XXL Nutrition

Cutlog

De een kan heel goed zijn benen spreiden en de ander kan ze heel goed gesloten houden.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn gym heeft ook geen korting op mac helaas :(

• Topic Starter Topic Starter
Back in de pussygym, want niet iedereen douwt wekelijks een gram in zn reet

Shitload aan volume want door rugblessure 1 dag minder getraind, wilde aan mijn wekelijkse bicep volume komen dus dat extra erbij vandaag

28-5-2021: Hams / Back / Biceps
93,7kg / Medium day: 4100 kcal

HS lying leg curl x 8 , x 9 , x 12

HS underhand pulldown x 8 , x 12

1-arm machine row:
3pps x 8
2 1/2pps x 10

Low row:
3pps + 1,25 x 7
2 1/2pps + 1,25 x 10
2pps + 1,25 x 11 + 5 rp

Prime pulldown x 10 , x 12

Pullover x 14 + 7 rp

Deadhang

Seated leg curl x 12 , x 13 , drop

DB curl x 6 , x 8 , x 12 + 4 rp
Machine curl x 11 , x 13 , x 14 + drop x2
Bicep stretch

HS rev pec deck x 12 , x 15 , drop

HS seated calf x 10 , x 12 , x 13 + 6 rp
Calf stretch

Gesloopt, morgen gelukkig off.

:wave2:

Wel belangrijk dat je de adductor machine kan maxen

Niet gelezen, maar ik zie Wovano over het algemeen dit niet constant bij anderen doen. En tegen iemand zeggen dat hij in een pussygym traint is nou ook niet echt een persoonlijke aanval toch?
Nee maar laat wel zien wat voor achterlijke denkwijze die jongen heeft.

Nee maar laat wel zien wat voor achterlijke denkwijze die jongen heeft.
Die jongen als in TT&A? Machines vergelijken is sowieso een beetje nutteloos imo aangezien vrijwel elke machine verschilt hoe kracht over gebracht wordt. Maar tegenwoordig zie je bij redelijk wat bodybuilders abductoren in hun programma. Kost redelijk weinig moeite en kan je toch mooi die spieren isoleren en het gap tussen je quads opvullen. En TT z'n benen zijn prima, dus het lijkt te werken.

Die jongen als in TT&A? Machines vergelijken is sowieso een beetje nutteloos imo aangezien vrijwel elke machine verschilt hoe kracht over gebracht wordt. Maar tegenwoordig zie je bij redelijk wat bodybuilders abductoren in hun programma. Kost redelijk weinig moeite en kan je toch mooi die spieren isoleren en het gap tussen je quads opvullen. En TT z'n benen zijn prima, dus het lijkt te werken.
Nee ik heb het over @wovano

Blijkbaar is het belangrijk dat een ander persoon een oefening maxt. Want ja, anders train je in een pussygym. Effe serieus?

Sorry maar deze logica is echt retarted. Het laat ook wel een beetje zien hoeveel je dan in de gym met andere mensen bezig bent terwijl het nog altijd een solo sport is.

Nee ik heb het over @wovano

Blijkbaar is het belangrijk dat een ander persoon een oefening maxt. Want ja, anders train je in een pussygym. Effe serieus?

Sorry maar deze logica is echt retarted. Het laat ook wel een beetje zien hoeveel je dan in de gym met andere mensen bezig bent terwijl het nog altijd een solo sport is.
Ah op die fiets, dan had ik je verkeerd begrepen. Ja die logica ontgaat mij ook een beetje. Niet iedereen is gezegend met zo'n gym als Platinum of Fox in de buurt. Wovano weet zelf ook wel dat de gemiddelde sportschool er geen sterke/buffe mensen rondlopen, maar daar ging m'n punt niet over.

Ah je zal wel een keer inhoudelijk reageren inderdaad. En daar zit ik al.
Oooohh ik moest inhoudelijk reageren.

Kerel dat je uberhaupt zo butthurt raakt over wat mensen op een forum(waar 90% irl autist is) je zo mad laat maken zegt genoeg:roflol:

Terug
Naar boven