Maar hoe bereken je ongeveer wat je per dag nodig hebt?
http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hoe bereken je ongeveer wat je per dag nodig hebt?
Vraagje: Is het de bedoeling dat je tijdens het cutten ook nog je spiergroepen traint?
(of is het alleen eten en cardio?)
Krachttraining is misschien nog wel belangrijker dan cardio
dus tijdens het cutten doe je alsnog je krachttraining en daarnaast cardio je zo veel als je kunt?
Ik heb dus 1 groot probleem met al dat cutten en bulkenik ben nog maar 16 en woon dus nog thuis en mijn pa wil geen potje eten appart voor mij klaar maken? sugesties om het anders te doen om hem te overtuigen?
Ja daar heb ik ook al aan gedacht en zelfs voorgesteld, maar mijn pa zegt dan dat ik niet moet beginnen zeveren en gewoon moet mee eten met de rest :S
Aangezien je nog (maar) 16 bent, is cutten het allerlaatste wat ik zou overwegen. Je lichaam heeft nu alle voeding errug hard nodig. Je kan wel proberen om weinig vet aan te zetten, beetje clean bulken dus. Hoog in je carbs en in je eiwitten.Ik heb dus 1 groot probleem met al dat cutten en bulkenik ben nog maar 16 en woon dus nog thuis en mijn pa wil geen potje eten appart voor mij klaar maken? sugesties om het anders te doen om hem te overtuigen?
Je zal ook tijdens het cutten ''gewoon'' je spiergroepn moeten trainen. Je zal alleen de intensiteit moeten aanpassen. In plaats van setjes van 6-8 reps zal je die naar 12-16 moeten gooien. Veel pijn lijden dus. De cardio is puur om je metabolisme sneller te laten werken en je lichaam te leren om vet (wat ook in je spieren zit) aan te spreken als energiebron...Vraagje: Is het de bedoeling dat je tijdens het cutten ook nog je spiergroepen traint?
(of is het alleen eten en cardio?)