Het is alweer lang geleden dat ik het voor het laatst het cutten serieus had opgepakt. Het is weer tijd voor nog een poging. De huidige sticky's bieden heel veel informatie; mijn dank aan allen die er tijd aan hebben besteed en hopelijk nog tijd aan gaan besteden!
Voor mijn werk - en ik heb echt een pracht-baan - mag ik zo'n beetje de hele wereld afreizen. Ik zit vaak een aantal weken in een bepaald land, en vlieg dan weer voor even terug naar NL tot ik weer een nieuwe opdracht heb. Behalve dat dit een enorme ervaring is altijd leuk is voor je CV, heeft dit ook zijn nadelen.
Zo heb ik grote moeite om met enig regelmaat te trainen. En als ik wil trainen dan moet dat gebeuren in het fitness-zaal van een hotel (neem aan dat ik niet hoef te vertellen hoe uitgebreid vaak zo'n zaaltje is).
En ook ben ik aangewezen op de restaurants, gezien ik in hotels verblijf en daarom geen eigen keuken heb. De restaurants willen altijd maar al te graag een complete feestmaal op tafel brengen. Zelfs een salade komt al met toeters en bellen.
Uit ervaring weet ik dat het helpt om vaker naar hetzelfde restaurant te gaan: na een aantal keer kan je aangeven dat je iets wilt hebben wat niet op het menu staat (eindelijk, zelf controle over wat ik op tafel krijg).
Voor de rest zou ik graag willen weten of anderen hier ook ervaring mee hebben, en hoe zij zich aan een bepaald voedingspatroon en trainingspatroon kunnen houden. Cutten is namelijk zo al helemaal geen pretje.
Oh en ze weten niet wat kwark is hier in Bangkok!