Fitness Seller

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dinsdag PLB:

Squat:
2 x 8 x 60
1 x 80
1 x 90
1 x 100
1 x 110
5 x 3 x 110

Legpress:
8 x 200
8 x 220
8 x 240
8 x 260

RDL:
4 x 6 x 75

Leg extensions:
3 x 10 x 30

Standing calf:
4 x 10 x 110

Lekkere workout.
Fluffy meting gehad = 23.7% dus we hebben nog flink wat te cutten.

Ik zal de begin post even aanvullen met deze info.

Volgende week maandag ga ik starten met de cut.

Wel herkenbaar hoor al weet ik niet of ik officieel cut. Je lichaam en geest uitdagen vind ik wel kicken op basis van minder calorieën nl en vooral als je ziet dat je doel steeds dichter in beeld komt. Maar succes! Gaat je vast lukken 💪
Ik ga er voor.

Thanks!

Ha ik raad appels aan en veel wandelen

• Bicep
Waarderingen: K82
Als dat moet dan doen we dat. Klinkt verschrikkelijk maar ik denk als ik er ben met het resultaat dat ik voor ogen heb dan ik dan wel tevreden kan gaan bouwen.
Ik begrijp het. Denk dat er na mijn cut minder zal overblijven dan bij jou op een laag genoeg vet%, maar ik bedenk me ook dat het het beste is het ineens goed te doen, dan hoeft het maar 1 keer zo.

• Bicep
Moedig je net zo fanatiek aan als jij mij hoor! Dus wanneer begin je? 😊
Maandag ga ik beginnen. Dus nog even op 3350kcal blijven eten en maandag ga ik naar 3100kcal en dan blijf ik daarop zitten tot ik niet meer afval en dus 4 a 5 dagen op gewicht blijf voordat ik er weer 250kcal afhaal. Ik denk dat dat de beste en leanste aanpak is.

Ik begrijp het. Denk dat er na mijn cut minder zal overblijven dan bij jou op een laag genoeg vet%, maar ik bedenk me ook dat het het beste is het ineens goed te doen, dan hoeft het maar 1 keer zo.
Ja precies dat, dat het dan maar 1 keer zo diep gaat om daarna gewoon te kunnen bouwen en op bf te kunnen blijven, in ieder geval tussen de 10 en 15 blijven, bij 15 meteen weet korte supercut van 4 tot 6 weken.

Maandag ga ik beginnen. Dus nog even op 3350kcal blijven eten en maandag ga ik naar 3100kcal en dan blijf ik daarop zitten tot ik niet meer afval en dus 4 a 5 dagen op gewicht blijf voordat ik er weer 250kcal afhaal. Ik denk dat dat de beste en leanste aanpak is.
Klinkt als een plan! Benieuwd of je tegen trek aan gaat lopen. Voor mij is dat nl onvoorstelbaar met zoveel calorieën maar komt ws ook door de verschillende in geslacht en gewicht. Dus al met al Benieuwd hoe je het gaat ervaren

• Heart
Ik zal de laatste zijn die tegen een langzame aanpak is, maar ik zou je toch aanraden om die eerste drop gewoon 500kcal te doen.
Geen slecht idee om daarna wat langzamer te verlagen hoor, maar zet ‘m nu iets harder in. Anders gaat het echt een jaar duren.

Eerste pull even uit voeding en activiteit/cardio stabiel houden, zou ik doen.

Klinkt als een plan! Benieuwd of je tegen trek aan gaat lopen. Voor mij is dat nl onvoorstelbaar met zoveel calorieën maar komt ws ook door de verschillende in geslacht en gewicht. Dus al met al Benieuwd hoe je het gaat ervaren
Ik heb begin dit jaar ook een kleine cut gedaan op 2700kcal, had toen wel vaak trek in eten.

Maar deze keer is mijn mindset anders, ik ga het merken en mijn maag ook 🤣

Ik heb begin dit jaar ook een kleine cut gedaan op 2700kcal, had toen wel vaak trek in eten.

