Fitness Seller

Sticky Cutten: Hoe begin ik?

Bezoekers in dit topic

Zeer interesant topic,

1 ding zie ik alleen niet echt terugkomen.

Doen jullie na je krachttraining de cardiotraining? Hoe doen jullie dit dan met je voeding?

Neem normaal gesproken direct na de KT een koolhydraat shake.. onder de douche. daarna in de auto op weg naar huis een whey shake.

Dan thuis de boel opruimen en warm eten.
Hoe ga je dit aanpakken als met je cardiotraining. Tussendoor de koolhydraten?
Na de cardio de koolhydraten?? en dan de whey na de KT of na de cardio.
Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld :
zo KT
Ma KT/Cardio
di KT
woe KT/cardio
do cardio
vr KT
za Cardio

zo zit ik 5x in de week op kt
en 4 x in de week op cardio

nu rijst de vraag... wanneer heb ik in hemelsnaam rust. Wanneer kan mijn lichaam bijkomen?
7 dagen in de week KT is overdone en heeft weinig effect.
hoe zit dat met cardio??

Wie o wie kan dit voor mij beantwoorden.

vragen over cardio is een apart topic voor: Cardio - Hoe, Wat en Waarom
 
Ik doe het na mijn KT.
 
Verbrand je niet sneller vet als je je KH intake omlaag schroeft? Het is toch eigenlijk simpel: als er geen KH zijn om te verbranden moet je lichaam aan je vetreserves. Of sla ik de plank nu helemaal mis. (ik bedoel uiteraard niet GEEN KH maar wel aanzienlijk minder dan je gebruikelijk zou eten)
 
EY zouden jullie me alsjeblieft kunnen helpen???
wat voor verhouding is de juiste verhouding om te cutten!!!! KVE enzo....

(is het ook juist om vetten te halen uit olijfolie?)

(zeg alleen iets, als je nuttig bent aub)
 
Jezus man.. die vraag staat gewoon uitgelegd in de eerste post van dit topic.
 
Jezus man.. die vraag staat gewoon uitgelegd in de eerste post van dit topic.


ok luister ff, niemand is zoo superslim als jou ok??

er stond: ''Probeer alles zo goed mogelijk te verdelen over je maaltijden met uitzondering van de eerste en de laatste maaltijd. Als je E/K/V/ verhouding in je schema 35-40-25 is, zou je die verhouding ook in elke maaltijd terug moeten kunnen vinden. Dus niet bijvoorbeeld alle vetten van de hele dag in één maaltijd proppen''

is hier nou duidelijk of het gaat over fcking bulken of cutten???? (of is het zogenaam ''logisch'' voor jullie dat een voedingsschema in het algemeen 35-40-25 moet zijn?????? want ik heb heel veel verhoudingen gezien!!!!

ik zei toch wees nuttig in wat je zegt!!
 
ok luister ff, niemand is zoo superslim als jou ok??

er stond: ''Probeer alles zo goed mogelijk te verdelen over je maaltijden met uitzondering van de eerste en de laatste maaltijd. Als je E/K/V/ verhouding in je schema 35-40-25 is, zou je die verhouding ook in elke maaltijd terug moeten kunnen vinden. Dus niet bijvoorbeeld alle vetten van de hele dag in één maaltijd proppen''

is hier nou duidelijk of het gaat over fcking bulken of cutten???? (of is het zogenaam ''logisch'' voor jullie dat een voedingsschema in het algemeen 35-40-25 moet zijn?????? want ik heb heel veel verhoudingen gezien!!!!

ik zei toch wees nuttig in wat je zegt!!

De topic heet.. Cutten!!!!!!!!!!!!!!!! hoe begin ik..

Waar zou het dan over gaan denk je
 
ooh shit, jij wint, wat een ezel ben ik. fcking blind...........
ik schaam me dood

(heb een knock out van je gekregen)
 
Begin maar eens de stickies te lezen
 
WHahaha ik lig dubbel hier eheh

Wel respect dat je het toegeeft ouwe ;-)
 
ik ben een man met eer. daar hou ik van. als ik fouten maak geef ik het gelijk toe en ben bereid om nieuwe dingen te leren van anderen.
 
ik ben een man met eer. daar hou ik van. als ik fouten maak geef ik het gelijk toe en ben bereid om nieuwe dingen te leren van anderen.


