- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag dus getraind bij Fit for Free in Almelo, omdat het kon. Heb alleen niet alle gewichten onthouden :$
Incline smith machine close grip bench press, hele mond vol:
Voelde me enorm aangestaard tijdens m'n training.

man man man, prima training weer lkkr dl, geen last?
4 boeloe's?
ps. nice pics, goeie guns

hahaha die foto van je record
oef them veinz op je armen....
(jaja, steeds zeg ik hetzelfde, maar het wordt steeds erger en ik weet geen overtreffende trap meer)
Anytime gyms zijn inderdaad vrij kut, dat er überhaupt al gedeadlift kon worden verbaast me
![]()

Datarms
En wat een weak-ass scorebord
76 kg Clean and press![]()

goeie trein [emoji39] [emoji39] [emoji39] wat een kutrecord in die gym zeg. Die ectos daar zullen wel blij zijn dat je ze nu een doel hebt gegeven om naar toe te werken. over een jaartje nog een keer terugkomen en kijken of t er nog staat hahaha
en damn je wordt met de dag meer veiny ziet er goed uit [emoji28]
Er kwam er ook nog eentje binnen die zonder warming up iets van 70kg in de smith ging benchen. Kwam bij de eerste rep van zijn "training" dus al vast te zitten
Ik heb hem ook niet geholpen hehehe.Heb je een wapenvergunning voor die jongens trouwens? Die records zouden zomaar van onze sportschool kunnen zijn.

nice man die pics, hoe ziet je voeding er op dit moment uit?
Kip, rijst, mager rund, oats, kwark, eieren, whey, tonijn en ga zo maar door!Geweldig! Even dat 'gym-record' verbrijzeld! Had ik ook zeker gedaan in jou geval!
Nice veins op je onderarm ook...zelfs zichtbaar met een aardappel 2.0 camera!![]()

. Tel deze set maar niet mee)
)