MuscleMeat

Radio Interviewtje op Achterhoek FM

Vandaag is het zover:D, tussen 16.00 en 17.00 uur is het interviewtje op
Achterhoek FM o.a. te beluisteren op Achterhoek FM het radiostation in de Achterhoek ;).
Ben zelf wel benieuwd wat voor onzin ik allemaal uit heb zitten kramen:eek::laugh:...heb zelf namelijk ook nog niet teruggehoord of gezien, kan ik gelijk beluisteren wat dus niet in het nieuwe filmpje moet:D.

Hahahaha nou ik ben er ook erg benieuwd naar zeg, ik had al zo'n "schore stem" Maar heb toch me best gedaan:D!

De website staat ook eindelijk online met alle informatie dus ik zal zeggen mensen ga eens kijken!!!

Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining

Dat is zeker een mooie site geworden. Wel iets waar je trots op mag zijn dat het zo mooi geworden is en dat in zo weining tijd

• Topic Starter Topic Starter
www.Robberts-tripple.nl

Yes, yes, yes:rocknana::banana::rocknana: de website is online, alle ontwikkelingen en activiteiten zijn nu specifiek te volgen op Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining . Met dank aan Jeroen vermeer van Vermeer MultiMedia Producties - Creatieve vormgeving - Reclame ontwerp, Drukwerk, Fotografie - Lochem en Veldmaat ICT - webdesign, webhosting en overige internetdiensten voor de snelheid waarmee alles geregeld is, klasse !.

Komende periode zullen we nog meer informatie op de site gaan toevoegen en iedereen up-to-date houden m.b.t. alle nieuwtjes;).

De site ziet er erg gelikt uit Robbert!! Complimenten, ook aan VMMP en Veldmaat!!!:cool:!

Ik ben 26 november met Chris Bootsman A.K.A. ACL/Phase Shifter de studio in gedoken!! We hebben toch een halve dag gewerkt om een lekkere track te maken. Het is een trancy track geworden, met een leuke snelle beat erin en toepasselijke vocalen!!

Op dit moment is Chris nog steeds bezig met het afmixen van de track, en het 1 en ander te perfectioneren. Zodat de track z.s.m. gebruikt kan worden om het filmpje in elkaar te kunnen monteren!!

We houden jullie op de hoogte.

Keep up the great work Robbert
best regards from France

Alain

Keep up the great work Robbert
best regards from France

Alain

Thanks for the link on your site Alain !!!!:cool:.
Great to have contacts with one of the best bodybuilders from France and a lot of succes with your contest planning in 2008.

De site heeft alweer heel wat updatejes ondergaan, de editsessies voor het nieuwe webfilmpje lopen fantastisch en als klapstuk mocht ik vandaag Occesion Fitness begroeten als nieuwe partner:thumbs:.
Hierbij wil ik Michel de Vink van Occession Fitness bedanken voor alle medewerking en snelheid van handelen, denk dat we een zeer goede samenwerking tegemoed gaan.

Laatst bewerkt:
Op T.V. Gelderland

Het blijft maar door gaan, vamiddag belde T.V. Gelderend dat ze een item wilden maken over het wereldrecord van vorig jaar...ze wilden een aantal bijzondere records in de provincie Gelderland in Beeld brengen, erg leuk dat ze daarbij aan mijn record denken natuurlijk:cool:.

Wo 9 januari a.s. zijn de opnamen in Strada Sports Vorden...op mijn site daarover binnenkort meer;).

wat leuk!

Hey wat leuk dat ze jou weer benaderen hiervoor. Vast en zeker een goede indruk achter gelaten met het record:D.
Laat ook hier even weten wanneer dan de uitzending is, dan weet ik wanneer ik moet gaan kijken

Vrijdag 4-1 de release van - The Life Behind -.

