Gamemaniak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 90kg
Ken jij iemand hier die 140kilo 1x kan benche bij 70kilo? Of 120 bij 60? Zelfs 200 bij 100 is zeldzaam.
Ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken jij iemand hier die 140kilo 1x kan benche bij 70kilo? Of 120 bij 60? Zelfs 200 bij 100 is zeldzaam.

hou er ook rekening mee dat DLB een vrouw is. Ze is en blijft ****ing sterk.zijn zat mensen hier die met 2/3 rom 2xbw kunnen benchen daar ben ik zeker van
Er zitten echt wel een aantal leuke exemplaren tussen hoor....

als ze fake boobs had net als all die bikini vrouwen was ze wel tot chest gegaan dus lekker boeiend

Er is niemand op DBB die zelfs met die vorm en ROM in de buurt komt van een 2x bodyweight bench!
Maar hoe dan ook, zo indrukwekkend is het niet. Lbs for lbs zijn vrouwens aan de AS vaak sterker dan mannen.Maar ff een nieuwe pic ipv dat gezeur:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mag ik dan ook niet zeggen dat ze moet ophouden met het trekken van gekke bekken?
Als ze dat doet en eens een normaal kapsel neemt, dan vind ik het best een aardig wijffie om te zien....vooral offseason.
Juist!Nog altijd stukken geiler dan 80% van de dames die tegenwoordig zwembandjes hebben gekweekt door al die blikjes redbull en witte boterhammen met chocopasta.

Juist!
Enne... die gekke bekken. Er zit tenminste een beetje fun en gein in die griet. Zo hoort het.
En geen t**ten hebben... Tsja. Daar hebben ze tegenwoordig ook oplossingen voor![]()