XXL Nutrition

Sticky Dana linn baily

leuke hond!

hahah je ziet gewoon dat ze meer gear zit te nemen ze vermannelijkt alleen maar

No shit Sherlock...

Ze wordt nu ook wel drastisch droger, dat helpt ook niet mee.

Dem shoulders doe

She got delts , shit en dat dansje , waar haalt ze die energy vandaan :P

Hoelang ga je nog door?

No offense naar jou maar waarom kijk je naar dit soort topics waar je weet dat ze een bepaald fysiek / shape moeten neer zetten in hun prep naar de wedstrijd?

Ik vindt haar er goed bij staan , goede delts for sure alleen jammer dat ze weinig boobs heeft helaas voor de man zijnde.

Hoop dat de jury hiernaar opzoek zijn op de O voor haar.

Hoelang ga je nog door?

No offense naar jou maar waarom kijk je naar dit soort topics waar je weet dat ze een bepaald fysiek / shape moeten neer zetten in hun prep naar de wedstrijd?

Ik vindt haar er goed bij staan , goede delts for sure alleen jammer dat ze weinig boobs heeft helaas voor de man zijnde.

Hoop dat de jury hiernaar opzoek zijn op de O voor haar.
Ik weet niet voor jouw maar ze is 2-3 x van de 1e spot ''geslagen'' door een vrouw met meer bodyfat en minder spieren, zelfs de juryleden vinden het ****ing lelijk om te zien.
Ik vind haar fysiek absurd lelijk staan, vroeger was het echt mooi om te zien maar helaas moeten ze altijd doordraaien

Ik weet niet voor jouw maar ze is 2-3 x van de 1e spot ''geslagen'' door een vrouw met meer bodyfat en minder spieren, zelfs de juryleden vinden het ****ing lelijk om te zien.
Ik vind haar fysiek absurd lelijk staan, vroeger was het echt mooi om te zien maar helaas moeten ze altijd doordraaien

Was ze door haar shape niet pas 1ste geworden en gekwalificeerd voor de O? :p
Over smaak valt niet te twisten ,maar enig respect voor deze dames (+ Bodybuilding dames) is toch niet verkeerd?

Zij moeten al zoveel gebash van buiten staanders aanhoren over hoe het zou moeten inplaats etc, laat men hun ding doen , complimenteer hun om te motiveren of houd het voor je en move on.

Vind haar ondanks dat ze droog staat er nog altijd vrouwelijk uitzien. Would hit anytime (I wish)

Blijft mijn grote voorbeeld! Zou er niet 1 seconde over na hoeven denken om te ruilen met haar fysiek :P

Nu ze met george werkt komt ze echt goed op contest day.

Verwacht wel top 3 eigenlijk op de O

Uur geleden

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Dunk
Blijven posten mack.

"Veins on top of veins. Olympia aint ready for you"

Zin in Olympia man. Eindelijk gerechtigheid, in een klasse die bij haar past.

Terug
Naar boven