XXL Nutrition

Danny'z road to greatness

ab abductor ??? Hoertje :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Vandaag dus getraind bij Fit for Free in Almelo, omdat het kon. Heb alleen niet alle gewichten onthouden :$

Incline DB press:

8x14kg
8x20kg
8x24kg
8x30kg
8x34kg
4x40kg
29x20kg repout

Cable flyes:

4 sets

Cable press machine:

4 sets (zwaarste set was 12x50kg per kant)

Low cable fly machine:

1 dropset

Dip machine:

30x fullstack
30x fullstack
30x fullstack

Chest press machine:

50x fullstack :o

Shoulder press machine:

12x fullstack

Incline smith machine close grip bench press, hele mond vol:

4x15x20kg

Single rope extension:

2 sets

Side raise machine;

2 sets

Voelde me enorm aangestaard tijdens m'n training.

Vier Boeloe's voor deze training! Als het niet zo warm was geweest in die gym waren het er vijf geweest.

29eppw1.png
29eppw1.png
29eppw1.png
29eppw1.png

Vandaag dus getraind bij Fit for Free in Almelo, omdat het kon. Heb alleen niet alle gewichten onthouden :$

Incline smith machine close grip bench press, hele mond vol:

Voelde me enorm aangestaard tijdens m'n training.

vind je t gek? :P

Niet zo raar toch, meeste f4f's zitten vol met schrale ecto's die nog net geen adertje op de bicep hebben lopen :p
Prima training :thumb:

lkkre train boeloe would boeloe say

dikke bodydildo tren weer in almeyolo! al die ectos zeker miren :)

• #1.587
Een g'ige log post vandaag :o

Vandaag bij de Anytime Fitness in Neede geweest. Man man man dat dit kan in Nederland.
Voor oude mensen een prima gym, voor jonge goden wat minder :p

Ik kwam binnen en zag met krijt de gym records op de muur geschreven. Ik mag eigenlijk niet deadliften door de blessure maar mijn ego won de innerlijke strijd hehe. Het record stond op 180kg :roflol:

Deadlift:

8x70kg
3x120kg
1x160kg
1x200kg
1x210kg

Had vannacht amper geslapen en voelde me dus vrij kut, hierdoor geen monster gewichten verder.

Assisted pull ups:

4x12xBW-30kg

BOR:

3x20x50kg

Underhand BOR:

2x15x50kg

Seated cable row:

12x52kg

Toen nog wat bicaps gepompt jonge :o
Met Machine hammer curls, db curls en eentje cable kurl

Pics vooor mijn vulgers:

b6scxx.jpg

14mdv9t.jpg

9tlvcy.jpg

9a67hd.jpg

Twee Boeloe's vandaag want gymrecord

2mdnst0.png
2mdnst0.png

Laatst bewerkt:
man man man, prima training weer lkkr dl, geen last?

4 boeloe's?

ps. nice pics, goeie guns

hahaha die foto van je record ;)

oef them veinz op je armen....
(jaja, steeds zeg ik hetzelfde, maar het wordt steeds erger en ik weet geen overtreffende trap meer)

Datarms :o
En wat een weak-ass scorebord
76 kg Clean and press :roflol:

Die gymrecords :roflol:

lekker broekje ook :eyebrow:
no homo

• #1.593
man man man, prima training weer lkkr dl, geen last?

4 boeloe's?

ps. nice pics, goeie guns

Weinig last gelukkig! Maar fijn was anders :p

hahaha die foto van je record ;)

oef them veinz op je armen....
(jaja, steeds zeg ik hetzelfde, maar het wordt steeds erger en ik weet geen overtreffende trap meer)

Haha, ik moest gewoon dat schamele recordje verbeteren.
Thanks nicky!

Anytime gyms zijn inderdaad vrij kut, dat er überhaupt al gedeadlift kon worden verbaast me:roflol:

b5a.png

Was een verschrikkelijke gym haha :p

Datarms :o
En wat een weak-ass scorebord
76 kg Clean and press :roflol:

Kom jij eens even alles verbeteren Leon!

Die gymrecords :roflol:

lekker broekje ook :eyebrow:
no homo

Lekker strak :o

goeie trein [emoji39] [emoji39] [emoji39] wat een kutrecord in die gym zeg. Die ectos daar zullen wel blij zijn dat je ze nu een doel hebt gegeven om naar toe te werken. over een jaartje nog een keer terugkomen en kijken of t er nog staat hahaha
en damn je wordt met de dag meer veiny ziet er goed uit [emoji28]

Heb je een wapenvergunning voor die jongens trouwens? Die records zouden zomaar van onze sportschool kunnen zijn.

nice man die pics, hoe ziet je voeding er op dit moment uit?

