XXL Nutrition

Sticky Dana linn baily

Eerst zien, dan geloven...

Hier komt ze ook in voor (kleine stukjes)

• Topic Starter Topic Starter
****ing mooi he zoiets

Vies, net mannen, jakkie :trollface:

Nog altijd stukken geiler dan 80% van de dames die tegenwoordig zwembandjes hebben gekweekt door al die blikjes redbull en witte boterhammen met chocopasta.

Er is niemand op DBB die zelfs met die vorm en ROM in de buurt komt van een 2x bodyweight bench!

Lukkoek, maar de dame die ik ken post hier dan ook erg weinig. ;) Maar hoe dan ook, zo indrukwekkend is het niet. Lbs for lbs zijn vrouwens aan de AS vaak sterker dan mannen.

Maar ff een nieuwe pic ipv dat gezeur:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar ff een nieuwe pic ipv dat gezeur:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mag ik dan ook niet zeggen dat ze moet ophouden met het trekken van gekke bekken? ;)

Als ze dat doet en eens een normaal kapsel neemt, dan vind ik het best een aardig wijffie om te zien....vooral offseason.

jammer dat ze een paardebek heeft (lees: lip hoog tegen tandvlees)

Mag ik dan ook niet zeggen dat ze moet ophouden met het trekken van gekke bekken? ;)

Als ze dat doet en eens een normaal kapsel neemt, dan vind ik het best een aardig wijffie om te zien....vooral offseason.

Wel eensch over die gezichten die ze altijd trekt xD Of een duckface of iets anders raars.

Geen borsten ok maar op die laatste foto zie je gewoon dat het echt niets is. Vind der best geil maar dat + paardebek + ze kan nooit normaal doen op foto. Man, man :(

Nog altijd stukken geiler dan 80% van de dames die tegenwoordig zwembandjes hebben gekweekt door al die blikjes redbull en witte boterhammen met chocopasta.
Juist!

Enne... die gekke bekken. Er zit tenminste een beetje fun en gein in die griet. Zo hoort het.

En geen t**ten hebben... Tsja. Daar hebben ze tegenwoordig ook oplossingen voor ;)

Juist!

Enne... die gekke bekken. Er zit tenminste een beetje fun en gein in die griet. Zo hoort het.

En geen t**ten hebben... Tsja. Daar hebben ze tegenwoordig ook oplossingen voor ;)

Zeg ook niet dat dat niet kan en ik vind haar ook echt top als atlete. Wat zij brengt doen niet veel haar na maar ik weet niet of je der op facebook hebt? Een keertje een duckface ok maar je moet echt zoeken naar fotos waar ze het is niet doet. Lijkt wel een netlog chick met momenten

Vind het niet erg eigenlijk, zo zie je tenminste dat ze wat lol heeft.
Ze is gewoon diep vanbinnen een klein kind, heerlijk toch.

Ze heeft heus wel fatsoenlijke foto's met bv. Jamie Eason enzo.

Altijd die discussion weer...

Dana+linn+Bailey+2.jpg

Terug
Naar boven