AndroidHealthClinic

Radio Interviewtje op Achterhoek FM

De eerste serie opnamen zijn echt heel goed verlopen...toch van 19.00 uur tot
bijna 01.30 uur aan een stuk bezig geweest:eek::D. Sommige shots stonden er in een keer op en dat was met het vorige filmpje rond Robbert's Tripple toch wel anders:laugh::hahaha:.

Vandaag volgen er nog wat losse shots o.a. bij mij thuis en Zaterdag gaan we dan weer verder met de laatste shots en interview bij Achterhoek FM.
Er zijn zo links en rechts ook wat fototjes genomen, zal vragen of Hennep of Dennis ze er binnenkort ff op wil zetten;).

Was fun:D, op een gegeven moment gaf Mr.Aad zelfs de verlichting in de sportdrankjeskoeler de schuld van, dat zjn scene 4x over moest:D:haha:....en hij hoefde maar een regel op te dreunen:laugh::roflol:.

Goed om te lezen dat alles goed gegaan is. Laat ze die foto's maar gauw plaatsen wil ze wel eens zien.
Dennis heeft ook nog een filmpje gemaakt met z'n mobiel, dus Dennis laat maar komen:D
Komt er van dit filmpje ook nog een trailer net als bij de eerste??? Want dan kunnen we de eerste beelden al wat sneller verwachten :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
InShape Supplements shots op dit moment...

Goed om te lezen dat alles goed gegaan is. Laat ze die foto's maar gauw plaatsen wil ze wel eens zien.
Dennis heeft ook nog een filmpje gemaakt met z'n mobiel, dus Dennis laat maar komen:D
Komt er van dit filmpje ook nog een trailer net als bij de eerste??? Want dan kunnen we de eerste beelden al wat sneller verwachten :D

Of er een trailertje komt weet ik nog niet:D...was toen idd wel leuk en leek bijna echt:D:laugh::hahaha:. De rest volgt......heb nu namelijk zo weer wat shots, ff een klein postje tussendoor dus van Robbert;).

Ben benieuwd :)

Ik ben laatste tijd vaak ziek, dus kon er niet bij zijn :( !

Ben benieuwd wat er allemaal gemaakt is heren:P

Was fun:D, op een gegeven moment gaf Mr.Aad zelfs de verlichting in de sportdrankjeskoeler de schuld van, dat zjn scene 4x over moest:D:haha:....en hij hoefde maar een regel op te dreunen:laugh::roflol:.

Hahaha ja dat was echt machtig mooi :D! Hoop ook dat we die beelden nog eens terug gaan zien:p

Al met al is allemaal heel erg goed verlopen. We hadden al een beetje ervaring met opnames doen, dus we wisten nu wel wat ons te wachten stond.

Het moeilijkste waren nog de vragen, want dan moet je uiterst serieus blijven en dat is niet altijd even makkelijk hahahaha!

Morgen Intervieuw bij Achterhoek FM, heb er erg zin in!!

Hahaha ja dat was echt machtig mooi :D! Hoop ook dat we die beelden nog eens terug gaan zien:p

Al met al is allemaal heel erg goed verlopen. We hadden al een beetje ervaring met opnames doen, dus we wisten nu wel wat ons te wachten stond.

Het moeilijkste waren nog de vragen, want dan moet je uiterst serieus blijven en dat is niet altijd even makkelijk hahahaha!

Morgen Intervieuw bij Achterhoek FM, heb er erg zin in!!

:Dheb de shoots daarvan gisteren nog terug gezien Aad, machtig mooi en je zou er moeiteloos een filmpje van kunnen maken met bloopers:D:laugh::hahaha:....maar goed dat er niet teveel dialogen inzitten want bij sommige stukken durfde ik je niet eens meer aan te kijken:D.
Maar idd de opnamen van nu gingen eigenlijk vrij soepel en de humor tussendoor breekt toch een beetje de lange tijd tussen verschillende shots.

Alle opnamen bij mijn thuis zijn nu ook klaar...alleen dus nog morgen het Interview bij Achterhoek FM en de opnamen die daar volgen.
Heb gehoord dat Jeroen Vermeer van VMMP zeker 45 uur:eek: bezig is met de gehele bewerking maar hij weet er ondanks de minimale middelen waar we mee werken, toch altijd weer iets moois van te maken:cool:.

:Dheb de shoots daarvan gisteren nog terug gezien Aad, machtig mooi en je zou er moeiteloos een filmpje van kunnen maken met bloopers:D:laugh::hahaha:....maar goed dat er niet teveel dialogen inzitten want bij sommige stukken durfde ik je niet eens meer aan te kijken:D.
Maar idd de opnamen van nu gingen eigenlijk vrij soepel en de humor tussendoor breekt toch een beetje de lange tijd tussen verschillende shots.

