MuscleMeat

dagcreme zonder parfum alcohol

Bezoekers in dit topic

JordiV

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
906
Waardering
25
Lengte
1m80
Goedemorgen allemaal,

Ik heb in het verleden roaccutane gehad waardoor me huid eigenlijk altijd wel beetje droog is gebleven en wat dunner is geworden vergeleken met vroeger. En heb langere tijd altijd een vochtinbrengde creme gebruikt maar die is helaas niet meer te koop en vond hem ook vrij prijzig.

Ik zoek dag/nachtcreme voor droge gevoelige huid zonder parfum en al die zooi. Alleen ik kan niks vinden of het kost al minimaal 30+ euro, wat mij wat teveel van et goede wordt.

Iemand enig idee?:o
 
Ik heb ook een hele gevoelige en droge huid, ik gebruik sebamed creme (verkrijgbaar bij da en etos) er staat heel groot.op ph 5,5 is echt een hele chille dagcreme en niet zo super duur 12 euro ofzo volgens mij :)
 
neutral en sebamed hebben parfumvrije producten voor normale prijzen.
 
neutral en sebamed hebben parfumvrije producten voor normale prijzen.

Ja kwam het zojuist tegen thanks! Heb nu zelf paar proefflesjes van Non Allergic day cream voor de overgevoelige huid - 50ml 31 euries.. maja eerst even de proefflesjes uitproberen en dan kijken we of het iets is'.

Kan gewoon niet zonder een creme meer door de klote roaccutane.. hopelijk hebben we hier iets aan:)
 
Lush heeft hele fijne producten en ook wel dagcremes voor de (super)droge huid en van natuurlijke ingredienten gemaakt. Wel wat duurder dan bij de drogist, maar gaat ook langer mee. Je kan ook gratis proefjes vragen trouwens :)
 
Back
Naar boven