Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Neejoh, lekker die weerhaken
Once you go vishaak...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan squat je toch de andere kant opVind het dus echt niet chill om naar mezelf te kijken in de spiegel. Hoef m'n eigen kop niet van zo dichtbij te zien

Powerrack was bezet door ecto's en wilde toch wel iets van vangers naast me hebben omdat dit de eerste keer box squats was.Kon in dit rack nietPowerrack was bezet door ecto's en wilde toch wel iets van vangers naast me hebben omdat dit de eerste keer box squats was.

Idd, hoe bevallen ze? Verlies je niet al je spanning op je onderrug bij het zitten? Of hou je die megaaaaa goed aangespannen? Bij ons op de sportschool was toen een jongen die er een flinke onderrug blessure mee opgelopen had, gewoon puur omdat als hij ging zitten hij alle spanning eraf liet.
dacht ik ook. zo doe ik het teminste wel, echt uit een dood punt weer omhoog komen.Ken toch ook pauzes boxsquat doen? Ik dacht juist dat een boxsquat ervoor moest zorgen dat je onderin ff de spanning van je benen af kon halen door te zitten. Als je alleen ff aan doet tikken ken je net zo goed gewoon squaten? Of zie ik dat verkeerd.
Pff balen zeg, schouder weer of?
Hopelijk snel weer hersteld
You'll be back zoals we al zeiden
Wel balen kut schouders wat hebben we er ook aan![]()
Klote man. Maar squats gaat ook niet met je schouder?