- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Had al een paar "bijnaatjes" gedeeld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had al een paar "bijnaatjes" gedeeld.
Ahum. Reken jezelf maar niet te rijk met die banaanOh zeer zeker hoor, heb allemaal prepjes in de vriezer liggen, rijst (zakjes van 200gr die ik ga verdelen over 2 x 100gr) , kipfilet (zakjes van 100gr) , Sperziebonen broccoli en bloemkool (allemaal apart in 100gr per zakje)
Maar ik had gewoon echt zin om even een paar dagen eieren met banaan te eten.
Ik weet ook echt niet waar dit vandaan komt, heb wel vaker rare combinatie maar zo ben ik.
4 xl eieren a 80kcal per stuk en 8gr proteine per ei.
Banaan zit een kleine 100kcal in.
Dus wel een lekker mager maaltje met veel eiwit, vet en koolhydraat en kalium uit de banaan, en die eidooiers zijn mega vitamine bommen.
Een banaan moet je gewoon wegen, klaar.Ahum. Reken jezelf maar niet te rijk met die banaan
Ja das dus lastig omdat ik hem op mijn werk eet en met schil wegen is ook niet fair. Ik heb dus de gewoonte om de hoogste calorieën aan te tikken bij fitness pal zodat ik safe zit qua telling.Een banaan moet je gewoon wegen, klaar.
Voorbeeld van jou is een banaan van 190g ofzo. Dat is zeker niet een gemiddelde banaan.
Wij halen bananen bij Lidl, die zijn niet zo huge.Een banaan moet je gewoon wegen, klaar.
Voorbeeld van jou is een banaan van 190g ofzo. Dat is zeker niet een gemiddelde banaan.
Jij hebt ze het liefst groot hèJa wat is dan groot inderdaad. Ik vind mijn bananen ook klein nl 🤣 alles is klein op deze voeding alleen de trek is groot 😁

Klopt dan voel je ze tenminste 😜
Dat is ook een prima aanpak hoor. Beter overschatten dan onderschatten😁Ja das dus lastig omdat ik hem op mijn werk eet en met schil wegen is ook niet fair. Ik heb dus de gewoonte om de hoogste calorieën aan te tikken bij fitness pal zodat ik safe zit qua telling.
He man, dankje!Ben benieuwd hoe diep je zal gaan komenden maanden.
Succes ✌️
Of 8…..He man, dankje!
Ik ga er voor, heb er ook gewoon zin in dus voel me erg gemotiveerd.
Ik stop niet eerder dan dat er 10% gemeten wordt (of 11 🤣)
Ik snap niet dat je daar zo happy de peppy van wordt. Cutten is best wel saai, en gemakkelijker wordt het ook niet na verloop van tijd.He man, dankje!
Ik ga er voor, heb er ook gewoon zin in dus voel me erg gemotiveerd.
Ik stop niet eerder dan dat er 10% gemeten wordt (of 11 🤣)

Zei je 7?
Nu moet je niet opeens gaan praten over pepernoten, vanille vla, spare ribs en december....dat is echt oliebol gemeen met krenten en slagroom niet leuk om marsepein te horen met chocolade pepernoten van Bolletje want die zijn het lekkerst liefst een zak van 500 gram is echt niet leuk nu....met melk....paar pepernoten in de mond, slokje melk....Ik snap niet dat je daar zo happy de peppy van wordt. Cutten is best wel saai, en gemakkelijker wordt het ook niet na verloop van tijd.
En als ik mag kiezen tussen spare ribs of groente, of groente en vanille vla met pepernoten. Dan weet ik het wel. Was het maar alvast december
Succes![]()