- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je laat het woord powerlifter nog niet vallen en dit beest kom om de hoek kijken

Heb een alarmpje ingebouwd, wanneer het woord powerlifter valt krijg ik een rood knipperende meldingje laat het woord powerlifter nog niet vallen en dit beest kom om de hoek kijken
liefs

xxx
sterkte, nu ben je geen powerbuilder meer maar een powerlifter.

Zitten nog best gezonde dingen tussen toch?
Meestal zet ik gewoon een lepel in de nutella als ik een vreetbui heb![]()
Heb een alarmpje ingebouwd, wanneer het woord powerlifter valt krijg ik een rood knipperende melding
Maar dat beest valt vies tegen hoorxxx

Nouuuu, met 100 bij 1.90 ben je echt wel een beest kan ik uit ervaring vertellen![]()

Nou je logje even verplaatsen naar PL en strongman gedeelteIk ben nu mijn avatar gewordenAls dat er was had ik dat ook opgegeten
---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ---------- Lekker leventje als powerlifter haha Thanks bro! De nutella was hierna op anders had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan Nouuuu, met 100 bij 1.90 ben je echt wel een beest kan ik uit ervaring vertellen

Lief van je
Maar mijn vetpercentage ligt hoger.
En vooral mijn benen zijn beestachtig.
Rest minder![]()
Nou je logje even verplaatsen naar PL en strongman gedeelte![]()

een slordige 71 cm een week of 4 geleden. Niets bijzonders.
Ik durf het ookIk durf niet met mijn baby logje tussen de grote sterke mannen te staan![]()

Rest in fat pieces
Ik heb na een 2200 kcal surplus cheatdagje nog steeds abs
Gotta love dem genetics![]()

Suikertekort? Trillen en zweten komt gewoon door de tren die je in je ader spoot ipv spier dombo![]()
Huh, tren? Wat is dat
Ik ken alleen poes, poel en leg trens

Suikertekort? Trillen en zweten komt gewoon door de tren die je in je ader spoot ipv spier dombo![]()
Houd je eens bezig met andermans buikjes :S
Mijn vacht houd me momenteel lekker warm, joe mieren.