Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dat vetpercentage kan ik niet zelf berekenen?Ligt er maar net aan wat je vetpercentage op dit moment is. Aangezien jij net als ons wilt dat je spieren zichtbaar worden zul je denk ik wel moeten gaan cutten.
Maar zoals ik in de eerste zin al zei; het ligt aan je huidige vetpercentage.
Ik train 4 à 5 keer per week.
Ik doe ongeveer anderhalf uur aan krachttraining gevolgd door 1 uur groepsles, meestal bodypump.
Mijn doel is om droog te komen staan zodat mijn spieren erop liggen zonder aan te spannen.
Moet ik ook gaan cutten of is dat voor mijn doelstelling niet nodig?
mvg
met kt bedoel ik gebruik van toestellen en halters he.
Niet de zware kost alà weight lifting hoor.
Hoezo wat doe ik niet goed dan?
In mijn club heb ik al advies gevraagd, maar ze kunnen me niet echt helpen.
Ik ga straks eens mijn vetpercentage laten opmeten.
Wat zou het gemiddelde moeten zijn? Ik ben 27 jaar,1.57 m en weeg 50 kg.
Ik heb net een nieuw trainingsschema gekregen.
Maar die cardio bodypump is mijn hoofdactiviteit en de kt doe ik ter aanvulling.
Ik doe dat niet zo graag kt daarom.
Bedankt voor je antwoord en ik ga met vetpercentage meedelen zodra ik het weet.
Dan kan je me mss advies geven ivm mijn voedingsschema dat ik ben aant proberen te maken.
groetjes
bodypump is nochthans goed voor spierstevigheid en ontwikkeling.
Pakt alle spiergroepen aan in een les van 1 uur. En je verbrandt er ong een 600 caloriëen mee.
dus ookal wil ik niet persé breed worden moet ik toch meer aan kt doen?
mss 1u kt voor de pump en 30min na?
ja of 45 kracht en dan lesje en dan 45 kracht dat doe ik ook meestalbodypump is nochthans goed voor spierstevigheid en ontwikkeling.
Pakt alle spiergroepen aan in een les van 1 uur. En je verbrandt er ong een 600 caloriëen mee.
dus ookal wil ik niet persé breed worden moet ik toch meer aan kt doen?
mss 1u kt voor de pump en 30min na?
Ja ik geloof best dat dit in de bodypump folder staat maar geloof je het zelf? als dat waar zou zijn zou de hele wereld aan het bodypumpen zijn.
Ik weet ook niet zo goed wat Bikerbitchie bedoelt met kt - cardio - kt
Lijkt me een beetje onzinnig om na je cardio weer kt te gaan doen.
Maak je over dat breed worden maar geen zorgen, dat loopt zo'n vaart niet, haha
Volgens mij kan je op dit moment het beste een uur kt doen en dan een half uur (bijvoorbeeld) cardio. Als je het fatsoenlijk doet ben je daarna echt wel bekaf. Maar zoals ik al zei, je voeding is het belangrijkst.
Ik zou zeggen maak eens een schema van wat je op een dag eet en post het dan in de voedigssectie
ja of 45 kracht en dan lesje en dan 45 kracht dat doe ik ook meestal
eerste uur grote spiergroep beginnen dan een uur cardio en dan afmaken grote spiergroep en de kleine
Ben ik het persoonlijk niet mee eens. Maar goed, vele wegen..
dus 1 grote spiergroep per uur?
een sessie kt bijv: 1 uur enkel de rug
daarna pumpen en dan 1uur borst en triceps ?
zoiets?
Ik train normaar in 1.5u kt benen, kont, borst, biceps, triceps en buikspieren
dis hoort bij je benen) licht beginnen met squatten is super voor je kont. Wat ik zelf doe (maar dat kan ook makkelijk anders) isheb je het wel eens geprobeerd dan voor mij werkt het wel eerlijk gezegd vooral de verbranding is beter bij mij