Alle opnamen bij mijn thuis zijn nu ook klaar...alleen dus nog morgen het Interview bij Achterhoek FM en de opnamen die daar volgen.
Heb gehoord dat Jeroen Vermeer van VMMP zeker 45 uur:eek: bezig is met de gehele bewerking maar hij weet er ondanks de minimale middelen waar we mee werken, toch altijd weer iets moois van te maken:cool:.

Robbert's Tripple the bloopers :) :D , uitbrengen die handel haha ;)

Goed bezig heren, nog even en dan zitten alle opnames erop :thumbup:, ik ben er benieuwd naar het eindresultaat!!!!

Haha jaa filmpje is goed gelukt ;) monsterdips van mij en monster benchpresse van henri :p ben benieuwd naar het eind resultaat

Achterhoek FM....+ misschien een website via VMMP

Net terug van het Interrview met Achterhoek FM:cool:...ook daar toch dik twee uur aanwezig geweest:eek: en complimenten voor hun m.b.t. hun enthousiastme:cool:.

Zondag 2 december wordt het interview uitgezonden tussen 16.00 en 17 uur en is voor de mensen die wat verder weg wonen te volgen op Achterhoek FM het radiostation in de Achterhoek :coffeepc:.

Donderdag 6 december is er een herhaling tussen 18.00 en 19.00 uur.
Verder zal de link van het filmpje als hij rond de kerst uitkomt ook bij hun op de site te zien zijn en waarschijnlijk voor die tijd al wat foto's etc. etc.

Jeroen Vermeer van VMMP is tevens bezig, om te proberen een website rond het wereldrecord, Robbert's Tripple etc. etc. op te zetten en heeft dit weekend enige gesprekken met een bedrijf dat misschien het e.a. wil helpen opzetten en sponsoren:cool:. Het loopt hier dus als een trein en moet zeggen dat het allemaal waanzinnig leuk is:D.

:D
Net terug van het Interrview met Achterhoek FM:cool:...ook daar toch dik twee uur aanwezig geweest:eek: en complimenten voor hun m.b.t. hun enthousiastme:cool:.

Zondag 2 december wordt het interview uitgezonden tussen 16.00 en 17 uur en is voor de mensen die wat verder weg wonen te volgen op Achterhoek FM het radiostation in de Achterhoek :coffeepc:.

Donderdag 6 december is er een herhaling tussen 18.00 en 19.00 uur.
Verder zal de link van het filmpje als hij rond de kerst uitkomt ook bij hun op de site te zien zijn en waarschijnlijk voor die tijd al wat foto's etc. etc.

Jeroen Vermeer van VMMP is tevens bezig, om te proberen een website rond het wereldrecord, Robbert's Tripple etc. etc. op te zetten en heeft dit weekend enige gesprekken met een bedrijf dat misschien het e.a. wil helpen opzetten en sponsoren:cool:. Het loopt hier dus als een trein en moet zeggen dat het allemaal waanzinnig leuk is:D.

Het was weer een hele leuke dag, ondanks mijn schore stem heb ik toch nog mijn woordje kunnen doen!:D Achterhoek FM is althans razend enthousiast over onze ideeën en promoten daarom alles wat met sport te maken heeft! Petje af voor Achterhoek FM:cool:!

Wat ik trouwens ook erg tof vind, is dat we eindelijk onze eigen website krijgen. Dit hadden we eigenlijk al veel eerder moeten doen. Dit alles komt ook omdat we steeds meer bezig zijn met het promoten van de bodybuilding & fitness brache. Eerst het wereldrecord en daarna 2 fitness filmpjes maken:wl:

Al met al, ben ik zeer tevreden hoe alles verlopen is en ben daarom ook erg benieuwd naar het "uiteindelijke" resultaat. Dit zal vast en zeker TOP zijn, aangezien Jeroen Vermeer van VMMP topwerk aflevert!:thumbs:

klinkt goed! top dat jullie de sport op een positieve manier weten uit te dragen :thumbup:

Goed werk mannen! :cool:

hier nog paar fototjes van het opnemen :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Top Dennis dat je ze erop hebt gekregen:cool:.

Tevens is de website:coffeepc: helemaal rond, Veldmaat ICT ( Veldmaat ICT - webdesign, webhosting en overige internetdiensten ) gaat het gehele domein etc. sponsoren en Jeroen Vermeer van VMMP gaat het disign doen....het gaat allemaal zo snel op dit moment kwa ontwikkelingen, soms loop je jezelf gewoon voorbij:D.

- The Life behind -

Vandaag is het zover:D, tussen 16.00 en 17.00 uur is het interviewtje op
Achterhoek FM o.a. te beluisteren op Achterhoek FM het radiostation in de Achterhoek ;).
Ben zelf wel benieuwd wat voor onzin ik allemaal uit heb zitten kramen:eek::laugh:...heb zelf namelijk ook nog niet teruggehoord of gezien, kan ik gelijk beluisteren wat dus niet in het nieuwe filmpje moet:D.

Terug
Naar boven