AndroidHealthClinic

Sticky Dana linn baily

Je vriendin heeft waarschijnlijk ook een iets ander figuur en vetpercentage als DLB ;)
Denk ook dat het er niet uit zou zien bij haar.

Vrouwelijk nog steeds, al zou een smallere taille mooier zijn.

klopt m'n vriendin is nu niet DLB droog :eek:
maar snap het punt wel :)

Ik zie liever zo een borst dan dat ze er plastieken bollen laat in zetten.... Dat zou ik pas ongepast vinden bij haar fysiek!Ooit al eens zo een nep tiet vast gehad? Voelt echt als plastic aan en vanaf dat de bh uitgaat is het meestal helemaal lachwekkend op zo een fysiek...Nope dana is een beauty ;)

vraag je nu net aan de verkeerde :roflol: als er net iets is dat ik lelijk vind dan zijn het natural tits :roflol:,

Ik schop waarschijnlijk tegen heilige huisjes als ik het hier zeg, maar DLB is zowat een kerel. En dan heb ik het niet eens over dr uiterlijk, maar over hoe ze doet. Vast geen onaardige chick ofzo, maar ze komt me over als iemand die rustig naast je gaat pissen. Staand. En verder piest dan jij.

Hey Ikke , nu niet om stom te doen ofzo,
maar m'n vriendin heeft ook 'nep' t**ten , deze zijn achter de borstspier gezet , dus je ziet niet dat het neppe zijn buiten het kleine sneedje en mits het achter de borstspier ligt voel je de implantaten ook geheel niet ;) kost wel wat meer maar resultaat en gevoel telt hé ;)

OT: dana is beast ;)

WAAAT ? nu spreek ik niet meer tegen je :roflol:

Maar je zegt het eigenlijk al zelf hierboven. 1: onder de borstspier en dan kan je niet van een A naar een D cup gaan normaal gezien wegens te weinig plaats. 2. er zijn weinig vrouwen (profs) die dat laten doen wegens een veel te lang herstel + dat ze aan je borstspieren zitten te kloten.

Ik had het trouwens over die appelsientjes (zeg maar watermeloenen) die 95 % van de vrouwen laten plaatsen. Als je het onder de borstspier laat plaatsen en je houd het normaal kwa groote dan kan het idd wel mooi zijn ;)

1gFcV1f.png

Serratus rex :D

Hoe kan je haar nu niet mooi vinden....
:heart:

Wat een geweldig mooi fysiek heeft ze toch ook!

wat een heerlijk fysiek toch weer eh....
vind het geweldig hoeveel emotie dat ze ook telkens erin steekt
go dlb :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een schouders he!!

Bruut is zij toch altijd. Lijkt me ook gewoon een tof mens, zo komt ze tenminste over. :thumbup:

Deze vid is heel tof. Emotie everywhere.

Haha die Rob.... I'm warm ..

Heel mooi dat ze de laatste dagen ook laten zien voor een contest! Heb er al veel weten breken in de laatste week.... Is niet voor iedereen weg gelegd.

Terug
Naar boven