MuscleMeat

Danny'z road to greatness

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
Net even in 20 minuutjes mijn AM workout voor legs gedaan

45 graden leg press:

15x80kg
12x160kg
10x200kg
10x240kg
8x280kg
6x300kg
6x320kg

Thanks bra

Wow, net alles gelezen. Wat een wilskracht en doorzettingsvermogen!

Petje af voor jouw mindset man.

Ga er voor and make some fucking muscle! :p

Vraagje, ben je nu niet 'bang' als je toch juiced? Kan me voorstellen dat je hierover toch eens nagedacht hebt?

Dankje! Ik weet nu na dit hele verhaal nog duidelijker wat ik wil in m'n leven.

En ik heb er wel bij nagedacht natuurlijk.. het hele juice verhaal maar mijn behandelend arts wist me te vertellen dat de juice totaal geen invloed heeft gehad op het ontstaan en de groei van die tumor.

Heftig man! Sterkte met je herstel! Respect!

Damn. Je gaat alweer lekker zeg!! Het moet echt enorm motiveren om nu weer te kunnen knallen. Je trainingen zien er ook leuk uit trouwens. Lekker kort, met leuke oefeningen!!

Net even in 20 minuutjes mijn AM workout voor legs gedaan

45 graden leg press:

15x80kg
12x160kg
10x200kg
10x240kg
8x280kg
6x300kg
6x320kg

Thanks bra

Dankje! Ik weet nu na dit hele verhaal nog duidelijker wat ik wil in m'n leven.

En ik heb er wel bij nagedacht natuurlijk.. het hele juice verhaal maar mijn behandelend arts wist me te vertellen dat de juice totaal geen invloed heeft gehad op het ontstaan en de groei van die tumor.
Oke helder antwoord! Goed dat je een duidelijkere kijk hebt nu op wat je echt wil. Heel veel succes alvast, ik volg je :)

• #3.045
Net mijn PM training gedaan 35 a 40 minuutjes.

Liggende leg curl (stack loaded)

3x12-15
1x8
Dropset met 2 drops en beyond failure op elke drop dmv partials en holds

Db romanian deadlift

15x16kg
12x20kg
12x26kg
8x30kg
8x32kg

Seated leg curl

1x12-15
2x8 + 2 a 3 forced reps

Hack squat (zonder gewicht weegt ie 47kg)

15x0kg
5 reps met 6-8 sec negative. 10 reps normaal op 20kg
3 reps met 6-8 sec negative. 5 reps normaal op 40kg
2x10x0kg platz stance

• #3.046
AM Delts & biceps (20 minuten)

Standing OHP strikt

8x20kg
8x30kg
6x40kg
3x45kg
2x45kg
2x5x40kg

Strikt barbell curl:

10x20kg
8x30kg
8x35kg
6x35kg

Heftig man! Sterkte met je herstel! Respect!

Dankje! Gaat goedkomen

Damn. Je gaat alweer lekker zeg!! Het moet echt enorm motiveren om nu weer te kunnen knallen. Je trainingen zien er ook leuk uit trouwens. Lekker kort, met leuke oefeningen!!

Yeah motivatie is denk ik nooit hoger geweest dan nu. De manier van training bevalt ook prima! Veel basic stuff en snel in & out de gym.

Oke helder antwoord! Goed dat je een duidelijkere kijk hebt nu op wat je echt wil. Heel veel succes alvast, ik volg je :)

Leuk je hier in het topic te hebben!

• #3.047
11-11-2016:

's ochtends:

Incline dumbbell press

8x26kg
8x28kg
6x30kg

Single handed pushdown:

8x10kg
2x6x15kg

's avonds:

Cable flyes:

2 sets

Low to high flyes:

4 sets

Plate loaded press:

3 sets

Rope pushdown:

3 sets

Rope skullcrushers:

3 sets

Machine dips:

1 set

• #3.048
12-11-2016

55-60 minuten bezig geweest:

Face pulls (3 sec hold)

4 sets

Lat pulldown:

3 sets

Behind the neck pulldown:

3 sets

Rack pulls:

10x110kg
2x8x140kg
5x160kg + 3 shrugs na de laatste rep
5x110kg + 3 shrugs na elke rep

Machine pulldown:

3 sets

DB shrugs:

2 sets

Hyperextensions:

2 sets

• #3.049
Gister legs (quad dominant) gedaan.

