BlaBla87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je had die crossfitter een kopstoot van vrede moeten geven
dat is geen crossfitterEr kwam halverwege nog een crossfitter op me af die mij vroeg waarom ik zo diep squat
Ik het hele verhaal uitgelegd waarop hij antwoordde waarom ik dan geen "power squats" deed.
Ik vroeg wat dat was, een power squat. Vervolgens deed crossfit meneer een quarter squat voor. De beredenering hierachter was dat diep squatten slecht is voor de knieen.[/I]

doe je goed maat
je hebt die crossfitter toch wel een bertstare gegeven mag ik hopen?
Je had die crossfitter een kopstoot van vrede moeten geven
Goeie tren mane
Hij maakt jouw tak van sport belachelijk Nicky, pak hem
I can handle him....als ie quarter squats maakt![]()
Echt srs....houd dan gewoon je mond i.p.v. zulk soort onzin eruit te knallen.
Hopelijk heb je die quarter squatter een klap voor zijn kaak gegeven.
Wel lekkere training danny! Sterke SLDL ook![]()
Ik ben geen haatdragend persoon dus zolang hij mij niet in de weg hangt klap ik hem niet

Vandaag dus wel eentje van sowieso 20kg gebruikt)leuke reps en sets op de bench en squat !
hoe kwam je hier zo bij?

lkkr volume op je bench. zal misschien wel ff wennen geweest zijn andere Barbell?
Misschien kan een gymgenoot me uit de brand helpen.Jaa enorm! Het deel van de barbell dat je vasthoudt draait erg gemakkelijk, wat dan niet zo prettig is om mee te benchen.
Weet niet goed hoe ik dit uit moet leggenMisschien kan een gymgenoot me uit de brand helpen.
Dikkere barbell ook? Die vind ik namelijk altijd onhandig in gebruik.
Godzijdank hebben wij alleen maar barbells van 20 kg, sommige van minder gewicht dan maar dat zie je ook duidelijk.

Volgens mij niet dikker nee. De enige dingen die verschillen zijn het "ronddraaien" van de bar en het gewicht.
Met ronddraaien bedoel ik dat het middelste deel van de bar kan ronddraaien zonder dat de uiteindes en dus ook de schijven mee draaien. Beter kan ik het echt niet uitleggen![]()