Fitness Seller

"#cutforbieber"

Bezoekers in dit topic

hey whami, wanneer er iemand zelfmoord pleegt door pesterijen,... reageer ik nooit verontwaardigd. Mag ik hier dan wel grapjes maken?
 
Indeed, vaak zie je slechts het topje van de ijsberg van wat er bij een suïcidaal persoon speelt. Alleen de rede waarom er zelfmoord gepleegd word is vaak het enige dat belicht word, terwijl dit vaak alleen een katalysator is.
 
Sinds ik een zelfmoordpoging heb gedaan maak ik de gains van mijn leven
 
je hebt vast wel een liedje van hem gehoord.... dan zit chris brown of zo te zingen, denk je ai relaxte liedje, komt er ineens een pussy door t liedje heen queefen... dat zijn liedjes met justin bieber er in ;)
 
je hebt vast wel een liedje van hem gehoord.... dan zit chris brown of zo te zingen, denk je ai relaxte liedje, komt er ineens een pussy door t liedje heen queefen... dat zijn liedjes met justin bieber er in ;)
Eigenlijk niet
 
Raar dat ik in het verleden een van de enigen was waaraan dat meisje, waarover ik het had vertelde dat ze zelfmoordpoging had gedaan, vertelde dat ze zelfmoordpoging had gedaan. En dat ik haar geholpen had erna om alles weer op een rijtje te krijgen. Ze is me daar lang dankbaar voor geweest.

Maakt niet uit waar het gepost word, overal kan het een verschil maken. Dom om te denken dat er niemand hier zou zijn die zelfmoord zou kunnen plegen.

Oh you naughty boy :trollface:
 
Weer 1 bij op mn ignore list



En zij die "make it count" zeggen en aanraden met de ader mee snijden... Proficiat, mss heb je geholpen om een zelfmoordpoging om te zetten in een geslaagde zelfmoord... Mensen die dat zeggen zijn even gestoord als zij die in hen armen gaan snijden. Zij die in hen armen snijden doen enkel zichzelf pijn terwijl mede verantwoordelijk kan zijn voor de dood van iemand...

En moest het dan eens in het nieuws komen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd door die idiote opmerkingen van jullie dan is iedereen opeens geschokt. Maar zelf doen ze het wel lekker heel de tijd... Zelfde zo met pesten en dergelijke... Allemaal geschokt als het in het nieuws komt maar ze doen het lekker zelf...

Mss het ergste dan nog dat Big T mee doet. Zo'n dingen zouden juist geweerd moeten worden!

Nu gaan ze zeker zeggen dat ik overdrijf? Dat zei men toch over pesters voordat het slachtoffer zelfmoord pleegt...

Eens zien of men genoeg verantwoordelijkheidszin heeft om hiermee te stoppen. Betwijfel het sterk.

Maar goed dat je mij niet kan negeren dan. :trollface:

Zal het nog eens duidelijk voor je herhalen: het kan me totaal niet schelen als één van deze idioten zelfmoord pleegt (wat geen enkele trouwens zal doen want het is puur aandacht zoeken, dit soort naïeve tieners denken echt dat dat ventje meisje persoonlijk om hen geeft ipv om het geld dat hij zij aan hen verdient).

Maar dat iemand hier echt serieus op ingaat is misschien nog wel triester te noemen dan de massahysterie van aandacht zoekende labiele tieners zelf.

Maar mocht ik me vergissen en er zouden er toch een paar zijn die echt zelfmoord plegen dan is dat volledig hun eigen verantwoordelijkheid, zelfs als reacties zoals in dit topic een invloed hebben gehad. Wat natuurlijk zeer onwaarschijnlijk is.

Maar ik stel voor dat jij wat gaat praten over verantwoordelijkheidszin met de labiele tieners en hun ouders. Ik denk dat je daar meer mee bereikt, al betwijfel ik het sterk. ;)



PS: dit is geen algemene discussie over zelfmoord, dus graag on-topic blijven.
 
^Agree with Big T.
 
Leuke trollactie weer van B. Vorige keer was het #BaldforBieber
 
En anders bellen we sniperx, expert in het voorkomen van zelfmoorden.
 
Zo zie je maar weer eens dat drugs niet deugen, zowel voor jezelf als voor je omgeving.
 
als je zelfmoord of jezelf mutileert omdat je favoriete artiest jointjes rookt, dan denk ik gewoon dat men van natuurlijke selectie spreekt
 
Goed zo dan blijft er geen bieber fan meer over
 
Maar goed dat je mij niet kan negeren dan. :trollface:

Zal het nog eens duidelijk voor je herhalen: het kan me totaal niet schelen als één van deze idioten zelfmoord pleegt (wat geen enkele trouwens zal doen want het is puur aandacht zoeken, dit soort naïeve tieners denken echt dat dat ventje meisje persoonlijk om hen geeft ipv om het geld dat hij zij aan hen verdient).

Maar dat iemand hier echt serieus op ingaat is misschien nog wel triester te noemen dan de massahysterie van aandacht zoekende labiele tieners zelf.

Maar mocht ik me vergissen en er zouden er toch een paar zijn die echt zelfmoord plegen dan is dat volledig hun eigen verantwoordelijkheid, zelfs als reacties zoals in dit topic een invloed hebben gehad. Wat natuurlijk zeer onwaarschijnlijk is.

Maar ik stel voor dat jij wat gaat praten over verantwoordelijkheidszin met de labiele tieners en hun ouders. Ik denk dat je daar meer mee bereikt, al betwijfel ik het sterk. ;)



PS: dit is geen algemene discussie over zelfmoord, dus graag on-topic blijven.

Damn T. My compliments ! srs good text.
 
Lol ja die chick met een huilend gezichtje in haar MSN naam...
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven