- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik hoop niet dat je iemand tegen komt die daar vaak traint want dan kun je je totaal niet concentreren
gangster Turk
hemd aan
kettingen om
zonnebril op
petje op als ali b
![]()
ik hoop niet dat je iemand tegen komt die daar vaak traint want dan kun je je totaal niet concentreren
gangster Turk
hemd aan
kettingen om
zonnebril op
petje op als ali b
![]()

jongeeee bij basic fit laat iedereen zn schijven altijd liggen, srs(het voordeel ervan is wel dat je lekker kan gaan opwarmen met mensen hun max
)
Lekkere squats! En mysterie van de legpress solved![]()

gangster Turk

. Onbegrijpelijk hoe het er aan toe gaat in die grote commerciele gyms. Ik hoorde dat hier in Groningen al die f**gots bij BF inmiddels naar de anabolen grijpen zonder serieus te trainen. Vervolgens staan ze de helft van de tijd met z'n allen te flexen in de spiegel.. Het is echt een grote kermis.ik hoop niet dat je iemand tegen komt die daar vaak traint want dan kun je je totaal niet concentreren
gangster Turk
hemd aan
kettingen om
zonnebril op
petje op als ali b
Mooiste is nog dat die gast ook gewoon ouder is dan wij en al grijs wordt. daarom PL je toch?Leuk om te lezen, maar lijkt me niks om te sporten...

Dat gym personeel zou is mensen moet aanspreken die het niet opruimen, zo'n t*fus hekel aan..