MuscleMeat

Danny'z road to greatness

Lekkere training weer! Wat eet je eigenlijk zoal op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere legday weer, zoals altijd hier :D Hoe staat het ervoor met je gewicht, nog steeds een stijgende lijn?

Gewicht was vanochtend op lege maag 97kg

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Mirin'! Erg interessant dat Intermittent fasting! Ik ga je squat-challenge denk ik wel een keer doen, klinkt wel hardcore :D

Intermittent fasting doe ik al een lange tijd niet meer :p ik zal de begin post even aanpassen.
Het heeft me toentertijd wel goed geholpen dat laatste beetje vet weg te krijgen voor de contest.

Die squat challenge ga ik ook elke paar weken erin houden, heerlijk

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Lekkere training weer! Wat eet je eigenlijk zoal op een dag?

Dank!

Wat ik eet op een dag verschilt per dag enorm. Vooral de timing van de koolhydraten.
Ik zit op ongeveer 4200 kcal per dag momenteel met minstens 300gr eiwit en 500gr carbs

97kg alweer.
Gaat hard man :thumb:

Hoe pak je het nu aan dan met die timing van de koolhydraten als ik vragen mag?

Hoe pak je het nu aan dan met die timing van de koolhydraten als ik vragen mag?

Een flinke portie bij het ontbijt (+- 130gr)
Direct voor de training 30-40gr, tijdens de training 100gr, na de training 60-70gr en de eerste echte meal na de training ook weer 100-120gr.

Het gros dus rondom (vooral tijdens en na) de training.

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Nog even een leg pic gemaakt op verzoek. Kan ze nog niet volledig aanspannen want spierpijn

1zx8gsw.png

Flinke wielen maat

Push!

Mijn fitgirl crush was er dus een heerlijke training :heart::heart:

Flat bench:

15x40kg
12x60kg
8x80kg
5x100kg
1x110kg (tweede rep had er wel in gezeten maar had WEER een spotter die niet met zijn klauwen van die bar af kon blijven gvd)
3x100kg -> 8x80kg -> 8x60kg -> 12x40kg

Cable flyes:

15x25kg
12x30kg
10x35kg

Chest press machine:

15x50kg
12x70kg
7x85kg

DB Pullover om het af te maken

20x20kg

Side raises:

15x4kg
15x8kg
15x12kg

Incline side raises:

2x15x4kg

Pushdown (in leunend)

15x50kg
12x70kg
8x80kg
6x85kg -> 8x65kg -> 8x45kg -> 8x35kg

DB Skulls:

3x10x8kg

ABS JAWEL :D

Decline crunches

12xBW
10xBW
8xBW

Decline leg raises:

8xBW
8xBW
8xBW

Side crunches:

2x10xBW

Voor Mikie, roze broek meisje was er ook! :D

Lkkre pushday maat, spotters... Pfff.

Pic vd crushgirl?

Test goed hoog door de chick :D

zal zo even pic uploaden voor jullie :p

Damnit, heb ik dat weer gemist. :( Spot je volgende x wel, ik wacht altijd net zo lang tot iemand blauw begint aan te lopen van de bar op z'n strot tot ik ga helpen.

Goede training, extra hoge test levels natuurlijk als je fitnesschick er is haha. Herkenbaar:rolleyes:

Fitgirls, hnnngggg.

Goeie tren.

zal zo even pic uploaden voor jullie :p

Karma als je dat doet. :p

Damnit, heb ik dat weer gemist. :( Spot je volgende x wel, ik wacht altijd net zo lang tot iemand blauw begint aan te lopen van de bar op z'n strot tot ik ga helpen.

Precies, zo moet dat.

Ik had is een Chinees als spotter die het nog niet begreep na 3x het te herhalen en mij dus gewoon bleef spotten terwijl ik het easy drukte... Nu liever geen spotter dan wel, dan maar roll of shame toepassen. :rolleyes:

neee, hou hem wel lekker voor de Clubfitters haha!

1 ding, super mooi meisje met een pracht lichaam, ze valt alleen niet op bbers maar op dikke plers

Terug
Naar boven