gewoon kapot maken met lepeltje
mikie is bang voor die supereenden toch? daarom deed ie zn casseine weg![]()
He he, Mikie is bang voor niks he.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon kapot maken met lepeltje
mikie is bang voor die supereenden toch? daarom deed ie zn casseine weg![]()

Haha heerlijk. Ooit gaan we die 20 min vol maken back to back en niet na 10 minuten als astmatische paarden op de grond zitten![]()
Erg lekkere squats man, je bent me nu wel in aan het halen volgens mij
Aangezien ik met een heupblessure zit en zware squats wil vermijden ga ik woensdag je squatchallenge doen dus ik hou je op de hoogte![]()

Oohja je hebt gelijk. Dan moet ik die taak maar op me nemen om supereenden te voorkomen.
Ik maak ze trouwens nooit kapot met een lepel, ik stop ze gewoon in hun geheel in de kwark

vgm heb ik nog nooit een monsteraardbei gezien dus ik kan het niet vergelijken. Heb je pics?![]()

Ik zal rond februari in mijn bulk ook wel weer mooi omhoog gaanThanks man! De komende weken zal ik niet gek veel omhoog gaan qua gewichten maar daarnaaaa.. Maak je borst maar nat ghehe.
Ben benieuwd wat je van de challenge vindt. Ik verwacht wel dat je het beter doet dan ik. Dan ben je toch wel aan ons allen verplicht![]()

Ik zal rond februari in mijn bulk ook wel weer mooi omhoog gaan
En je moet je nu niet in de underdog positie gaan manoeuvreren, zo maak je de druk voor mij wel groot![]()

Ik wou nog vandaag een apart push dagje gaan doen.
Ben blij dat ik niet gegaan ben dan was echt niet in the mood voor drukte!
Wel goed getraind, zeker wel snel thuis of alsnog veel staan lulle?![]()
Pushhh vandaag! Vanochtend opgestaan met flink keelpijn, zal wel vogelgriep of ebola zijn denk ik