Fitness Seller

Dave Hawk, MrAad en DjGeezer bij Achterhoek FM

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Een tijdje terug had ik er al over bericht in mijn topic ROBBERT'S TRIPPLE, dat ik met de ontwikkeling bezig was met iets nieuws in onze sport om zo
onze sport eens lekker positief in het nieuws te brengen:cool:.

het trainen in de sportschool is opgeklommen tot de tweede sport in Nederland :eek: na voetbal, dus werd de tijd rijp iets extra's neer te zetten
voor onze sport....en dat is gelukt !, we hopen er zelf internationaal erkenning mee te krijgen.

Mijn eigen persoontje, MrAad en DjGeezer zullen op Zaterdag 14 januari om 12.00 uur te gast zijn bij Radiostation Achterhoek FM waar wij onze plannen bekent zullen maken in een door ons georganiseerde pers/sponsor/liefhebber
bijeenkomst:evil: .

Achterhoek FM
Wiersserbroekweg 5
7251 LG Vorden

We houden de spanning er dus nog even in;)

Heeft die radio ook een livestream? Ben wel benieuwd.

Ga je dan praten over fitness of meer echt gericht op bodybuilding??

En idd, een livestream zou wel fijn zijn. Anders kun je t misschien opnemen?

hier de LiveStream: [Link niet meer beschikbaar]

Ik kijk wel of ik het kan opnemen met all sound recorder xp, dan publiceer ik het hier wel even.

Laatst bewerkt:
haha nou lekker, komt mijn stem dr in voor haha :p

Ben benieuwd...

gatverdamme echt waar
afschuwelijk vind ik het
gisteren ook in het nieuws allerlei lelijke vieze dikkerds die dan zogenaamd hun gewichtjes gaan trekken
en dan krijg je reacties van meer als de helft die met hun sweaty reet op een step machine zitten: ja ik val er echt van af en het is zo goed
zolang ze maar in hun eigen gym blijfen en onze gym niet komen verstoren

btw ik heb het nu niet over je aflevering
maar over die zogenaamde fitnes hype

Kijk aan, het zaakje is rond en jullie gaan het wereld nieuws van maken:D Super. Heel veel succes :thumb:

achterhoek fm? yeah..anyway veel succes en doe je ding
xoxoxoxo

Yoooo, netjes !!!!, wist al dat jullie met iets groots bezig waren:thumbs:

BB in een positief daglicht brengen verdient zeker karma !!!, veel succes jongens:cool:. Ga zeker luisteren, zal het denk ik ook nog wel in alle bladen etc. terug vinden denk ik de komende tijd.

Succes !!!:thumbs:

Achterhoek FM is natuurlijk niet echt groots. Maar het is een begin!!!
Goed initiatief in ieder geval, hopelijk dalijk op nationaal niveau!

Edit: ooh dit is dus alleen om plannen bekent te maken:cool:
Ik wacht in spanning af op die plannen.....NOGSTEEDS:p

Persoonlijk denk ik meer over fitness! :)

Dave is hardcore bb, dus die zal daar wel een goed woordje over doen denk ik, of niet Dave.....:D....ben erg nieuwsgierig jongens....:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Grolmus zei:
Dave is hardcore bb, dus die zal daar wel een goed woordje over doen denk ik, of niet Dave.....:D....ben erg nieuwsgierig jongens....:cool:

Gaat allemaal goed komen !

Het gaat me er om de bb sport een beetje positief in het nieuws te brengen met een een leuk initiatief. Zie toch weer vaak negatieve verhalen in de pers opduiken die vooral over drugs :( etc. etc. gaan, terwijl onze sport zoveel meer is. Ben daarom aan het ontwikkelen geslagen om ook de positieve kant van onze sport te laten zien:cool: .

Achterhoek FM stelde ons in de gelegenheid om bij hun de eerste persbijeenkomst te beleggen, die ook door journalisten van de lande-
lijke pers bezocht zal worden, leuk is dat zij ook allen positief zijn ook
al weten zij niets van onze sport:o .

Terug
Naar boven