Fitness Seller

Dave Hawk, MrAad en DjGeezer bij Achterhoek FM

Respect voor Robbert-Jan en zijn crew:thumbup:

Ook wij zullen er bij zijn!;)

En ik ben er ook bij, geweldig al die reacties bedankt voor jullie intresse! Nog 1 nachtje slapen haha!

Hoe zo nog 1 nachtje slapen, we doen geen oog meer dicht door al die spanningen:shake:
Helaas ben ik er niet bij, kinderen en ik zelf ziek:sad: maar ik probeer te luisteren:yes:
Dus jongens heel veel succes morgen en geniet van alle media aandacht, kunnen jullie vast wennen:D

Alle aandacht is wel bij morgen, maar overmorgen moeten we ook niet vergeten. Dan ben je:birthday: Hoeveel jaar werd je ook alweer:D

Rj is toch de 15e jarig?? niet de 14e ;p?

ohh verkeerd gelezen! idd overmorgen!

• Topic Starter Topic Starter
Peppino zei:
dan wordt ie 25 toch? *kuch*karma*kuch* :D

Precies:evil2:

Herma, waarom dacht je dat die persbijeenkomst op de 14e is en niet de 16e of 17e:D ??? :D, morgen wordt het in iedergeval een bb-dagje die anders als anders is;) .

Juist een dag die we niet snel zullen vergeten Rj! :D hahaha

Succes morgen! Kan helaas niet luisteren, dus ik verwacht t op het 8 uur journaal te zien:D Stel me niet teleur he:p

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
hier de LiveStream: [Link niet meer beschikbaar]

Het gaat zo gebeuren DBB-ers, over 5 minuten stap ik in de auto naar de studio van Achterhoek FM waar we onze plannen zullen ontvouwen:cool: .
Het kriebelt natuurlijk wel want we hopen dat de pers alles goed zal ontvangen en dat onze sport er wat aan heeft.

Vanavond volgen alle details nog op DBB;)
Maar live op de hoogt blijven kan via de livestream van Achterhoek FM waar we te beluisteren zullen zijn (denk rond 12.00 uur).

Ik ken niet wachten bro :D

Veel succes :thumbup:

Veel plezier vandaag en heel veel succes morgen:evil2:

bah bah bah!!! wat een vreselijke muziek :roflol:

Als dit geen liefde is weet ik niet meer, als dit geen liefde is mijn wereld draait om jou......

Bennie J.?

Wachten duurt lang...lang.....lang.....wachten duurt lang......lang.....

D. .....

nog 10 min en dan kap ik ermee. Gay FM!

is dit niet gewoon een stiekeme stunt om luisteraars te trekken? :p

"ik heb een knalrooie rubberboot :eek:"

Vanwege werk kan ik er vandaag helaas niet bij zijn.
Zit nu met klanten naar Achterhoek FM te luisteren.
Die gezichten als er weer een boerenrock nummer voorbij komt:roflol:

Zet ém op he jongens!

Rooie rubberband :)

Terug
Naar boven