XXL Nutrition

Danny'z road to greatness

Maybe leuk voor de next challange. in ieder geval toch een top prestatie 69x100 heb je toch een totaal van 6900kg :D. Succes met lopen morgen.

• Topic Starter Topic Starter
Maybe leuk voor de next challange. in ieder geval toch een top prestatie 69x100 heb je toch een totaal van 6900kg :D. Succes met lopen morgen.

Vond het ook wel een leuk getal :p

We wilden het eigenlijk individueel doen vandaag maar er was geen ruimte om 2 squatbars op te hangen dus we hebben het maar back to back gedaan.

Ik voel me beroerd vriend :') Tijdens 't fietsen had ik constant 't gevoel dat ik over m'n nek zou gaan, net gegeten en 't wordt alleen maar erger, heerlijk.

Ik voel me beroerd vriend :') Tijdens 't fietsen had ik constant 't gevoel dat ik over m'n nek zou gaan, net gegeten en 't wordt alleen maar erger, heerlijk.

Het was me het dagje wel inderdaad. Ik heb enorm veel moeite met m'n post workout meal. Gevoel alsof alles weer omhoog kan komen.

Leuke challenge.
Binnekort toch deadlifts nu je ze weer kan of toch nog even rustig aan vanwege de blessure?

Leuke challenge.
Binnekort toch deadlifts nu je ze weer kan of toch nog even rustig aan vanwege de blessure?

Nahh ik vind de 3x5 op deadlifts momenteel nog wel eventjes prima. Ben ook bang dat ik form verlies na een x aantal minuten

Push dag met Mikie. Enormmm lang bezig geweest want we hebben langg staan lullen. Voelde me haast een powerlifter
niet qua gewichten :o

Close grip bench:

8x50kg
8x70kg

5x94kg
5x94kg
5x94kg
5x94kg
5x94kg
30x50kg

Incline press machine (schuin zittend met 1 hand)

15x20kg
15x25kg
15x30kg

Press machine:

15x80kg
10x80kg
8x80kg
elke set een andere grip

Pec deck:

8x40kg + 8x25kg

Side raises:

3x15x8kg

Incline side raises:

3x15x4kg

Tricep pushdown:

geen idee :p

Nog wat kick backs op de seated cable row gedaan :D

Jullie zijn toch veeulste intimiderend om mee te praten joh.:mad:

Goddamn die traps man.. vraag me af wat die te eten hebben gehad:eek:

Even heeel snel een pull training eruit getrokken.

Was binnen 30 minuten klaar :P

Bent over rows:

12x40kg
12x60kg
8x80kg
5x90kg

Pull ups:

2x6xBW

Seated cable row:

12x30kg (met touw)
12x40kg (met touw)
12x70kg normaal
10x80kg

Lat pulldown:

wide: 15x40kg
reverse grip 12x60kg
12x60kg

Rear delt flyes:

2x15x5kg

DB Shrugs:

2x15x20kg

DB Curls:

12x14kg
8x18kg

Curls achter mn hoofd langs in lat pulldown (aanrader!)

3x12x25kg

Reverse preacher curl machine:

2x15x15kg

Wrist curls:

2x20x8kg

Verdomme dat heb je dan echt snel gedaan. Instant 30 min pomp.

Verdomme dat heb je dan echt snel gedaan. Instant 30 min pomp.

Yesss, heb echt max 20-30 sec rust gehad tussen de sets door.
Vandaar ook de p*ssy weights :P

Was wel een keer lekker dit, grappig om te zien hoe ik er binnen 30 minuten ook als een ander persoon uit zie. The pump is the cure

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Leg die eens uit, want ik snap m niet echt. :rolleyes:

Dit dus, de stretch is enorm op deze oefening omdat niet alleen de aanhechting bij de elleboog gerekt is maar ook bij je schouder/chest. Je moet het proberen om te begrijpen wat ik bedoel

http://www.youtube.com/watch?v=BkNuzxxt9a0

Sow 30min die hele waslijst, snap dat er dan een pomp is. Nice maat

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Ps die curls ga ik proberen.

Update!

Vanochtend weer op lege maag gewogen, 97.5kg

Eigenlijk weer precies naar verwachting, de komende weken zullen er nog wel wat grammetjes af gaan maar dat is opzich niet zo'n probleem aangezien het merendeel daarvan vocht is.
Stond er gisteravond ook enorm veiny bij na een cheatdagje.

Kracht gaat erg langzaamaan omhoog, niet zo explosief als de afgelopen maandjes :P maar dat is logisch.
Mijn doel is om binnen 6-7 weken 5x5 x100kg te benchen (zowel close grip als normaal).
Hopelijk werkt de schouder een beetje mee. Deadlift zal op zo'n 3x5 x190-200 uitkomen en de squat zie ik vanzelf wel.

Shape behouden is nu prioriteit nummer 1. Echt goed bouwen komt wel weer.

Ik heb die overhead curls ook eens gedaan en je voelt hem (denk ik door de stretch in je schouder/chest) erg goed in de piek.

Succes de komende weken met je doelen ;)

Die curls ga ik eens proberen.

oh die curls ga ik ook eens proberen :) voor de verandering es curlen bij de latpulley ipv in het squatrack ;) ;)
pics van veiny?

Terug
Naar boven