Fitness Seller

Daily challenge

Sickcunt 94

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
4
Lengte
2m
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Mede Die-hards,

Ik had een vraagje, ik ga namelijk morgen 3 weken naar Frankrijk en dan ga ik 5 dagen in de week sportschool natuurlijk erg missen. Persoonlijk dacht ik eraan om elke dag 150 push ups te doen bijvoorbeeld 60 normaal en 60 met je voeten op een verhoging voor upper chest. Misschien hebben jullie nog leuke suggesties wat ik kan doen als dagelijkse uitdaging ipv dit? En zal 150 genoeg zijn of eerder 200?

in ieder geval fijne vakantie voor degene die vrij zijn!

150 push-ups per dag? de t*ring dat is wel erg zwaar. vooral met die hitte.
Per dag 2 setjes tot failure met push-ups & 2 setjes tot failure met pull-ups is meer dan genoeg voor upperbody

ik zou eerder genieten van je vakantie.

Geniet van je vakantie en maak je niet te druk. Even niet trainen kan júist wonderen doen.

Als je echt wil trainen kan je 3 sets van bodyweight squats doen tot failure of jumping squats. Ook kan je lunges doen tot failure 3 sets.

Doe je in de sportschool ook alleen maar borst?

• Topic Starter Topic Starter
Doe je in de sportschool ook alleen maar borst?

Haha nee maar ik heb geen dumbels ofso die ik kan gebruiken en ik vind het mooi om een grote borst te hebben, tevens lijkt het me een leuke uitdaging.
Bedankt voor de reacties igg!

Een paar weekjes niet trainen is prima hoor, als je zorgt dat je eiwitopname in toon blijft en dat je niet overeet zit je wel goed. Deloaden is immers juist heel anabool voor je spieren :D

Elke dag 150 Pushups?? Dude dan ben je aan t overtrainen

Terug
Naar boven