KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
Gisteren ben ik samen met mijn broertje in Groningen boeken gaan kopen voor mijn opleiding. Voordat we het kamertje binnen gingen kreeg ik oogcontact met een jongen die erg vies keek in een cafe, hij zat bij de raam.
Eenmaal boven gaf ik 400 euro aan dat meisje en deed al die boeken in een grote tas. Komen we kamertje uit lopen cafe voorbij en precies bij de kruispunt komen 5 politie auto's op ons af
Echt net een film.
Politie met guns op ons gericht en roepen GET THE **** DOWNNN
!
Dus ik dacht die tas lijkt wel vol met coke daarom doen ze zo. Gooi de tas op de grond en komen ze ons hand boeien om doen, terwijl we op de grond liggen. Ik hele tijd zeggen wtf is dit en blabla.. Komt die ene jongen uit de cafe naar me toe met een hand op me schouder, zegt ie 'Jaa ik weet niet zeker of ze het zijn'.. wordt ik in een politie auto gegooid en me broertje in een andere auto, opweg na de politiebureau.
In de auto zegt een politie naast mij het lijkt of je geen idee hebt wat er aan de hand is. Ik zeg nee wtf is dit maar ziet er geweldig uit hoe jullie te werk gaan echt net een film!
Eenmaal op het bureau wordt ik een cel gegooid en me broertje in een andere. Uur later komt een officier ons zeggen "Ja jullie zijn hoofdverdachte van gewelddadige overvallen en blablabla"'.
Ik zeg okay, maar you got the wrong 1! Zegtie ok dat gaan we dus uitzoeken. Dus hebben we nog 4 uur extra gezeten en toen pas hebben ze ons vrijgelaten en zeiden ze sorry!
Kan ik vergoeding aanvragen??
Eenmaal boven gaf ik 400 euro aan dat meisje en deed al die boeken in een grote tas. Komen we kamertje uit lopen cafe voorbij en precies bij de kruispunt komen 5 politie auto's op ons af
Echt net een film.Politie met guns op ons gericht en roepen GET THE **** DOWNNN

!Dus ik dacht die tas lijkt wel vol met coke daarom doen ze zo. Gooi de tas op de grond en komen ze ons hand boeien om doen, terwijl we op de grond liggen. Ik hele tijd zeggen wtf is dit en blabla.. Komt die ene jongen uit de cafe naar me toe met een hand op me schouder, zegt ie 'Jaa ik weet niet zeker of ze het zijn'.. wordt ik in een politie auto gegooid en me broertje in een andere auto, opweg na de politiebureau.
In de auto zegt een politie naast mij het lijkt of je geen idee hebt wat er aan de hand is. Ik zeg nee wtf is dit maar ziet er geweldig uit hoe jullie te werk gaan echt net een film!
Eenmaal op het bureau wordt ik een cel gegooid en me broertje in een andere. Uur later komt een officier ons zeggen "Ja jullie zijn hoofdverdachte van gewelddadige overvallen en blablabla"'.

Ik zeg okay, maar you got the wrong 1! Zegtie ok dat gaan we dus uitzoeken. Dus hebben we nog 4 uur extra gezeten en toen pas hebben ze ons vrijgelaten en zeiden ze sorry!
Kan ik vergoeding aanvragen??