- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 17%
van de week een interview gezien waarin george farah bij hoog en laag zweerde dat ze natural was
Farah is echt een gast die zijn eigen leugens gelooft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van de week een interview gezien waarin george farah bij hoog en laag zweerde dat ze natural was
van de week een interview gezien waarin george farah en dlb bij hoog en laag zweerden dat ze natural was
Farah is echt een gast die zijn eigen leugens gelooft.
Is Rob een homo? even serieus zeg, lijkt echt nergens meer op die Dana
Ik vindt Dana jusit nog behoorlijk vrouwelijk ogen ook op die VP eigenlijk , smaken verschillen I guess.
---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 10:33 ----------
Ik bedoel , niemand ging die kant op met de vraag of zij natty was , waarom zou je erover beginnen sinds er toch weinig van te geloven valt.
Ja precies.. Ik vind het wel indrukwekkend de manier waarop zij zich haar sport beoefend, ze is minder 'fake' als de rest. Ook geen implantaten etc.
en ook geen t**ten, dat haalt de vrouwelijkheid al een heel stuk naar omlaag.
Het een of het ander![]()
On stage vindt ik de implantaten wel goed ogen maar daar buiten is het niet echt mijn ding.
Die anderen vallen helemaal niet meer op zoon stage vindt ik het best natuurlijk ogen , bij bikini en elders.ah ben ik niet mee eens. Zoals je ook kan zien in dat ideale lichaam topic voor vrouwen hebben die vrouwen vaak een kilo aan plastic ervoor hangen. Als je meer vet hebt valt dat juist minder op
ook op die foto hier bovenaan de pagina vind ik het bij dana een stuk beter eruit zien dan bij die andere 2.
En gvd wat zijn die armen ziek, moet moeite doen dat ooit te bereikenDie anderen vallen helemaal niet meer op zo