MuscleMeat

cutTingsCyCle

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag here,

wat vinden jullie vanthis Cycle:

week1-6 test prop 100eod
week1-6 winny50 mg eod
week1-6 Tren ACE 75 mg eod

en nakuur off course

2 de kuur, stas 84 kg bij een lengte van 179cm en 3 jaar trainingservaring met een vetgehalte van ong 15 %

Graag zou ik willen weten of het een geschikte kuur is voor mij en owat jullie denken over de tren ace waar ik zo benieuwt naar ben..

thanx en ik zie jullie reactiezz wel laterzz

Waarom niet nog lekker een massakuur? Winter komt eraan en je mag mag nog best wat kilootjes aankomen bro...

Idd! Nog ff lekker massa bijkweken als ik jou was, het is niet dat je 20%+ BF hebt, dus het kan nog ff wachten.

Trouwens, het is je 2e kuur, en om te cutten heb je echt niet zo veel aas nodig.
Test prop + masteron is voldoende! En mss ECY/clenbuterol/t3 bijvoegen..

cutten voor 6 weken is imo ook wat kort. moet je echt alles goed op de rit hebben

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet nog lekker een massakuur? Winter komt eraan en je mag mag nog best wat kilootjes aankomen bro...

Beste jp dan kom ik veel aan in vet en bij mij vet verliezen is een ramp.
Ik wil liever met een cuttings kuur droog 85 kg zijn, vind ik ook mooier. Ik hoef ook niet100 kg te gaan wegen. Bij mij is het puur voor de hardheid, droger staan.
Misschien later dat ik wel een massakuurtje neem maar nu even niet.

Idd! Nog ff lekker massa bijkweken als ik jou was, het is niet dat je 20%+ BF hebt, dus het kan nog ff wachten.

Trouwens, het is je 2e kuur, en om te cutten heb je echt niet zo veel aas nodig.
Test prop + masteron is voldoende! En mss ECY/clenbuterol/t3 bijvoegen..

dus je wilt zeggen dat ik de tren kan weglaten? Ik pak ipv masteron winny, dus dan is test prop en winny goed genoeg voor een 2de kuur?
Waarom geentren ace dan, verklaar je nader..

Waarschijnlijk bedoelt hij omwille van de sides.

Maar zoals ik je al had verteld zou ik het als ik jou was gewoon een kans geven.

Aangezien je de acethaat versie hebt kan je er elk moment mee stoppen en is het vrij snel uit je lichaam.

dag here,

wat vinden jullie vanthis Cycle:

week1-6 test prop 100eod
week1-6 winny50 mg eod
week1-6 trenbolone ACE 75 mg eod

en nakuur off course

2 de kuur, stas 84 kg bij een lengte van 179cm en 3 jaar trainingservaring met een vetgehalte van ong 15 %

Graag zou ik willen weten of het een geschikte kuur is voor mij en owat jullie denken over de trenbolone ace waar ik zo benieuwt naar ben..

thanx en ik zie jullie reactiezz wel laterzz

Tren schijnt de bomb te zijn, ben er zelf ook net mee begonnen :o
Als je toch voor dit kuurtje gaat, zou ik zelf die winny als orals nemen, scheelt wat geld, is beter te verdelen over de dag en scheelt weer 20 prikken omdat je het niet kan tegelijk kan spuiten met de rest van je gear. Of ga voor Masteron, dan heb je bijna hetzelfde kuurtje als ik

waarom winny ipv masteron?

verhalen over masteron zijn wel goed de laatste tijd namelijk...

omdat masteron goed werkt bij een laag vetgehalte, maar ik heb veel en winny krijg je ook veel kracht.. Ik ken masteron eigenlijk ook niet goed genoeg om een oordeel te geven waarom ik het niet pak. In mijn omgeving heb ik wel jongens gezien die goed gingen op winny.

Br3Z3rCycl3

dus je wilt zeggen dat ik de trenbolone kan weglaten? Ik pak ipv masteron winny, dus dan is test prop en winny goed genoeg voor een 2de kuur?
Waarom geentren ace dan, verklaar je nader..

Voor te cutten heb je alleen aas nodig om je massa te behouden, en met je 2e kuur zal het voldoende zijn om test prop + masteron of winny te gebruiken. Je moet niet altijd overdrijven, je hebt tijd genoeg om dat te doen :p

Masteron doet zijn werk net zo goed, of je nu droog bent of niet. Het resultaat is alleen beter zichtbaar bij een laag vet%.

Terug
Naar boven