FearLess
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Goeiendag mensen,
Binnenkort ga ik een week of 5 cutten.
Nu is het alleen zo dat ik voldoende voedingstabellen heb met hoeveel kcal erin aardappelen zitten enz, alleen mijn probleem is dat ik mijn voeding niet kan wegen die mogenlijkheid is er gewoon niet hoe weet ik nou hoeveel 100gr van iets is bv..... iemand tips?
Ik ben 198cm,105kg,25jr mijn energieverbruik in rust zit zo rond de 2350kcal uitgerekend met Harris-Benedict methode.
Nu train ik 5x in de week krachttraining meestal 90min en ben van plan hier naast ook nog 4x 30 cardio tegaan doen.
30min x 4 1e week en dan opbouwen uiteindelijk 45min x 5 in de laatste week uit tekomen.
Verder ben ik van plan hydroxycut hardcore tegebruiken voor 4 weken dus alleen eerste week niet en daarna opbouwen.
Verder is het me niet volledig duidenlijk hoeveel kcal ik verbruik tijdens mijn krachttraining... ik train redelijk tot zeer intensief en ben altijd bezweet.
Iemand een idee?
Mijn voeding is momenteel als volgt:
0745 shake met water true mass 50gram 200kcal, 23gr carbs, 16gr eiwit.
0830 ontbijt bord havermout met theelepel honing ,100gram yoghurt ,ananas 4 schijfjes, 4 eieren 50 cornflakes, 500ml water.
1030 bruinbroodje pindakaas fruit en 1 schep true mass met 400ml water.
1200 bord pasta met kip/rund en groenten en meestal wat komkommer gevolgd door 500ml water.
1500 100 of 70 gram kellogs met magere melk meestal 200ml en fruit.
1730 bord pasta/rijst kip/rund en groente en weer 500ml water
2000 broodje pindakaas en kiwi en water 400ml.
2200 slapen 3 wei amino pillen en 100 gram yoghurt en 400ml water.
Verder pak ik meestal na trainen 1 schep true mass en daarvoor 1 eetlepel dextro met water.
Deze reken ik dan ook niet als maaltijd mee!
Verder gebruik ik kwa supplementen het volgende:
Bcaa's, omega 3 tabs, vit c, en multivit.
Mijn vragen zijn:
1.Hoe weet ik hoeveel ik van iets eet?
2.Hoeveel verbrand ik met krachttraining?
3.Wie heeft er tips en tools.... karma verzekerd!
De bedoeling is trouwens om de cardio zo afwisselend mogenlijk tehouden en deze voor ontbijt tedoen ik ben van plan om 15 min van tevoren 3 wei amino tabs en 2 bcaa tabs tenemen en na de cardio bij ontbijt weer 2 bcaa tabs tenemen!
1 wei amino tab staat voor 5gr wei isolaat.
Ik hoor graag van jullie!
greetz
Binnenkort ga ik een week of 5 cutten.
Nu is het alleen zo dat ik voldoende voedingstabellen heb met hoeveel kcal erin aardappelen zitten enz, alleen mijn probleem is dat ik mijn voeding niet kan wegen die mogenlijkheid is er gewoon niet hoe weet ik nou hoeveel 100gr van iets is bv..... iemand tips?
Ik ben 198cm,105kg,25jr mijn energieverbruik in rust zit zo rond de 2350kcal uitgerekend met Harris-Benedict methode.
Nu train ik 5x in de week krachttraining meestal 90min en ben van plan hier naast ook nog 4x 30 cardio tegaan doen.
30min x 4 1e week en dan opbouwen uiteindelijk 45min x 5 in de laatste week uit tekomen.
Verder ben ik van plan hydroxycut hardcore tegebruiken voor 4 weken dus alleen eerste week niet en daarna opbouwen.
Verder is het me niet volledig duidenlijk hoeveel kcal ik verbruik tijdens mijn krachttraining... ik train redelijk tot zeer intensief en ben altijd bezweet.
Iemand een idee?
Mijn voeding is momenteel als volgt:
0745 shake met water true mass 50gram 200kcal, 23gr carbs, 16gr eiwit.
0830 ontbijt bord havermout met theelepel honing ,100gram yoghurt ,ananas 4 schijfjes, 4 eieren 50 cornflakes, 500ml water.
1030 bruinbroodje pindakaas fruit en 1 schep true mass met 400ml water.
1200 bord pasta met kip/rund en groenten en meestal wat komkommer gevolgd door 500ml water.
1500 100 of 70 gram kellogs met magere melk meestal 200ml en fruit.
1730 bord pasta/rijst kip/rund en groente en weer 500ml water
2000 broodje pindakaas en kiwi en water 400ml.
2200 slapen 3 wei amino pillen en 100 gram yoghurt en 400ml water.
Verder pak ik meestal na trainen 1 schep true mass en daarvoor 1 eetlepel dextro met water.
Deze reken ik dan ook niet als maaltijd mee!
Verder gebruik ik kwa supplementen het volgende:
Bcaa's, omega 3 tabs, vit c, en multivit.
Mijn vragen zijn:
1.Hoe weet ik hoeveel ik van iets eet?
2.Hoeveel verbrand ik met krachttraining?
3.Wie heeft er tips en tools.... karma verzekerd!
De bedoeling is trouwens om de cardio zo afwisselend mogenlijk tehouden en deze voor ontbijt tedoen ik ben van plan om 15 min van tevoren 3 wei amino tabs en 2 bcaa tabs tenemen en na de cardio bij ontbijt weer 2 bcaa tabs tenemen!
1 wei amino tab staat voor 5gr wei isolaat.
Ik hoor graag van jullie!
greetz