Net van Jeroen Vermeer van VMMP het bericht ontvangen dat mijn nieuwe filmpje -The Life Behind - morgen (Vrijdag 4 januari) het web op gaat.
Het tweede deel rond Robbert's Tripple zal natuurlijk te zien zijn op mijn eigen
site Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining maar ook vele andere site's in Nederland en Belgie:cool:.

Goed en druk begin dus van 2008, Wo. 9 januari volgen dan nog de opnamen voor t.v. Gelderland voor het programma "De 10 van Marlies":D.

Net van Jeroen Vermeer van VMMP het bericht ontvangen dat mijn nieuwe filmpje -The Life Behind - morgen (Vrijdag 4 januari) het web op gaat.
Het tweede deel rond Robbert's Tripple zal natuurlijk te zien zijn op mijn eigen
site Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining maar ook vele andere site's in Nederland en Belgie:cool:.

Goed en druk begin dus van 2008, Wo. 9 januari volgen dan nog de opnamen voor t.v. Gelderland voor het programma "De 10 van Marlies":D.

:popcorn::klink::zuip::bierbang::bierbang::bierbang::klink::meal::popcorn::coffee::rocker::rocknana::banana::rocker2::rocker2::hedbang:

Super nieuws kerel :D , ik kan niet wachten tot het morgen is.. :)

Morgen is het filmpje eindelijk online!

Ben erg benieuwd wat VMMP er deze keer van gemaakt heeft !:D
Aantal weken geleden is het de track afgemaakt en meteen doorgestuurd naar Jeroen (VMMP). Het is toch een club/trancy achtige track geworden. Met een lekkere beat er door 8)! We hopen ook dat de mensen het erg leuk zullen vinden!

9 januari komt T.V. Gelderland langs, ze hadden ook al naar ons huis gebeld. Maar was niet thuis. Ze zouden mij toen op de mobiel bellen, wat ze echter niet gedaan hebben. Had het diezelfde dag Robbert toen verteld. Gelukkig hebben ze met hem contact op gezocht. (wij hadden toen niet veel tijd ivm verlies van onze oma)

Kan in ieder geval niet wachten tot morgen !:D

Ik ben erg benieuwd na de combinatie van de video-beelden en de track die DJ Geezer en producer Chris Bootsman hebben gemaakt.

Vorige keer zat er ook zo'n lekkere beat onder maar dat zal nu waarschijnlijk nog véél beter zijn ;)!

- The Life Behind -

Jaaaa:D:rocknana::banana::rocknana::banana: hij is er - The Life Behind -, het tweede webfilmpje rond Robbert's Tripple is online en op dit moment te zien op mijn website:coffeepc::D.

Met dank aan alle sponsors en in het speciaal Jeroen Vermeer van VMMP, die weer fantastisch werk heeft verricht om alles perfect en snel online te zetten.

Vet filmpje Robbert! :D ook weer puik werk afgeleverd door VMMP!:D

Wooow echt geweldig filmpje!! Het ziet er nog beter uit dan het vorige filmpje. Komt denk ik ook omdat we al iets bekender zijn met het maken van opnames ;)! Al doende leert men:p

Jeroen Vermeer heeft weer fantastisch werk afgeleverd!! Maar laten we niet vergeten om DJ Geezer & Chris Bootsman te bedanken voor de lekkere beat!!

IK zal zeggen mensen kijk allemaal even op Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining

Wooow echt geweldig filmpje!! Het ziet er nog beter uit dan het vorige filmpje. Komt denk ik ook omdat we al iets bekender zijn met het maken van opnames ;)! Al doende leert men:p

Jeroen Vermeer heeft weer fantastisch werk afgeleverd!! Maar laten we niet vergeten om DJ Geezer & Chris Bootsman te bedanken voor de lekkere beat!!

IK zal zeggen mensen kijk allemaal even op Robbert's Tripple - hèt shock-schema voor borsttraining

ziet er goed uit mensen ;)

Terug
Naar boven