MuscleMeat

Dave-Getting serious.

goede deadlift

Nou dat ging toch nog aardig lekker :D zodra ik het ijzer aanraakte voelde ik me weer kiplekker!! nu voel ik me weer klote tho:([/FONT]
[/FONT]

BB'ing vreet aan je weerstand he,daarom betaan er zon dingen die supps heten,om je toch jacked te houden.

Btw:Het houd ook nooit op met die PR's van je he....:cool:

wtf dude kijk net bladzijde trug zeg je dat je 85 weegt en foto van juli weeg je 77 kilo,7 kilo aangekomen in 2maanden damn doe je goed.

beest! voor 't eerst dat je meer woog dan ik!

ging ik maar zo hard:(

Heb je trouwens nog pijn in je rug? gister had je last na het trainen toch?

• Topic Starter Topic Starter
valt mee, binnekort maar weer eens naar de kraker.

wat voor supplementen dan os?

:D

Ik neem dagelijks een multi-vitaminen/mineralen (bruis) tablet,en heb ook nog aparte vitamine C (bruis) tabs.ze zijn belangrijk om goed te functioneren en om een goede gezondheid in stand te houden. Zonder deze micro-voedingsstoffen is er geen leven mogelijk. Maar vitamines en mineralen kunnen ook helpen om bepaalde ziektes te voorkómen.
Vooral ook die mineralen zijn belangrijk,mineralen hechten zich vast aan de afval en gifstoffen die in je lichaam zitten,en dmv zweten,ademen,plassen etc..scheid je deze dus uit.
Resultaat:Minder afval/gifstoffen in je spieren/pezen/aanhechtingen etc.Dus minder kans op blessure's.
Dan zijn er nog anti-oxidanten,die helpen je vrije radicalen aan te vullen,die zorgen ervoor dat je dus niet ziek word,maar dat kan je beter ff google'en,want er staan pagina's van vol.;)

oke dan, thx!:D

:(

Laatste 2/3 dagen dacht ik dat het beter ging met me.. tot gisteravond. Ik was me aan het uitkleden om een douche te nemen en tot mn grote schrik zag ik dat mijn hele borst onder de rode vlekjes zat.. hele nacht wakker gelegen van de hoofdpijn en koorts. Werd vandaag wakker en mn hele gezicht + buik en rug zaten nu HELEMAAL onder,, lijk wel een aarbei.

Heb deze hele week echt amper wat gegeten:no: ben bijna 4 kg afgevallen.. Moeder denkt dat het rooie vonk is. Straks maar naar de dokter kijken wat zij erover zegt..

Ik heb het gevoel alsof ik al mijn trainingen van de afgelopen tijd weg aan het gooien ben:sad:

:(

Laatste 2/3 dagen dacht ik dat het beter ging met me.. tot gisteravond. Ik was me aan het uitkleden om een douche te nemen en tot mn grote schrik zag ik dat mijn hele borst onder de rode vlekjes zat.. hele nacht wakker gelegen van de hoofdpijn en koorts. Werd vandaag wakker en mn hele gezicht + buik en rug zaten nu HELEMAAL onder,, lijk wel een aarbei.

Heb deze hele week echt amper wat gegeten:no: ben bijna 4 kg afgevallen.. Moeder denkt dat het rooie vonk is. Straks maar naar de dokter kijken wat zij erover zegt..

Ik heb het gevoel alsof ik al mijn trainingen van de afgelopen tijd weg aan het gooien ben:sad:

No worry's jongen,tegenslagen zijn er om overwonnen te worden,uiteindelijk maakt dat je alleen maar sterker.

Sterkte en beterschap dave.

veel beterschap bro!

Woot,, antibiotica heeft goed geholpen! morgen maar eens proberen te trainen,, als dat tenminste mag als je antibiotica gebruikt???

Ik zie er mager uit en mn spieren zijn zo plat als wat, tijd om te gaan knallen als een ****ing animal.

Dave morge helemaal los, en als je ff terugzakt krijg je een schop onder je hol voor mij! Ken je trouwens smiddags? kep vanaf 5uur bruiloftfeest

Terug
Naar boven