MuscleMeat

Dave-Getting serious.

gaat allemaal lekker man, heb je log stukje door gelezen!
ziek zijn is klote, ben ook net 2 weken ziek geweest. gewoon uitzieken en dan weer lekker knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Dave morge helemaal los, en als je ff terugzakt krijg je een schop onder je hol voor mij! Ken je trouwens smiddags? kep vanaf 5uur bruiloftfeest

:headbang::fire:

gaat allemaal lekker man, heb je log stukje door gelezen!
ziek zijn is klote, ben ook net 2 weken ziek geweest. gewoon uitzieken en dan weer lekker knallen!

Ziek zijn is echt ****ed up, mn ma dacht eerst dat het een griepje was dus die medicijnen werkten voor geen reet bij mij.. gelukkig reageer ik goed op deze antibiotica:)

Net ff foto's gemaakt,,, jezus wat heb ik veel verloren in een week zeg:( had nog vergelijkings pics van voor ik ziek werd. 5kg lichter...

ARGHHH Vanaf morgen word het beulen,afzien en keihard werken.

die 5 kg heb je er zo op joh;) succes iig, hoop dat je weer snel lekker kan gaan trainen.

Klote voor je man, sterkte ermee! Ik weet hoe het voelt...
Maar je moet maar zo denken; je komt 2 keer zo hard terug!

thx mensen!

voor de monstertraining van vandaag check IJSer zn log:roflol: vooral de 60kg cheat curls waren monsterlijk!

Rows
12*40
10*70
10*70
8*70

Squats

12*40
10*70
10*90
2*10*100
12*90

Flat dumbbell press
12*28
8*28
10*26
8*26

Overhead extentions

3*10*26

BB curls

10x30
8x40
10x35
12x30

Side raises

3x12x7

Zeer matige training, komt deels door het ziek zijn van afgelopen week. Squats rustig gehouden voor de deadlifts woensdag, vrijdag weer vollebak!

Beast. Je moet niet zo zeiken want zo slecht is het niet...

wat een kk p*ssy training dave

op naar betere tijden en daar voorbij! :rocker:

rofl de gewichten waren echt te gay voor worden, niks hardcore.. ze draaiden ook constant van die f**got top-40 muziek wat ook niet echt hielp.. volgende trainingen komen de ****ing pr's:fire:

haha vind het nog beste gewichten man

Succes met je come back dave :p

Dave en IJSer beide geen PR's!!!!(IJS 1 rep PR dan)

Jullie worden oud he.:rolleyes:

:roflol: wacht maar opa

:p

Ben in ook in slaap gekkert vanmiddag tijdens het leren ??? Ben nu suf for life, hoop dat het over is voor het trainen :rolleyes: Overdag slapen zuigt..

idd rofl, smiddags slapen + bier is ****ed up:P ff kijken of ik er wat van ga bakken hehe..

Terug
Naar boven