Fitness Seller

Danny'z road to greatness

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.001
Kleine update:

Het herstel gaat elke dag weer een beetje de goede kant op. Ik val nu in ieder geval niet gek veel meer af.
Ik blijf een beetje steken op de 90kg.

Morgen gaan de hechtingen eruit (26 nietjes en een touwtje) dus ik hoop dat ik vanaf dan ook wat comfortabeler liggen en bewegen kan.

Epic wonde man, dan viel het bij mijn hartoperatie nog goed mee :o Je zult vast ook wel veel vocht kwijt zijn, de gains kwamen bij mij snel weer terug en ik deed het zonder ondersteuning, komt dus wel snel weer goed met je denk ik !

Vind zo'n litteken ook wel tof :o en die gains komen vanzelf allemaal wel weer. Aan motivatie dan geen gebrek in ieder geval.

Heftig verhaal man! Sterkte met het herstel!

Thanks Marvin!

Goed om te horen!

• #3.003
Ik was net iets te vroeg met m'n update :P

Net telefoon gehad van de arts en aan de hand van de kweek mag ik nu zeggen dat ik weer 100% kanker vrij ben!! :D

De tumor was 3cm groot met omringend een onstekingsgebied van ruim 8cm

Gefeliciteerd! Top nieuws

Goed te horen Danny!

• #3.006
Vanaf vandaag mocht ik weer fietsen!

Dus ik ben naar de gym gefietst om mezelf weer te begeven in mijn natuurlijke habitat.
Daar veel geluld, even op de hometrainer gezeten en 2 setjes curls gedaan met 5kg :o

Ik weeg nu ongeveer 90kg met een VP van ik schat zo'n 12%

Aankomende woensdag heb ik mijn laatste bloedonderzoek, röntgenfoto en gesprek met de longarts. Vanaf dan zal er ook meer duidelijk zijn betrekkende mijn herstel.

11rab0h.jpg

t*ring wat een mentale kracht, echt enorm veel respect!

Ik was net iets te vroeg met m'n update :P

Net telefoon gehad van de arts en aan de hand van de kweek mag ik nu zeggen dat ik weer 100% kanker vrij ben!! :D

De tumor was 3cm groot met omringend een onstekingsgebied van ruim 8cm
Super nieuws man! Succes nog met het herstel, maar dat gaat echt wel goed komen!

Moet je je nu nog elke 6 maanden of elk jaar laten checken ofzo?

• #3.009
Vandaag ook maar weer richting de sportschool gefietst. De muren komen thuis echt enorm op me af namelijk..
Dus de training van vandaag zag er zo uit:

- 10 minuten fietsen richting de gym
- 15 minuten op een incline loopband lopen (4-5% en 3km/u)
- 30 minuten op de stairmaster gestaan (niveau 5, totaal 1500 treden ongeveer)
- 10 minuten fietsen naar huis

Nu ook wel kapot haha

t*ring wat een mentale kracht, echt enorm veel respect!

Thanks! Ik ga ook absoluut niet bij de pakken neer zitten.

Super nieuws man! Succes nog met het herstel, maar dat gaat echt wel goed komen!

Moet je je nu nog elke 6 maanden of elk jaar laten checken ofzo?

Daar ga ik ook zeker van uit. Woensdag hoor ik meer maar ik ga wel eisen dat ze me onder controle houden ja.

Goed bezig en lekker positief! Fijn om te lezen dat je weer aan beterende hand bent.

Fijn dat het de goeie kant opgaat man! Mag je wel weer rustig kracht gaan opbouwen? En hoe gaat eten?

• #3.012
Gisteravond was het weer raak. Ik hoest al een weekje wat meer dan normaal dus ik ben gister maar richting de huisarts geweest. Werd meteen doorgestuurd naar de eerste hulp waar ze 2 lichamelijke onderzoeken hebben gedaan aangevuld met een röntgenfoto en een bloedonderzoek. Echter bleek er niks ernstigs aan de hand.

Nu werd ik vanochtend gebeld door de longarts die me het vrolijke nieuws bracht dat ik wederom een longontsteking heb. Ik heb nu weer een antibiotica kuur voor 5 dagen voorgeschreven gekregen, deze mag ik gelukkig thuis doen. Had er echt geen zin in gehad om weer 5 dagen in het ziekenhuis te liggen

Respect man. Sterkte maar weer :haar:

t*ring sterkte weer man!

Wat een pech man. Deze x hopelijk een spoedig herstel in ieder geval!

t*ring wat kut gozer! Hou je taai!:aai:

Pfff balen man. Beterschap maar weer dan...

Jij blijft wel lekker aankutten he :p. Succes met dit obstakel weer, you can do it.

• #3.019
Update time!

Mijn operatie is nu 7-8 weken geleden en na de longonsteking van 4 weekjes geleden voel ik me weer super.
Ik heb het trainen weer redelijk opgepakt en de spiermassa begint ook weer redelijk terug te komen. Ik wil gvd weer de grootste van de gym worden hehe :fire:

8 November heb ik een gesprek met de bedrijfsarts over weer beginnen op het werk dus dat zal ik vanaf dan ook weer op kunnen bouwen.

Verder heb ik vrij weinig last van alle gevolgen van de ziekte en operatie, ik ben nog vrij snel buiten adem en voel me gedurende sommige momenten nog kortademig maar dat moet ik nog maar even voor lief nemen. In Januari word ik weer helemaal gescanned om te zien hoe het lichamelijk met me gaan en of er nog sporen van de kanker in mijn lichaam aanwezig zijn. 99% kans van niet maar je weet het nooit natuurlijk.
Ik zal de komende periode weer proberen hier een beetje te loggen enzo. For old times sake :D

Shape van gisterochtend (97kg)

a3cufm.png

Goed nieuws man and still looking good!

Terug
Naar boven