Geweldig! Even dat 'gym-record' verbrijzeld! Had ik ook zeker gedaan in jou geval!:thumbs:

Nice veins op je onderarm ook...zelfs zichtbaar met een aardappel 2.0 camera!:D:D

• #1.598
goeie trein [emoji39] [emoji39] [emoji39] wat een kutrecord in die gym zeg. Die ectos daar zullen wel blij zijn dat je ze nu een doel hebt gegeven om naar toe te werken. over een jaartje nog een keer terugkomen en kijken of t er nog staat hahaha
en damn je wordt met de dag meer veiny ziet er goed uit [emoji28]

Arme ecto's :( Er kwam er ook nog eentje binnen die zonder warming up iets van 70kg in de smith ging benchen. Kwam bij de eerste rep van zijn "training" dus al vast te zitten :roflol: Ik heb hem ook niet geholpen hehehe.
Thanks voor de complimentjes :$:$

Heb je een wapenvergunning voor die jongens trouwens? Die records zouden zomaar van onze sportschool kunnen zijn.

Voor waterpistooltjes is nog geen vergunning nodig toch? :p

nice man die pics, hoe ziet je voeding er op dit moment uit?

Thanks bro! Mijn voeding is momenteel vrij simpel. Ik richt op 4400 kcal per dag met minstens 300gr eiwit. Rest aangevuld met carbs en vet (toch ongeveer 90gr max). Ik eet vooral bro foods :p Kip, rijst, mager rund, oats, kwark, eieren, whey, tonijn en ga zo maar door!

Geweldig! Even dat 'gym-record' verbrijzeld! Had ik ook zeker gedaan in jou geval!:thumbs:

Nice veins op je onderarm ook...zelfs zichtbaar met een aardappel 2.0 camera!:D:D

Hehe zoiets kun je niet aan je voorbij laten gaan toch :D

beetje buff doen in andere gyms hihi

• #1.600
Heb sinds vandaag ook een abo bij Basic Fit zodat ik ook eens om de hoek kan trainen en niet helemaal naar Enschede heen hoef. Vanavond dus voor het eerst geweest. Werd aardig aangekeken door m'n legging :P

Warm up:

2x15xBW Ab crunch
15xBW Oblique crunch

Ik moest eventjes wachten op het rack en toen die twee jongens eenmaal klaar waren zei ik dat ze die 60kg wel mochten laten hangen, waarop ze vroegen: Huh alles?!
High bar squat:

8x60kg
8x100kg
3x140kg

3x160kg
Toen kwam er iemand (de meeste "buffe" die ik zag) naar me toe om te vragen of ik echt dit gewicht wel aan het squatten was. Dat kon helemaal niet volgens hem.
3x160kg
3x160kg
3x160kg
(Hier kwam bovenstaande achter mij staan om me te spotten terwijl dat niet eens nodig was, ik weet dus niet of hij heeft geholpen of niet :mad:. Tel deze set maar niet mee)
3x160kg
3x160kg

Ik moest van Meaantje volgens mij 5x3 doen dus bij deze :$

45 graden leg press: (Ik vroeg aan bovenstaande spot dude of deze vrij was en hij vertelde me dat iedereen wel voor me aan de kant zou gaan omdat ik zo buff ben :$ Ooh stop it youuuuu. Ook vertelde hij dat hij ooit 160 squat had geprobeerd maar failde, daarom doet hij nu vooral deze leg press. Tot jawel.. 500kg. Ik weet dus wel hoe die ROM eruit zal zien :roflol:)

8x120kg
8x200kg
8x240kg
8x280kg
8x300kg
Hierna begon ik netjes alle plates op te ruimen, wat ik overigens wel zo normaal vind. Daardoor kwam het lieve balie-meisje tot tweemaal naar me toe om me te bedanken voor het opruimen van de gewichten. Heb haar verteld dat ik het wel zo normaal vind om m'n eigen troep achter mijn kont op te ruimen. Schijnbaar is dat hier heel gek ???

Leg extension:

25x60kg
20x80kg fullstack
20x80kg fullstack

Stiff legged deadlift:

10x50kg
Voelde niet goed aan blessure dus gestopt. Ik vond het ook mooi geweest, pak woensdag de kuiten er wel bij

Vier Boeloe's voor deze

29eppw1.png
29eppw1.png
29eppw1.png
29eppw1.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven