XXL Nutrition

Danny'z road to greatness

Kerel..jij mag dan iets minder droog staan maar op jou stats en single digit bodyfat heb je ook zeker niet te klagen man!

Maar goed..dat hoort vast een beetje bij bodybuilding..always hungry, never satisfied..

Danny heeft idd een prima fysiek maar die gast waar ie 't over heeft blaast 'm weg ( mij ook hoor, daar niet van :P ). Kan wel 's aardige ogen gaan gooien op de Flex die dude.

Overigens heeft de ebola mij ook echt nu, thanks ouwe. Voel me alsof ik dood ga :')

• Topic Starter Topic Starter
Danny heeft idd een prima fysiek maar die gast waar ie 't over heeft blaast 'm weg ( mij ook hoor, daar niet van :P ). Kan wel 's aardige ogen gaan gooien op de Flex die dude.

Overigens heeft de ebola mij ook echt nu, thanks ouwe. Voel me alsof ik dood ga :')

Precies dit. Ik weet dat ik geen slecht fysiek heb maar als je dan naast iemand staat die je op alle aspecten van de bodybuilding compleet wegblaast is dat wel een goedr reality check.
Motivatie genoeg inderdaad. Mooi doel voor over twee a drie jaar

En die ebola konden we zien aankomen haha. Wie heeft het niet :p

altijd, altijd is er wel iemand te vinden die je weer een nieuw streven geeft

Precies dit. Ik weet dat ik geen slecht fysiek heb maar als je dan naast iemand staat die je op alle aspecten van de bodybuilding compleet wegblaast is dat wel een goedr reality check.
Motivatie genoeg inderdaad. Mooi doel voor over twee a drie jaar

Zo ben ik weer jelly op jouw fysiek :(

tuurlijk is hij buffer dan dat jullie zijn, dat is niet zo lastig vieze ectos!

altijd, altijd is er wel iemand te vinden die je weer een nieuw streven geeft

Absoluut! Maar alles op zijn tijd haha. Krijg zo veel te veel zin om het snel te willen doen :o

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Zo ben ik weer jelly op jouw fysiek :(

*Blooooos*

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

tuurlijk is hij buffer dan dat jullie zijn, dat is niet zo lastig vieze ectos!

Wie noemde gij ecto jonge

hihihi

Veel ebola patiënten laatste tijd :what:

Veel ebola patiënten laatste tijd :what:

Ik was volgens mij in mijn gym een van de eersten :p Dus we weten wel wie de schuldige is :o

En Mikie was er afgelopen vrijdag nog wel zo voorzichtig mee :roflol: Handdoek voor zn hoofd tijdens het spotten enz.

one:heart: nohate just lovee

Ik was volgens mij in mijn gym een van de eersten :p Dus we weten wel wie de schuldige is :o

En Mikie was er afgelopen vrijdag nog wel zo voorzichtig mee :roflol: Handdoek voor zn hoofd tijdens het spotten enz.

I have to disagree, paar weken terug had ik het al extreem zwaar.
Paar dagen later kwam jij zielig doen met je halve ebola :boksen:

Goed, weet ik dus wie ik een duwtje moet geven volgende keer als ie aan het squatten is. Als ik ooit nog weer in de benen kom.

Ik ga maar eens ri clubfit, met een klein kuchje JULLIE HEBBEN ME ALLEMAAL AANGESTOKEN VERDOMMEUH !!

Terug
Naar boven