Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou kijk... stel dat je onderhoud (het aantal calorien waarbij je niet aankomt of afvalt) 3000kcal per dag is.. en je wilt cutten, dan moet je dus zo ongeveer 500kcal ONDER je onderhoud zijn toch? Dan kom je dus uit op 2500kcal per dag. ALS je zo blijft eten en NIKS DOET aan cardio, dan gebeurt er weinig. Het is de bedoeling dat je een tekort aan kcal per dag moet hebben zodat je lichaam denkt van:''OH shit hij verbrand veel calorien enzo.. ik moet maar es die ouwe vet verbranden om aan energie te komen!!!''
het gaat dus om het GEHEEL. van een hele dag snapje? het is bijvooorbeeld zo: sochtends sta je op en begin je met je mooie dag.... in de ochtend heb je bijvoorbeeld 0kcal in je lichaam (kan eigenlijk helemaal niet want dan ben je fcking dood) en je begint met cardio. je hebt 500 kcal verbrandt. dus ben je op de -500 als je dan de hele dag 2500 hebt gegeten, dan kom je toch uit op 2000..!
ik hebt geprobeerd je te helpen, als ik iets verkeerds hebt gezegt ofzo moeten jullie dat ff zeggen aub, ik kan altijd wat extra leren

thanks!
ik snap het
alleen dat je 500 kcal onder je onderhoud moest zitten wist ik niet.
ik dacht dat centeur bedoelde van:
je eet je onderhoud, en met de cardio ga je erover heen, zodat je dus over je onderhoud gaat en vet verbrand.
maar jij gaat al zowiezo 500kcal over de onderhoud (zonder cardio)
snapje?
ja preciesnee je moet juist precies op onderhoud eten en met cardio het verschil maken van zoon 500 tot 800 kcal per dag.

nee je moet juist precies op onderhoud eten en met cardio het verschil maken van zoon 500 tot 800 kcal per dag.
weetje zeker dat je je onderhoud moet eten? en dan moet trainen, want als je je onderhoud eet en niks doet kom je rustig aan hoor... de goeie hoeveelheid calorien ligt tussen je onderhoud en je BMR
Cardio maakt het verschil inderdaad
Maar ik lees ook vaak dat je dus onder je onderhoud gaat zitten in de cut dus ik ben in de war nu!
Ik heb even een vraagje he.....
Ik sport ongeveer 5 keer per week, 3,4 keer krachttraining en 3 keer in de week hockey.
Ik heb uitgerekend dat ik zonder sporttoeslag minimaal 2035,35 kcal nodig heb.....
Met sporttoeslag wordt dit 3154,8 ( factor van 1,55 ).....Moet ik dit alleen nemen bij sportdagen of, neem je dit gewoon 7 dagen in de week?
Hoop op een snelle reactie
Even een kort vraagje: Is het beter voor of na het fitnesse te eten? (avond eten)
Even een kort vraagje: Is het beter voor of na het fitnesse te eten? (avond eten)
Hint : de meesten hier eten om de 2 à 3 uur, en dit 6x per dag.
)