MuscleMeat

Danny'z road to greatness

Kaal?

Er kwam halverwege nog een crossfitter op me af die mij vroeg waarom ik zo diep squat :mad:
Ik het hele verhaal uitgelegd waarop hij antwoordde waarom ik dan geen "power squats" deed.
Ik vroeg wat dat was, een power squat. Vervolgens deed crossfit meneer een quarter squat voor. De beredenering hierachter was dat diep squatten slecht is voor de knieen. :o[/I]
dat is geen crossfitter :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184

Thanks bro, niets vergeleken met jouw high rep mania :p

doe je goed maat
je hebt die crossfitter toch wel een bertstare gegeven mag ik hopen?

Een flinke bertstare, vooral toen ie vertelde dat hij laatst 160kg gesquat heeft. Zal wel een halve power squat geweest zijn.

Je had die crossfitter een kopstoot van vrede moeten geven

Goeie tren mane

Ik ben geen turk, dus niet zo agressief ingesteld.

Lekkere legday (lees: squats);)

Merci merci

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Nee helaas, maybe next time

Dat zou resulteren in eeuwige karma van mij

In voor eeuwig karma van jou :$

Hij maakt jouw tak van sport belachelijk Nicky, pak hem

Hopelijk heb je die quarter squatter een klap voor zijn kaak gegeven.
Wel lekkere training danny! Sterke SLDL ook ;)

• #1.189
aha...het heet dus powersquats wat ik doe..:trollface:

• #1.192
aha...het heet dus powersquats wat ik doe..:trollface:

Jij bent dus stiekem gewoon een powerlifter :eek:

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Pushhh dag

Paused Benchpress (met een andere barbell dan ik gewend ben, schijnt dat de barbells die ik hiervoor gebruikte om te benchen lichter zijn dan 20kg. Nu weet ik dus niet hoeveel lichter :mad: Vandaag dus wel eentje van sowieso 20kg gebruikt)

8x50kg
5x70kg
1x90kg
1x100kg
3x101kg
3x101kg
2x103kg
2x103kg
1x105.5kg
1x105.5kg
35x50kg rep out

Tricep pushdown:

5x50kg
5x70kg
5x75kg
5x80kg
5x85kg

Machine chest press:

15x50kg
12x60kg
12x60kg

Pec deck:

8x40kg
12x30kg

DB Skulls:

15x8kg
15x12kg
8x14kg

Side raises:

3x15x8kg
12x12kg niet zo strikt

leuke reps en sets op de bench en squat !

hoe kwam je hier zo bij?

lkkr volume op je bench. zal misschien wel ff wennen geweest zijn andere Barbell?

• #1.196
lkkr volume op je bench. zal misschien wel ff wennen geweest zijn andere Barbell?

Jaa enorm! Het deel van de barbell dat je vasthoudt draait erg gemakkelijk, wat dan niet zo prettig is om mee te benchen.

Weet niet goed hoe ik dit uit moet leggen :P Misschien kan een gymgenoot me uit de brand helpen.

Jaa enorm! Het deel van de barbell dat je vasthoudt draait erg gemakkelijk, wat dan niet zo prettig is om mee te benchen.

Weet niet goed hoe ik dit uit moet leggen :P Misschien kan een gymgenoot me uit de brand helpen.

Dikkere barbell ook? Die vind ik namelijk altijd onhandig in gebruik.
Godzijdank hebben wij alleen maar barbells van 20 kg, sommige van minder gewicht dan maar dat zie je ook duidelijk.

• #1.198
Dikkere barbell ook? Die vind ik namelijk altijd onhandig in gebruik.
Godzijdank hebben wij alleen maar barbells van 20 kg, sommige van minder gewicht dan maar dat zie je ook duidelijk.

Volgens mij niet dikker nee. De enige dingen die verschillen zijn het "ronddraaien" van de bar en het gewicht.

Met ronddraaien bedoel ik dat het middelste deel van de bar kan ronddraaien zonder dat de uiteindes en dus ook de schijven mee draaien. Beter kan ik het echt niet uitleggen :o

Volgens mij niet dikker nee. De enige dingen die verschillen zijn het "ronddraaien" van de bar en het gewicht.

Met ronddraaien bedoel ik dat het middelste deel van de bar kan ronddraaien zonder dat de uiteindes en dus ook de schijven mee draaien. Beter kan ik het echt niet uitleggen :o

Gelagerd, maar je vorige favo barbell is qua dikte idd wel hetzelfde scheelt alleen paar kilo's

Maar we hebben in de zaal ook wel een aantal dunnere stangen liggen, en de oude van Miron
Die is ook lichter maar dikker als normaal, keuzes keuzes :rolleyes:

Paar dagen ben je wel aan de barbell gewend, ik wissel het zelfs af :p

Die barbell komt rechtstreeks uit de hel.

Terug
Naar boven