Fitness Seller

Contest Log Danny'z Contestlog 2014

flinke training weer.

ps. ben wel benieuwd naar de chauffeuse nu :D

Haha sorry bro, laat volgende keer me trainingsmaatje wel thuis haha.

Weinig kunne zien van je shape , volgende keer ff shirt uit haha.

En mikey, je moest? Is goed met jou ecto man!

Jullie bedoelen Peggy neem ik aan?

Haha sorry bro, laat volgende keer me trainingsmaatje wel thuis haha.

Weinig kunne zien van je shape , volgende keer ff shirt uit haha.

En mikey, je moest? Is goed met jou ecto man!

Jullie bedoelen Peggy neem ik aan?

Jij was laatst ook met je trainingsmaatje ook aan het trainen bij f4f toch ? Jullie waren aan het banken en ik lat pulldown volgensmij

Yea normaal gesproken trainen we bij f4f ivm openingstijden, gaan Afentoe voor de leuk wven trainen bij een andere gym haha :)

Jij deed vandaag die 1 armed back delt variatie op pec dec?

Yea normaal gesproken trainen we bij f4f ivm openingstijden, gaan Afentoe voor de leuk wven trainen bij een andere gym haha :)

Jij deed vandaag die 1 armed back delt variatie op pec dec?

Ja, schouders gedaan ! Had licht blauw shirt aan..

Die soort uitslag fzo op je rug die je bij f4f had waren vandaag wel stukken minder of zag ik dat verkeerd ?

Ah dan heb ik de goeie voor me, als je keer wat vragen ofzo hebt of een spot nodig moet je maar even roepen, zolang het niet tijdens een set is Hahaha

Yea is puur in me voeding iets volgens mij . Is behoorlijk aan het wegtrekken opzich de laatste tijd hèhè.

Ah dan heb ik de goeie voor me, als je keer wat vragen ofzo hebt of een spot nodig moet je maar even roepen, zolang het niet tijdens een set is Hahaha

Yea is puur in me voeding iets volgens mij . Is behoorlijk aan het wegtrekken opzich de laatste tijd hèhè.

Beste buffel ben je hoor, die maat van je heeft ook een best fysiek benieuwd hoe jullie er beiden bij staan op 10% ofzo

Ja train niet meet f4f.. ben daar sinds eind juni weg nu alleen nog maar clubfit :)

Even opgezocht net en ze heet idd peggy

Hèhè kom je heel snel te weten qua %, ga eind augustus maar weer een x on, en dat doe ik nooit boven de 10% hehe . Trainen pas sinds kort weer serieus . Twee jaar lopen aankloten dus nog in opbouw opzich ;)

Ah die doos wil alles laten opspuiten , houdt volgens mij ook wel van gasten die over haar spuiten :)

Laatst bewerkt:
Hèhè kom je heel snel te weten qua %, ga eind augustus maar weer in en dat doe ik nooit boven de 10% hehe . Trainen pas sinds kort weer serieus . Twee jaar lopen aankloten dus nog in opbouw opzich ;)

Ah die doos wil alles laten opspuiten , houdt volgens mij ook wel van gasten die over haar spuiten :)

Ja zit naar alles en iedereen te kijken of ze opvalt bij anderen haha.

Trainde van het begin dat ik begon bij f4f dat was jaar geleden tot afgelopen juni maar heb je nog maar 1x gezien haha.

Ik ben eigenlijk ook nog steeds aan het kloten, al helemaal op het gebied van voeding :(

• Topic Starter Topic Starter
Had vandaag abnormaal veel zin om te trainen, veeeel sets en reps gedaan dus.

Leg extension (single legged en voeten naar beneden wijzend):

15x20kg
10x35kg
10x45kg
12x55kg (normaal en met spot op de laatste twee reps)

Bulgarian split squat:

10xBW
10x24kg
10x34kg
10x38kg
6x46kg was haast ook een grip training :p

Back squat met hakken op verhoging:

8x60kg
8x80kg
8x90kg

Hack squat:

8xBW (platz style)
8x10kg (platz)
8x20kg (platz)
8x20kg (platz) + 8x20kg normaal + 8x20kg reverse
superset: 8x40kg + 10x40kg squat
giant set: 10x40kg + 10x40kg squat paused, moest van beastmode :( + 10x40kg reverse hack squat + 12 stappen bodyweight lunges.

45 graden leg press:

40kg -> 5 reps normaal - 1 rep mtut - 5 reps normaal - 1 rep mtut - 5 reps normaal
8x40kg + 8x80kg + 8x40kg

Kuiten op leg press:

12x40kg
10x80kg
10x120kg

Seated calf raises:

4x8x50kg

Lekkere train weer hoor ! Die tri- en giant set waren helemaal heavy man !

Lekkere tren, die giantset moet er goed ingehakt hebben geloof ik? :D

Goede training man! Hebben de mtut reps veel voordeel voor je vergeleken met normale reps?

Goede training man! Hebben de mtut reps veel voordeel voor je vergeleken met normale reps?

Thanks! Ik vind de burn die je ervan krijgt heerlijk en het zorgt natuurlijk voor meer time under tension wat ik erg belangrijk vind. Als een werkset maar 5-10 seconden duurt heb ik niet het gevoel dat ik alles eruit gehaald heb. Ik probeer de sets met meerdere herhalingen of mtut reps zeker 40-60 seconden te laten duren.

nice train, mooi die hacksquat in platz style.

Lekker rustig aan rug getraind vandaag:

Pull ups (wide grip)

stuk of 5-6 sets van 6-10 reps

T-bars:

8x20kg
8x40kg
8x55kg
8x70kg
8x80kg -> 8x55kg -> 4x40kg

Plate loaded machine row (staand) superset Plate loaded machine pulldown: