XXL Nutrition

Sticky Dana linn baily

wGbpFlI.png

---------- Toegevoegd om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

https://www.youtube.com/watch?v=YoJz99SbJbg

https://www.youtube.com/watch?v=6-KA2Ihxc2Y

Dana Linn Bailey 2nd @ 2014 Olympia Physique
Bx_9-uqCEAEes34.jpg

1ste is Buffer en Dana zal nooit die size gaan/willen bereiken.

Wel een verdiende winnaar hier.

Dan zou ze echt moeten gaan gebruiken.

Ze is momenteel al de populairste vrouwelijke deelneemster van heel de Olympia omdat ze er grotendeels nog zeer vrouwelijk uit ziet. :cool: Dat ze daarom massa tekort komt om te winnen zal haar weinig doen op financieel gebied want wat is het verschil in prijzengeld met plaats 1 en 2?

Ze gebruikt momenteel zeer verstandig en ik hoop dat ze al zeker geen nep borsten laten steken want bij sommige deelneemsters was dit pas een raar zicht :rolleyes: Waarom moeten die eigenlijk steeds groot zijn? Kunnen ze niets normaal laten plaatsen, bevoorbeeld cupmaat A-B en dan het liefst nog onder de borstspier.
Neen van die cheap ass appelsienen en klaar.... maar dat is een andere discussie ;)

Ze is momenteel al de populairste vrouwelijke deelneemster van heel de Olympia omdat ze er grotendeels nog zeer vrouwelijk uit ziet. :cool: Dat ze daarom massa tekort komt om te winnen zal haar weinig doen op financieel gebied want wat is het verschil in prijzengeld met plaats 1 en 2?

Ze gebruikt momenteel zeer verstandig en ik hoop dat ze al zeker geen nep borsten laten steken want bij sommige deelneemsters was dit pas een raar zicht :rolleyes: Waarom moeten die eigenlijk steeds groot zijn? Kunnen ze niets normaal laten plaatsen, bevoorbeeld cupmaat A-B en dan het liefst nog onder de borstspier.
Neen van die cheap ass appelsienen en klaar.... maar dat is een andere discussie ;)

Still natty.... claimde zij zelf in een video.

haha. net zo natty als ik.

double damn!

Natty in topsport is een illusie.

Pfff en de update pics zijn niet echt goed voor me... haha

she looks GOOOOOOD :-p

f**k.

Je ziet ontzettend goed dat de 'before' foto's een stuk doffer zijn dan de nieuwe foto's.
Ze hebben met het contrast gespeeld, hier heb je een goede foto waarbij beide foto's gelijke contrast hebben:

ql7HS8l.png

6 weeks post Olympia and this is where I intend to stay...I'm much more relaxed with my diet, going out to eat, some Halloween candy here and there, maybe a pancake or two ;) feeling healthy, happy, and strong!!! I'm stay pretty consistent with my diet and training year round, so I can treat myself when I want... Because this is a lifestyle. I don't train and diet for shows... I do it because I love it! #thisisalifestyle

Mooi lichaam heeft ze, behalve die bovenbenen die zien er niet uit.

Terug
Naar boven