AndroidHealthClinic

Dave-Getting serious.

nice PR's !

in je galerij staan alleen fotos van je benen maar heb je ook fotos van je bovenlichaam want daar ben ik wel benieuwd naar gezien de zeer nette trainingen!

• Topic Starter Topic Starter
kzal binnekort eens nieuwe pics schieten, heb nu eindelijk een normale digi camera

davie, nog steeds overal spierpijn jij? ik nergens, ik zou anders vandaag wel willen maar anders ga ik morgen wel emt je mee ;)

pfoee ik heb echt zieke spierpijn gast,, borst,triceps,benen,rug:( ik zou ook wel vandaag willen maar dat gaat echt niet..

ok :aai: morgen dan maar

:heart:

Ik voel me extreem k*t, sliep vannacht pas om een uur of 6 en zit nu met een dikke trui in mn kamer.. griepje denk ik.. Naja **** it, volgens een artikel dat masallah laatst postte train je juist beter als je ziek bent.

Ben benieuwd....

Ik voel me extreem k*t, sliep vannacht pas om een uur of 6 en zit nu met een dikke trui in mn kamer.. griepje denk ik.. Naja **** it, volgens een artikel dat masallah laatst postte train je juist beter als je ziek bent.

Ben benieuwd....

klote. ik ben laatste dagen ook wat verkouden hoop dat het niet erger gaat worden.

Net terug:

Behind the neck press

10xstang
12x40
12x50PR
11x55PR

Deadlift

10x80
6*105
6*115
6*125
2*3*145PR

Benchpress

8*75
6*75 (nog spierpijn in triceps :s)
8*70

Chinups
5*3*bw+10
5*bw

Side raises
12*10
2*12*8

Hammer curls
8*14
8*16
8*16

Nou dat ging toch nog aardig lekker :D zodra ik het ijzer aanraakte voelde ik me weer kiplekker!! nu voel ik me weer klote tho:(
[/FONT]

btw weeg meer als ik dacht, net in de sportschool 85kg

Nice hoor. Je zet gewoon PR´s terwijl je ziek bent. Hoe lang train je nou eigenlijk al?

heb ik ook bro...

darmklachten, buikpijn, buikpijn en nog meer buikpijn

en in de gym, alleen beetje rommel tussen sets door voor de rest super:D

volgens mij zit het ook erbij als je eraan denkt dat het verergt

Terug
Naar boven