Fitness Seller

Cut schema help! *Vetten

Sickcunt 94

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
4
Lengte
2m
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Beste Leden,

Momenteel zit ik op 13% BF. Voor de zomer zou ik dat graag rond de 10 a 11% BF zien. Ik ben daarom bezig met een cut schema maar zit erg te puzzelen met vetten en calorien zoals te zien is heb ik nu maar 37 vetten.. dat moet rond de 90 zijn. Mijn verbruik per dag is 3430, dus ik zou graag een inname hebben van rond de 3100 cal. Kan iemand mij helpen met de vetten omhoog brengen en de calorien relatief laag laten?

Erg bedankt!

Schermafbeelding 2015-02-19 om 12.34.36.png

Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn: vetten zit je op ca. 1 gram per kg lichaamsgewicht. Als je eiwitten ergens tussen de 2-2.5 gram zet en de rest opvult met carbs zodat je op de 3100 totaal zit is het probleem opgelost?

Lijnzaadolie toevoegen, body en fit shakes vervangen.

Ps. eet jij geen beleg op je brood 's morgens?

Weeg jij je rijst ongekookt of gekookt af?

• Topic Starter Topic Starter
Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn: vetten zit je op ca. 1 gram per kg lichaamsgewicht. Als je eiwitten ergens tussen de 2-2.5 gram zet en de rest opvult met carbs zodat je op de 3100 totaal zit is het probleem opgelost?
Ja alleen als ik dat doe heb ik teveel calorien... welke voedingsmiddelen zou jij dan aanbevelen?

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Lijnzaadolie toevoegen, body en fit shakes vervangen.

Ps. eet jij geen beleg op je brood 's morgens?
Pangasius kan ik gewoon op mijn brood doen toch? :p

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Weeg jij je rijst ongekookt of gekookt af?
Ik weeg mijn rijst ongekookt af

Eiwitten zitten erg hoog. Je hebt zat aan 200-250 gr (2-2,5 gr per kg BW)
Schrap wat eiwitten en koolhydraten en zet er wat noten bij en eventueel pindakaas op brood.

Ja alleen als ik dat doe heb ik teveel calorien... welke voedingsmiddelen zou jij dan aanbevelen?

Dat kan niet. Wat marina1975 al zegt: schrap wat eiwitten en wat koolhydraten, vul het op met vetten zodat je aan de 90 gram komt. Zo kom je aan je 3100 kcal totaal.

En je zou bijv. naast noten en pindakaas ook panga kunnen vervangen met zalm/makreel, paar hele eireren. Avocado...

Vergeet niet je oliefolie (of wat je ook gebruikt om te bakken) af te wegen, daar kun je veel vetten uit halen.
ook zit hier een redelijk aantal kcal's in

• Topic Starter Topic Starter
Oja ah top. Thnx gasten

Terug
Naar boven