Leg extension (stack loaded)

5x20

Leg press:

12x50kg
10x150kg
8x200kg
6x250kg
20x50kg
2x20x70kg

Hack squat:

4 sets

Plate loaded leg extension:

15x40kg
15x60kg
15x80kg

Liggende leg curl (plate loaded)

4 sets

helemaal geen last met trainen van je longen?

• #3.051
Net de AM training voor delts en biceps gedaan (met moeite in de gym kunnen komen vanwege vreeeeeeeselijke pip in m'n glute. Was iets te enthousiast om na 6 maanden niet prikken daar ineens weer 4ml te zetten) Kan amper lopen :roflol:

Standing OHP:

10x20kg
6x30kg
6x40kg
5x45kg
2x4x45kg
6x40kg
8x30kg

Barbell curl:

8x20kg
8x30kg
8x35kg
5x40kg
8x30kg

helemaal geen last met trainen van je longen?

Best wel eigenlijk. Vooral tijdens grote compounds moet ik oppassen dat wanneer ik m'n ademhaling niet helemaal juist heb.. ik niet fail op buiten adem zijn ipv spierfalen.

lijkt wel of je n beetje wanhopig bent Danny...rustig bouwen man..anders loop je snel stuk...gewoon wat langer rusten toch? :)

• #3.053
lijkt wel of je n beetje wanhopig bent Danny...rustig bouwen man..anders loop je snel stuk...gewoon wat langer rusten toch? :)

Daarom splits ik mijn trainingen ook. Juist om wat meer rust te pakken en het rustig aan te doen.

Mijn werk heeft m'n contract niet verlengd vanwege de langdurige ziektewet dus ik zit nu toch de hele dag bij huis.

Daarom splits ik mijn trainingen ook. Juist om wat meer rust te pakken en het rustig aan te doen.

Mijn werk heeft m'n contract niet verlengd vanwege de langdurige ziektewet dus ik zit nu toch de hele dag bij huis.

's morgens grote spiergroepen en 's avonds de kleintjes? Begin maar vast te eten...:)

Me to ik kan sporten bij de fysio...helaas 2x/wk

krijg je wel je volledige loon dan?

• #3.056
's morgens grote spiergroepen en 's avonds de kleintjes? Begin maar vast te eten...:)

Me to ik kan sporten bij de fysio...helaas 2x/wk

Soort van ja, 's ochtends de zwaardere compounds voor zover dat lukt en 's avonds volpompen.

krijg je wel je volledige loon dan?

Morgen voor het laatst. Daarna is het aan het UWV wat ze me uit gaan betalen. Betekend wel dat ik 6-8 weken geen inkomen heb. Gelukkig had ik nog 225 uren staan die ik laat uitbetalen.

Soort van ja, 's ochtends de zwaardere compounds voor zover dat lukt en 's avonds volpompen.

Morgen voor het laatst. Daarna is het aan het UWV wat ze me uit gaan betalen. Betekend wel dat ik 6-8 weken geen inkomen heb. Gelukkig had ik nog 225 uren staan die ik laat uitbetalen.

uwv wel op tijd ingelicht? Anders zou het gewoon doorlopen vanaf het moment dat jij geen werk meer hebt.

• #3.058
uwv wel op tijd ingelicht? Anders zou het gewoon doorlopen vanaf het moment dat jij geen werk meer hebt.

Nope. Ze hebben me pas 5 dagen voor het verlopen van m'n contract verteld dat ze hem niet gaan verlengen dus ik kan nog 6 weken lang fluiten naar centen.

• #3.059
AM training:

Incline db press:

8x16kg
8x22kg
8x28kg
2x6x30kg
8x20kg

Close grip bench:

10x40kg
8x60kg