Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi Heywood,
Bedankt voor je commentaar.
Doel van de cardio is aan mijn conditie werken.
Groeten
ja je lichaam is wel opgewarmd van de krachttraining maar als je cardio doet zit je hartslag niet gelijk op 140-150 pm
cutten is (zover ik weet dan he) HOOG in eiwit LAAG in Calorie.
Na je training neem je een Whey shake (eiwit) en voor je gaat slapen de bekende kwark ;-)
Maar als je hier ff door zoekt op het voeding gedeelte en schema's dan zie je snel genoeg hoe en wat...
Vergeet niet dat NIEMAND hier een schema voor je zal gaan maken , wel advies uiteraard
Bereken je behoefte zoals staat beschreven in de STICKEY'S....
Ga een midaag/avondje ervoor zitten en post een FATSOENLIJK schema dan krijg je echt wel serieuze antwoorden.
Ps. Geef mij fcking karma man!!!! ZO jammer dat ik er om moet vragen
Karma geef je door op het "weegschaaltje" onder mijn naam te klikken hahaaha
Wat een mooi verhaal!!
ik ben al aan het rekenen geweest en kom tot de volgende resultaten
leeftijd 24
lengte 172
gewicht 62
Train nu 2 jaar (5dgn), maar pas geleden verlaagd naar 3dgn KT en 3dgn cardio.
Dit omdat ik mijn vetpercentage omlaag wil brengen.
mijn basisbehoefte is: 1800
kt toeslag: 590
cardio toeslag 550
totale behoefte = 2470/2430 kcal
Dit wil ik opsplitsen in: E/K/V 35/40/25
E 1gr= 4kcal
KH 1gr= 4kcal
V 1gr= 9kcal
Als ik dan mijn totale behoefte naar percentage bereken(35%/40%/25%) en dan deel door(4/4/9), kom ik tot de volgende conclusie:
E = 214
K = 245
V = 68
Is dat niet raar? Ik vind de eiwitten wel ERRUG hoog! Dat is namelijk; 3.4gr/kg.
Ik hoor graag van jullie!!!!
gr. Bobjuh
Hallo,
Misschien een domme vraag, ik ben namelijk net begonnen. Maar wat is nu precies cutten? De letterlijke zin van het woord, ik heb hier al wat doorgelezen, en wat ik nu begreppen heb, is het een soort van voedingschema/dieet?
bvd
Hallo,
Misschien een domme vraag, ik ben namelijk net begonnen. Maar wat is nu precies cutten? De letterlijke zin van het woord, ik heb hier al wat doorgelezen, en wat ik nu begreppen heb, is het een soort van voedingschema/dieet?
bvd

Eiwitshake zijn geen trage maar snelle eiwitten. Neem voor het slapen gaan gewoon blikje tonijn op waterbasis in plaats van magere kwark. Evenveel eiwitten en geen koolhydraten.
Dat heb je niet helemaal goed. Wheyshakes zijn idd snelle eiwitten, maar er zijn ook langzame eiwitshakes (meende dat dat casseine shakes zijn).
Blikje tonijn op waterbasis zou misschien idd een optie zijn. Probleem is dat ik dan mijn schema moet wijzigen, want eet nou als 2e maaltijd rond uurtje of 10al een blikje tonijn op waterbasis.
Heb ik tegelijk nog een vraag;
bestaat er ook een formule die berekend wat je daling in verpercentage ongeveer zal zijn bij een bepaalde hoeveelheid verlies in grammen vet.
Je hebt programma's zoals nutrition manager maar je snapt zelf ook wel dat die berekeningen net zo idioot zijn als het standaard BMI berekeningetje. Iedere lichaam is anders.
Daarom eten ze graag hier die blikjes tonijnEiwitshake zijn geen trage maar snelle eiwitten. Neem voor het slapen gaan gewoon blikje tonijn op waterbasis in plaats van magere kwark. Evenveel eiwitten en geen koolhydraten.