XXL Nutrition

Danny'z road to greatness

Gebeurt ook wel maar wordt niet al te veel mee gedaan. Sinds kort staan er 2 nieuwe DB rekken en een paar sets nieuwe DB's met als resultaat dat die nieuwe rekken leeg zijn en alle gewichten bij de oude liggen. Door elkaar uiteraard :D

Haha. Hier leggen ze het ook wel is op volgorde, avonds ligt dan alles alweer door elkaar of voor het rek. En in mijn andere sportschool ligt alles wonder boven wonder keurig op volgorde en in het rek.

ben ik de enigste die t juist wel handig vindt dat de gewichten al aan de barbells zitten of de schijven al onder tegen de plate loaded apparaten aanliggen? [emoji15]

ben ik de enigste die t juist wel handig vindt dat de gewichten al aan de barbells zitten of de schijven al onder tegen de plate loaded apparaten aanliggen? [emoji15]

Ja:D Nee maar er lopen ook gasten rond die 400 kg aan de legpress laten hangen ( geen rep gedaan maar toch ) en dat is gewoon fucking irritant want ik warm helaas niet op met 400 kg. Nog triester is 't als je vlak daarna een vrouwtje ziet dat 400 kg aan schijven kan gaan afladen.

Ja:D Nee maar er lopen ook gasten rond die 400 kg aan de legpress laten hangen ( geen rep gedaan maar toch ) en dat is gewoon fucking irritant want ik warm helaas niet op met 400 kg. Nog triester is 't als je vlak daarna een vrouwtje ziet dat 400 kg aan schijven kan gaan afladen.
ja okee true that... bij mijn basic fit is er gelukkig niemand zo sterk dus komt dat niet voor [emoji39]

In, mooie verhalen uit de buurt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.627
Vandaag weer bij Basic Fit geweest (Hengelo trouwens).

Ik voel me hier echt een enorm vreemde eend [Afbeelding niet meer beschikbaar]. Niet zozeer omdat buff want er lopen genoeg buffe dudes rond maar gewoon qua instelling. Heb het gevoel alsof ik de héle tijd aangekeken word.

Poes:

Plate loaded chest press:

15x40kg
12x60kg
10x80kg
8x100kg
8x80kg

Plate loaded incline chest press:

15x40kg
3x8x60kg
12x40kg

DB Pullovers:

12x24kg
12x30kg
12x34kg

Allerlei tricep extensions:

7-8 sets

Side raises:

15x8kg
12x10kg
10x12kg

Drie Boeloe's omdat ik eigenlijk niet zo'n zin had om te trainen

29eppw1.png
29eppw1.png
29eppw1.png

r1bk86.png

lekkere dildopoestren!
damn dit arm zeker goede progressie in de afgelopen weken!
Vreemde eend ben je ook :$

ducksanddogmasks.jpg

dafuq, ik wist dat je zieke aderen had, maar de laatste foto pffffffff

zieke veins

Godskolere..als ik er post workout zo uit zou zien zou ik stoppen met trainen..

Wait whut?

Damn goeie pic weer! Heb je eigenlijk altijd zo droog gestaan?

• #1.633
lekkere dildopoestren!
damn dit arm zeker goede progressie in de afgelopen weken!
Vreemde eend ben je ook :$

Progressie valt me helaas nog wat tegen. Maar da's mijn eigen schuld

Ze stonden er wel fijntjes op idd

Godskolere..als ik er post workout zo uit zou zien zou ik stoppen met trainen..

Wait whut?

Je gaat toch altijd maar meer willen haha

Damn goeie pic weer! Heb je eigenlijk altijd zo droog gestaan?

Thanks man! Nee zeker niet. Ik heb voor de cut van afgelopen zomer voor de dbb contest altijd tussen de 12-16 a 17% gestaan aafhankelijk van de tijd van het jaar. Ik was te geobsedeerd door de weegschaal waardoor ik elke week een hoger bodyweight wilde zien. Sinds de contest heb ik besloten om year round sub 10% te staan omdat ik dit mooier vind staan bij mezelf.

lkkre train maat, en die veins damn.

over vreemde eend gesproken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks man! Nee zeker niet. Ik heb voor de cut van afgelopen zomer voor de dbb contest altijd tussen de 12-16 a 17% gestaan aafhankelijk van de tijd van het jaar. Ik was te geobsedeerd door de weegschaal waardoor ik elke week een hoger bodyweight wilde zien. Sinds de contest heb ik besloten om year round sub 10% te staan omdat ik dit mooier vind staan bij mezelf.

He that's me :D

Daar herken ik me ook in :o
wel zieke arm Danny. Ik ben jelly.

• #1.637
Heren en dames, ik heb tips nodig!

Ik krijg momenteel niet genoeg kcal binnen door alleen clean te eten. Ik wil dus wat dingetjes toevoegen die wat minder clean zijn om toch aan mijn kcal te komen. Geen zuivel want daar kan ik niet zo goed tegen

Pindas?

Ongezouten noten. Pizza.

eierpannekoeken.

Terug
Naar boven