MuscleMeat

Sticky Dana linn baily

Ben je niet enorm gefrustreerd man? Elke keer dat ik je zie posten in ee topic is het wel iets negatief en ben je meteen met ''onzin, belachelijk, stelt niks voor,..''

Jezus seg, je hebt nooit wat positief te zeggen. Cheer up boy.

Je hebt meestal wel een punt daar niet van :)
DLB is de laatste tijd vrij mannelijk aan het worden, sund eigenlijk.

Dan moet je wat vaker mijn post lezen voordat je zulke claims maakt. Ga maar eens mijn laatste 200 post lezen en kom dan maar weer terug met je "in elke topic iets negatiefs" Ja mijn karma liegt er anders ook niet om. Slaat echt nergens op wat je nu zegt.

• Topic Starter Topic Starter
Dana is zeker een zeer knappe en mooie vrouw

Foto's van haar NY Pro op onderstaande link.

http://gallery.rxmuscle.com/index.php?contest=28&year=541&bodybuilder=28601

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 10:42 ----------

Hard training competitor Dana Lynn Bailey was not in the top few callouts, perhaps sending the message that the judges are not looking for the shredded physiques.

[Link niet meer beschikbaar]

Say What?!

Wat is er mis met striated glutes? :(
Vind dat juist extreem knap voor een vrouw, dan heb je echt je best gedaan qua wedstrijdvoorbereiding, waarom is dat 'fout'?

DLB al weer veel softer dan vorige wedstrijd, helpt dus ook niet. Misschien wat Kukishu zegt, maar een ander doel zoeken. Zo wordt het toch niets.

DLB al weer veel softer dan vorige wedstrijd, helpt dus ook niet. Misschien wat Kukishu zegt, maar een ander doel zoeken. Zo wordt het toch niets.

Vind het vooral teleurstellend dat ze zich nu ingehouden heeft wat wedstrijdvoorbereiding betreft (en er naar mijn mening ook minder goed uitziet) om de eisen van die klasse te halen, en het nog steeds niets oplevert.

Ben heel benieuwd naar een volgende vid of interview waarin ze vertelt waar het nu naartoe moet. Want ik zou het begod niet weten. Als ze in deze klasse blijft levert het nooit iets op, en als ze naar BB gaat loopt het volgens mij ook uit de hand. Beetje bizar dat een vrouw met zo'n gigantisch potentieel haar stek niet vindt.

Poeh, zwaar respect voor haar...

Doe ff normaal LD.

Mascha is ook gestopt met contest door dezelfde BS.

Dana en Masha zijn wat mij betreft de voorbeelden van wat de divisie had moeten worden :mad: Shredded as FFFFUUUAAARRRKKK, maar zonder de 'extreme' massa van de dames bodybuilding divisie!

Blijkbaar is ze LAATSTE geworden op de ny pro??!!

2012 IFBB NY Pro Womens Physique Results

1. Juliana Malacarne
2. Teresita Morales
3. Penpraghai Tiangngok
4. Ayanna Carroll
5. Joele Smith
6. Jennifer Smythe
7. Melissa DiBernardo
8. Carrie Simmons
9. Jennifer Hernandez
10. Stacy Simons-McDowell
11. Jane Santos
12. Jillian Reville
13. Marilena Echohawk
14. Karen Gatto
15. Cassandra Floyd
16. Aurelia Grozajova
16. Dana Linn Bailey
16. Dayana Cadeau
16. Debbie Barrable-Leung
16. Heather Grace
16. Laura Boisacq
16. Louise Rogers
16. Maria Allegro
16. Marina Lopez
16. Michelle Blank
16. Nathalie Falk
16. Petra Mertl
16. Rose Anne Duvigneaud
16. Tammy Patnode

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De jury vond haar weer eens te hard ofso..

de winnares:

Minder oneerlijk dan die vorige show, de winnares hier ziet er voor zover mijn kennis gaat ook goed uit. Wel flinke poten zeg!

lol, de winnares ziet er bijna hetzelfde uit als DLB vorig jaar?!

Chek die pecs in 3e foto :O sick! (srs)

VInd de winnaar toch wel beter dan dlb

Terug
Naar boven