Maar deze keer is mijn mindset anders, ik ga het merken en mijn maag ook 🤣
Met jouw fysiek nu, kun je best op 27-2800 beginnen.

• Bicep
  • Like
Waarderingen: GruX
Waarom maandag en niet vandaag al ?
Ja dat weet ik eigenlijk niet, misschien omdat dat weer "een nieuwe week" is.

En het plan was eigenlijk om 1 juli te beginnen maar ik heb dat naar voren getrokken en bedacht dat ik dus maandag ga beginnen.

Nou inderdaad.
@K82 hoe ziet je dieet er nu uit?

Onderstaand is hoe een gemiddelde dag er qua voeding uit kan zien, niet elke dag is hetzelfde maar gemiddeld komt het hier op neer. maaltijd 3 is normaalgesproken altijd rijst,kip en groente maar vaak ook iets anders zoals je ziet.
Daarnaast is de avond maaltijd altijd met groenen groente of tomaten paprika noem maar op.

Ik gebruik geen voedingsapp, ik schrijf alles op in een schrift, heb onlangs bij de Hema een schrijfboek gehaald met genoeg pagina's voor een heel jaar.
Voedingswaarde haal ik van verpakking van het product, wat ik elke dag eet schrijf ik dus op met de voedingswaarde erachter per 100gr of per stuk. KH en Vet moet ik beter tracken, wordt aan gewerkt.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Ik zorg altijd dat ik op 3300-3500 kcals uitkom einde dag en op 200gr proteine, koolhydraten track ik niet en vet ook niet maar dat moet ik wel gaan doen, was ik al van plan maar dat plan is blijven hangen.

Maaltijd 1: 600ml water >Vit D3 3000iu, Omega3, VitC 1000mg 1 collageen cap 1000mg, 1 Zink en Magnesium tab
tandenpoetsen en wassen > ontbijtshake = 50gr brinta (die goedkope van de aldi/lidl) , 1 whey, 300ml melk en 20 ml olijfolie = 590kcal totaal en 30gr proteine

600ml water

Maaltijd 2: 4 rijstwafels = 100kcal, 50gr pindakaas = 320 en 11gr proteine, 1 banaan = 100kcal

600ml water

Maaltijd 3: 3 eieren = 240kcal 24gr proteine, 2 volkoren boterhammen 160kcal en 8gr proteine, 40gr jam 130 kcal

600 ml water

Maaltijd 4: 100gr havermout = 370kcal, 13 gr proteine, 1 whey 100kcal en 20gr proteine, 100ml melk = 45 kcal en 3 gr proteine, 1 appel = 70kcal, 50gr noten = 320kcal

Trainen + 500ml water > PWO Shake = 1 whey en water - 100kcal en 20gr proteine

Maaltijd 5: Random maaltijd, kan van alles zijn > rijst of aardappel, of wat dan ook maar wordt altijd gewogen en berekend op kcal en eiwit zodat ik voor de dag zelf goed uitkom.

600 ml water

Maaltijd 6: 500 Kwark met 1why ( die ene whey is afhankelijk van de hoeveelheid proteine die ik gehad heb) 250kcal en 40 proteine / 350 en 60 proteine

250 ml water met zink,magnesium, 2 collageen capsule (2000mg) en een omega3/6cap

Onderstaand is hoe een gemiddelde dag er qua voeding uit kan zien, niet elke dag is hetzelfde maar gemiddeld komt het hier op neer. maaltijd 3 is normaalgesproken altijd rijst,kip en groente maar vaak ook iets anders zoals je ziet.
Daarnaast is de avond maaltijd altijd met groenen groente of tomaten paprika noem maar op.

Ik gebruik geen voedingsapp, ik schrijf alles op in een schrift, heb onlangs bij de Hema een schrijfboek gehaald met genoeg pagina's voor een heel jaar.
Voedingswaarde haal ik van verpakking van het product, wat ik elke dag eet schrijf ik dus op met de voedingswaarde erachter per 100gr of per stuk. KH en Vet moet ik beter tracken, wordt aan gewerkt.

Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Ik zorg altijd dat ik op 3300-3500 kcals uitkom einde dag en op 200gr proteine, koolhydraten track ik niet en vet ook niet maar dat moet ik wel gaan doen, was ik al van plan maar dat plan is blijven hangen.

Maaltijd 1: 600ml water >Vit D3 3000iu, Omega3, VitC 1000mg 1 collageen cap 1000mg, 1 Zink en Magnesium tab
tandenpoetsen en wassen > ontbijtshake = 50gr brinta (die goedkope van de aldi/lidl) , 1 whey, 300ml melk en 20 ml olijfolie = 590kcal totaal en 30gr proteine

600ml water

Maaltijd 2: 4 rijstwafels = 100kcal, 50gr pindakaas = 320 en 11gr proteine, 1 banaan = 100kcal

600ml water

Maaltijd 3: 3 eieren = 240kcal 24gr proteine, 2 volkoren boterhammen 160kcal en 8gr proteine, 40gr jam 130 kcal

600 ml water

Maaltijd 4: 100gr havermout = 370kcal, 13 gr proteine, 1 whey 100kcal en 20gr proteine, 100ml melk = 45 kcal en 3 gr proteine, 1 appel = 70kcal, 50gr noten = 320kcal

Trainen + 500ml water > PWO Shake = 1 whey en water - 100kcal en 20gr proteine

Maaltijd 5: Random maaltijd, kan van alles zijn > rijst of aardappel, of wat dan ook maar wordt altijd gewogen en berekend op kcal en eiwit zodat ik voor de dag zelf goed uitkom.

600 ml water

Maaltijd 6: 500 Kwark met 1why ( die ene whey is afhankelijk van de hoeveelheid proteine die ik gehad heb) 250kcal en 40 proteine / 350 en 60 proteine

250 ml water met zink,magnesium, 2 collageen capsule (2000mg) en een omega3/6cap
Zou er in ieder geval op mikken om per maaltijd een grammetje of 30 aan hoogwaardige, dierlijke eiwitten binnen te krijgen. Mijns inziens is 200g eiwit vrij laag voor je gewicht. Zou persoonlijk liever op 250+ zitten zolang je die speelruimte in je dieet hebt.

Wat ik zou doen:
1. Meal 1 olijfolie vervangen door notenmix
2. Pindakaas eruit, 150g mager vlees erin
3. Extra ei, jam eruit
4. Iets meer whey

Fijn dat je ook even zegt wanneer je tanden gepoetst worden🤣

Fijn dat je ook even zegt wanneer je tanden gepoetst worden
:roflol:

Ja ik weet ook oprecht niet waarom ik dat erin heb gezet.

Maar thanks voor de tips. Ik was al van plan om sowieso vleesbeleg te halen, kip of rosbief wordt het dan, of gerookt rundvlees of osseworst.

Wat eieren betreft, vroeger haalde men altijd het gele eruit als je bijvoorbeeld elke dag 4 eieren zou eten, ik doe dit niet.
Wat is nu dan echt het wijze om te doen, 4 eigelen opeten of juist niet. Dat gele is toch juist supergezond met vetten die sowieso goed zijn voor ons?

Nog meer whey zeg je, ok. Ik dacht dat ik al behoorlijk wat whey nam.

Nogmaals thanks!

Suggestie: als je zorgt dat je kcals, eiwitten en vetten kloppen dan hoef je de koolhydraten niet eens bij te houden, fat is dan de rest. Vetten zijn wel belangrijk.

Waar is de collageen voor en wat merk je daarvan?

Eiwitten zijn met 2g/kg waarschijnlijk voldoende, maar je kan mogelijk met de Leucine-drempel (of iig het aminozuur dat ik bedoel) nog verder verbeteren. Ik denk dat daar ook de 30g suggestie van @IkWilGrootWorde vandaan komt?

Voor eigeelen heb ik begrepen dat sommige mensen daar veel heftiger op reageren dan anderen wat betreft cholesterol, dat was een YT-video in het kader van the vertical diet. Zijn ervaring was dat dat dieet minder geschikt is voor cutten dan voor maintainen en bulken.

Edit: Leucine-dremel, stop de tijd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven