MuscleMeat

Danny'z road to greatness

jongeeee bij basic fit laat iedereen zn schijven altijd liggen, srs :o (het voordeel ervan is wel dat je lekker kan gaan opwarmen met mensen hun max :cool:)
Lekkere squats! En mysterie van de legpress solved ;)

ik hoop niet dat je iemand tegen komt die daar vaak traint want dan kun je je totaal niet concentreren

gangster Turk
hemd aan
kettingen om
zonnebril op
petje op als ali b

2d74gn.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.606
jongeeee bij basic fit laat iedereen zn schijven altijd liggen, srs :o (het voordeel ervan is wel dat je lekker kan gaan opwarmen met mensen hun max :cool:)
Lekkere squats! En mysterie van de legpress solved ;)

De meesten hebben wsl niet eens een squat max :roflol:

ik hoop niet dat je iemand tegen komt die daar vaak traint want dan kun je je totaal niet concentreren

gangster Turk

He can come at me bro

Oatsyyyyy

Ik neem ook altijd mn bling mee

Leuk dagboekje dan :D

lkkre basicfit experience, zo te lezen had je gewoon sjans met die gozer :o.

4 boeloe aproved.

Geweldig verslag weer Danny! Wordt er in andere gyms dan werkelijk helemaal niet getraind?

Training ziet er ook weer sexy uit! Bijna net zo sexy als jij in leggings..

*nohomo*:heart:

Mwhaha vermakelijk verhaal weer :roflol:. Onbegrijpelijk hoe het er aan toe gaat in die grote commerciele gyms. Ik hoorde dat hier in Groningen al die f**gots bij BF inmiddels naar de anabolen grijpen zonder serieus te trainen. Vervolgens staan ze de helft van de tijd met z'n allen te flexen in de spiegel.. Het is echt een grote kermis.

Mooi verslag, erg vermakelijk :thumb:

goed verslag. 8/10 would read again.

gangster Turk
hemd aan
kettingen om
zonnebril op
petje op als ali b

Weet precies wie je bedoelt :roflol: Mooiste is nog dat die gast ook gewoon ouder is dan wij en al grijs wordt.

Verder kun je er qua apparatuur best aardig trainen zolang niet iedereen in de weg loopt, en idd als je je schijven opruimt wordt je door zowel personeel als gymgangers heel raar aangekeken.

:roflol:
Leuk om te lezen, maar lijkt me niks om te sporten...

Dat gym personeel zou is mensen moet aanspreken die het niet opruimen, zo'n t*fus hekel aan..

Dat gym personeel zou is mensen moet aanspreken die het niet opruimen, zo'n t*fus hekel aan..

Gebeurt ook wel maar wordt niet al te veel mee gedaan. Sinds kort staan er 2 nieuwe DB rekken en een paar sets nieuwe DB's met als resultaat dat die nieuwe rekken leeg zijn en alle gewichten bij de oude liggen. Door elkaar uiteraard :D

Terug
Naar boven