nou je hebt je eerste karma gekregen hoor voor je betoog ;-)
 
saang thanks man,
maar hey er staat bij de eerste topic dat je eerste en je laatste maaltijd(ONTBIJT EN VOOR HET SLAPEN GAAN geen vet moet bevatten) maarrr....

wat moet ik dan innemen vlak na het trainen?
 
saang thanks man,
maar hey er staat bij de eerste topic dat je eerste en je laatste maaltijd(ONTBIJT EN VOOR HET SLAPEN GAAN geen vet moet bevatten) maarrr....

wat moet ik dan innemen vlak na het trainen?

cutten is (zover ik weet dan he) HOOG in eiwit LAAG in cal.
Na je training neem je een Whey shake (eiwit) en voor je gaat slapen de bekende kwark ;-)

Maar als je hier ff door zoekt op het voeding gedeelte en schema's dan zie je snel genoeg hoe en wat...
Vergeet niet dat NIEMAND hier een schema voor je zal gaan maken , wel advies uiteraard
Bereken je behoefte zoals staat beschreven in de STICKEY'S....

Ga een midaag/avondje ervoor zitten en post een FATSOENLIJK schema dan krijg je echt wel serieuze antwoorden.

Ps. Geef mij fcking karma man!!!! ZO jammer dat ik er om moet vragen
Karma geef je door op het "weegschaaltje" onder mijn naam te klikken hahaaha
 
Ps. Geef mij fcking karma man!!!! ZO jammer dat ik er om moet vragen
Karma geef je door op het "weegschaaltje" onder mijn naam te klikken hahaaha[/QUOTE]


WhahahahahaahahaH
ik wist niet hoe dat moest man!! nu weet ik dat!!

wahahah zo grappigg
 
Ps. Geef mij fcking karma man!!!! ZO jammer dat ik er om moet vragen
Karma geef je door op het "weegschaaltje" onder mijn naam te klikken hahaaha


WhahahahahaahahaH
ik wist niet hoe dat moest man!! nu weet ik dat!!

wahahah zo grappigg[/QUOTE]


Ok laatste OFFTOPIC post hier;
Vergeet niet dat ik POSITIEVE karma bedoel he...
 
in het artikel staat van: Het tekort in calorien maak je met de cardio.

ik snap dat niet helemaal

als je bijv smorgens gaat cardioen
en daarna heb je de hele dag voor de boeg waarin je gewoon gaat eten.

dan vul je toch gewoon je kcal weer die je smorgens hebt verbrandt?
1 of ander manier kan ik dat maar niet begrijpen en blijft dat in mijn hoofd zitten.

kan iemand me goeie uitleg geven waarom mijn redernatie niet klopt?
 
in het artikel staat van: Het tekort in calorien maak je met de cardio.

ik snap dat niet helemaal

als je bijv smorgens gaat cardioen
en daarna heb je de hele dag voor de boeg waarin je gewoon gaat eten.

dan vul je toch gewoon je kcal weer die je smorgens hebt verbrandt?
1 of ander manier kan ik dat maar niet begrijpen en blijft dat in mijn hoofd zitten.

kan iemand me goeie uitleg geven waarom mijn redernatie niet klopt?



nou kijk... stel dat je onderhoud (het aantal calorien waarbij je niet aankomt of afvalt) 3000kcal per dag is.. en je wilt cutten, dan moet je dus zo ongeveer 500kcal ONDER je onderhoud zijn toch? Dan kom je dus uit op 2500kcal per dag. ALS je zo blijft eten en NIKS DOET aan cardio, dan gebeurt er weinig. Het is de bedoeling dat je een tekort aan kcal per dag moet hebben zodat je lichaam denkt van:''OH shit hij verbrand veel calorien enzo.. ik moet maar es die ouwe vet verbranden om aan energie te komen!!!''

het gaat dus om het GEHEEL. van een hele dag snapje? het is bijvooorbeeld zo: sochtends sta je op en begin je met je mooie dag.... in de ochtend heb je bijvoorbeeld 0kcal in je lichaam (kan eigenlijk helemaal niet want dan ben je fcking dood) en je begint met cardio. je hebt 500 kcal verbrandt. dus ben je op de -500 als je dan de hele dag 2500 hebt gegeten, dan kom je toch uit op 2000..!

ik hebt geprobeerd je te helpen, als ik iets verkeerds hebt gezegt ofzo moeten jullie dat ff zeggen aub, ik kan altijd wat extra leren
 
Back
Naar boven