MuscleMeat

Cut schema advies is welkom.

schiedammer

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
98kg
Vetpercentage
22%
Hallo Allemaal,
Ik ben begonnen met een cut schema echter wil ik weten of deze goed is.
Na mijn avondeten heb ik geen maaltijd meer tot me nacht shake met ananas kan ik hiertussen nog iets zetten of gewoon zo laten?
Als ik wakker word rond 6:30 neem ik altijd gelijk 1 Dexaprine verder gebruik ik geen andere supps alleen de eiwitten in me schema.
Verder slaap ik nooit voor 2uur s’nachts eerder kan ik gewoon niet slapen ( heb dit al z’n 11-12jaar ) dus ik slaap maar 4-5uur per nacht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-7XEA4L6JPHJ8.xlsx

Veel te weinig vetten!!

Je eet meer dan twee keer zoveel eiwit als je nodig hebt, en extreem weinig vet.

Als je wilt afvallen gaat het puur om een kcal tekort. Van vet zelf word je niet dik, al bevat vet wel meer kcal per gram dan koolhydraten en eiwitten, dus met meer vet zit je al snel hoger in kcal.

En je hebt maar 1,8g eiwit per kg lichaamsgewicht nodig (dat is al ruim voldoende), al kun je in de cut iets hoger zitten (2-2,5g/kg). 4g/kg is absurd.

• Topic Starter Topic Starter
Je eet meer dan twee keer zoveel eiwit als je nodig hebt, en extreem weinig vet.

Als je wilt afvallen gaat het puur om een kcal tekort. Van vet zelf word je niet dik, al bevat vet wel meer kcal per gram dan koolhydraten en eiwitten, dus met meer vet zit je al snel hoger in kcal.

En je hebt maar 1,8g eiwit per kg lichaamsgewicht nodig (dat is al ruim voldoende), al kun je in de cut iets hoger zitten (2-2,5g/kg). 4g/kg is absurd.

thnx daar kan ik wat mee dan ga ik het een beetje aanpassen!

Probeer je koolhydraten te verlagen en je vetten moeten zeker omhoog. In pindakaas en noten zitten bijvoorbeeld goede vetten. 5 Shakes is misschien net iets te veel van het goede. Vervang bijvoorbeeld een shake voor zalm, tonijn of kipfilet.

Zoalshierboven, pindakaas en noten.

Wat is je behoefte (onderhoud) in kcal??
200gr eiwit zou zat moeten zijn
100gr vet
de rest opvullen met Kh

Minder eiwitten eten.
Je moet veel meer vetten eten, dit is echt ongezond.

Net als hierboven, probeer pinda's en pindakaas te eten. Hoog in calorieën maar wel gezonde vetten.

Mwah zo geweldig is pindakaas niet hoor.. Noten oke, maar ook niet mee overdrijven.

Volle melk, vet vlees, eieren, kaas en vette vis zou ik eerder aanbevelen.

Waarom zoveel shakes jezus? :o Geld te veel (kan je best wel me bank-nr doorsturen)

Terug
Naar boven