Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dat ging toch nog aardig lekkerzodra ik het ijzer aanraakte voelde ik me weer kiplekker!! nu voel ik me weer klote tho
[/FONT]
[/FONT]

BB'ing vreet aan je weerstand he,daarom betaan er zon dingen die supplementen heten,om je toch jacked te houden.
Btw:Het houd ook nooit op met die PR's van je he....![]()

wtf dude kijk net bladzijde trug zeg je dat je 85 weegt en foto van juli weeg je 77 kilo,7 kilo aangekomen in 2maanden damn doe je goed.
s'ochtends zal het zo'n 82/83 zijn.

ben bijna 4 kg afgevallen.. Moeder denkt dat het rooie vonk is. Straks maar naar de dokter kijken wat zij erover zegt.. 
![]()
Laatste 2/3 dagen dacht ik dat het beter ging met me.. tot gisteravond. Ik was me aan het uitkleden om een douche te nemen en tot mn grote schrik zag ik dat mijn hele borst onder de rode vlekjes zat.. hele nacht wakker gelegen van de hoofdpijn en koorts. Werd vandaag wakker en mn hele gezicht + buik en rug zaten nu HELEMAAL onder,, lijk wel een aarbei.
Heb deze hele week echt amper wat gegetenben bijna 4 kg afgevallen.. Moeder denkt dat het rooie vonk is. Straks maar naar de dokter kijken wat zij erover zegt..
Ik heb het gevoel alsof ik al mijn trainingen van de afgelopen tijd weg aan het gooien ben![]()
No worry's jongen,tegenslagen zijn er om overwonnen te worden,uiteindelijk maakt dat je alleen maar sterker.
Sterkte en beterschap dave.
No worry's jongen,tegenslagen zijn er om overwonnen te worden,uiteindelijk maakt dat je alleen maar sterker.
Sterkte en beterschap dave.