AndroidHealthClinic

cutTingsCyCle

Heb het niet geprobeerd, maat. Maar wat ik zo over ervaringen lees. Wordt masteron geprefereerd boven winstrol. Ivm de gewrichtspijn die winstrol nog wel eens wil veroorzaken.

Het lijkt mij dus wel een keer proberen waard voor jou.

Maar verwacht niet dat je van 84kg 15%, met dit kuurtje 85kg en "droog" wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het niet geprobeerd, maat. Maar wat ik zo over ervaringen lees. Wordt masteron geprefereerd boven winstrol. Ivm de gewrichtspijn die winstrol nog wel eens wil veroorzaken.

Het lijkt mij dus wel een keer proberen waard voor jou.

Maar verwacht niet dat je van 84kg 15%, met dit kuurtje 85kg en "droog" wordt.

wat moet ik dan verwachten? Ik weet datik mijn voeding goed heb aangepast dus daar zal het niet meer aan liggen imo.

Als ik masteron gebruik, en na een aantal weken in de spiegel kijk zie ik er droger uit en meer aflijning, ookal is mn bf 15+

wat moet ik dan verwachten? Ik weet datik mijn voeding goed heb aangepast dus daar zal het niet meer aan liggen imo.

In jouw ogen dus. Post je voeding, dan kunnen wij er ook over beslissen. Het resultaat in je cuttingsfase is afhankelijk van je voeding. Dus mss kunnen wij je dieetschema verbeteren en op die manier jou helpen naar een betere resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
In jouw ogen dus. Post je voeding, dan kunnen wij er ook over beslissen. Het resultaat in je cuttingsfase is afhankelijk van je voeding. Dus mss kunnen wij je dieetschema verbeteren en op die manier jou helpen naar een betere resultaat.

Hier mijn voedingsschema:

8:00
50 gram brinta
40 gram eiwitshake
200 ml mag melk

10:30
2 sneden bruinbrood
100 gram kipfilet

12:00
Blikje tonijn (water)
2 sneden bruinbrood

15:00
250 mg magere melk
40 mg eiwitshake

17:30
150 gram rijst
250 gram kipfilet(soms ook wel andere dingen zoals vis)

20:00
40 gram brintha
40 gram eiwitshake
200 ml mag melk

22:00
Blikje tonijn

ik vind het er lekker uitzien

Hoeveel Kcal komt dat uit? En hoeveel gram E/K/V??
Het lijkt me zo op eerste gezicht dat je vrij weinig Eiwitten uit solide voedsel haalt en ik denk dat je wel heeeel laag in je kcal zit.

Zoals ik je in PM al vroeg, zet ff de kcal erbij, maat.

Ik begrijp niet hoe je 50gr brinta weg gaat krijgen met maar 200mg melk. Ik neem daarbij 500mg melk bij en dan nog is het 'dik'.

Melk mag je gerust opschroeven hoor, geniet je op die manier ook van de eiwitten. Plus ik zou in de ochtend ipv een shake meer vaste voeding nemen.

Aangezien je stofwisseling ook het hoogst is in de ochtend, mag je op die tijdstip ook wat meer eten.

Let's get this shit down!! :D

Dat gaat je dus zeker niet lukken. Dan moet je het gaan lepelen. Je hebt het vast nooit geprobeerd, anders zou je dit niet zeggen.

Opdrinken met 200ml water, damn zou me toch niet lukken denk ik. Havermout is gemakkelijker! Gewoon fijnmalen met blender en dan bij shakie gooien en drinken maar! Dan kan je gemakkelijk 100gr @ 250ml water doen

Terug
Naar boven