XXL Nutrition

Sticky Dana linn baily

wat een vrouwelijkheid zeg.

wat een minikont... jeez

Laten we maar stellen dat dat een bijwerking is van anabolen, het vergroot bij sommige vrouwen hun k*t letterlijk :roflol:

lelijk wijf is me dat...bowaark

rare benen zeg

Nu physique ipv figure he. Past veel beter bij haar, en ze wint ook eindelijk. Dus zie niet in wat daar overdreven aan is?

gespierd en lelijk ik snap niet hoe je jezelf zo kunt "toetakelen".

Jij snapt niet hoe zij zich zo kan 'toetakelen', wat een erg hoog gehalte heeft van "Ik leeft in mijn comfort zone, en alles daarbuiten is fout".
Subjectieve onderwerpen zijn persoonsgebonden.

Er van uit gaan dat jouw subjectieve mening/beeld de juiste is, en het andere verkeerd is erg narcistisch en arrogant.

Zo een chick als dana, daar kan een man toch alleen maar van dromen. Je kan met haar trainen zonder gezeur en ze heeft zeker hoge test levels dus in bed komt het ook wel goed :roflol:

Zo een chick als dana, daar kan een man toch alleen maar van dromen. Je kan met haar trainen zonder gezeur en ze heeft zeker hoge test levels dus in bed komt het ook wel goed :roflol:

En nog even doorkuren en ze kan jou pakken ipv jij haar :lol:

Lijkt me echt een chill wijf, vrouwelijk gezicht ook nog steeds. Maar toch, wtf @ 1:39, lijkt gewoon een 20 jarig joch on roids.

vind het maar een irritant wijf, ze doet heel erg best om funny over te komen

lol @ alle keyboardwarriors die gedwarft worden door een vrouw:p
Ze ziet er gewoon goed uit.

17 days out bitches :D

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:heart:

Dat chest! :eek:

Terug
Naar boven