Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan beter voortaan ''hij'' zeggen, lijkt op een man en heeft zelfs een bobbel in zn onderbroek zittenNo shit Sherlock...
Ze wordt nu ook wel drastisch droger, dat helpt ook niet mee.
Je kan beter voortaan ''hij'' zeggen, lijkt op een man en heeft zelfs een bobbel in zn onderbroek zitten
Je kan beter voortaan ''hij'' zeggen, lijkt op een man en heeft zelfs een bobbel in zn onderbroek zitten
al dat androgenen anabolenShe got delts , shit en dat dansje , waar haalt ze die energy vandaan![]()
Ik weet niet voor jouw maar ze is 2-3 x van de 1e spot ''geslagen'' door een vrouw met meer bodyfat en minder spieren, zelfs de juryleden vinden het ****ing lelijk om te zien.Hoelang ga je nog door?
No offense naar jou maar waarom kijk je naar dit soort topics waar je weet dat ze een bepaald fysiek / shape moeten neer zetten in hun prep naar de wedstrijd?
Ik vindt haar er goed bij staan , goede delts for sure alleen jammer dat ze weinig boobs heeft helaas voor de man zijnde.
Hoop dat de jury hiernaar opzoek zijn op de O voor haar.
Ik weet niet voor jouw maar ze is 2-3 x van de 1e spot ''geslagen'' door een vrouw met meer bodyfat en minder spieren, zelfs de juryleden vinden het ****ing lelijk om te zien.
Ik vind haar fysiek absurd lelijk staan, vroeger was het echt mooi om te zien maar helaas moeten ze altijd doordraaien