AndroidHealthClinic

Radio Interviewtje op Achterhoek FM

cool! Ik ga Robberts Tripple waarschijnlijk vandaag proberen, hoelang kan ik hiermee doorgaan? Want het lijkt me best wel een training die veel herstel vraagt en dus vrij snel overtraining kan veroorzaken, of heb ik dit verkeerd?

• Topic Starter Topic Starter
cool! Ik ga Robberts Tripple waarschijnlijk vandaag proberen, hoelang kan ik hiermee doorgaan? Want het lijkt me best wel een training die veel herstel vraagt en dus vrij snel overtraining kan veroorzaken, of heb ik dit verkeerd?

Voor de recordpoging pakte ik hem vrij frequent omdat ik een goede basis + spierconditie moest opbouwen:wl:. In deze periode pak ik hem een keer in de zoveel weken, om mezelf te shocken en om af te wisselen in schema;).
Ik hanteer zelf een vrij hoog tempo en zit er dan ook helemaal door heen als ik
in mijn 5e set zit.

Als je Robbert's Tripple voor de eerste keer gebruikt kun je hem makkelijk een aantal weken achter elkaar doen tijdens je borsttraining om hem daarna weer een tijdje te laten liggen...afwisselen blijft een beetje het geheim van onze sport he;). Bij mij zit er minimaal 72 uur voordat ik uberhaupt weer de borst
train, meestal nog langer....voor herstel neem ik altijd goed de tijd voor, ook omdat je naturel net iets meer tijd nodig hebt.

Alle voorbereidingen voor het filmpje lopen ok en Achterhoek FM is helemaal
bijgepraat over bb:cool::D. Verder Nutriminds, XXL en InShape van Testo:cool: nog ff wat info toegezonden:coffeepc:....pfff ff doorbijten:D.

Vandaag even de laatste punten na lopen en dan kunnen we volgende week
helemaal los 21, 22-11 opnamen in de gym, 24-11 opnamen dus bij Achterhoek FM...tussendoor trainen, zonnebanken, werken etc.....wordt een druk weekie:eek::D.

Vroeger dacht ik dat de sport alleen ijzers waren maar er komt steeds meer bij kijken:D.

Alle voorbereidingen voor het filmpje lopen ok en Achterhoek FM is helemaal
bijgepraat over bb:cool::D. Verder Nutriminds, XXL en InShape van Testo:cool: nog ff wat info toegezonden:coffeepc:....pfff ff doorbijten:D.

Vandaag even de laatste punten na lopen en dan kunnen we volgende week
helemaal los 21, 22-11 opnamen in de gym, 24-11 opnamen dus bij Achterhoek FM...tussendoor trainen, zonnebanken, werken etc.....wordt een druk weekie:eek::D.

Vroeger dacht ik dat de sport alleen ijzers waren maar er komt steeds meer bij kijken:D.

Goed bezig kerel !!!! Blijven knallen en veel plezier uiteraard tijdens de opnames. Ik ben alvast weer erg benieuwd naar het eindresultaat. :thumbup: :D :wl: :cool:

Ik blijf het uiteraard allemaal volgen :coffeepc:

Goed bezig kerel !!!! Blijven knallen en veel plezier uiteraard tijdens de opnames. Ik ben alvast weer erg benieuwd naar het eindresultaat. :thumbup: :D :wl: :cool:

Ik blijf het uiteraard allemaal volgen :coffeepc:

Heyyyy Davy....nog aan het cardioen geweest vanmorgen:eek::D.
Wordt echt druk volgende week met al dat regelwerk....maar is ook echt fun hoor. 10 min. terug de bevestiging binnen Van Restaurant 't Olde Lettinck uit
Vorden dat we daar wat opnamen kunnen maken m.b.t. onze bb-maaltijd:meal::cool:...erg leuk en altijd enthousiaste sponsors:thumbs:.

Het filmpje wordt 100% Robbert's Tripple maar ook 100% anders omdat we
aandachtspunten willen aanstippen maar ook een stukje life style en wat er allemaal bij de sport komt kijken etc. willen gaan verweken.
Ben er erg blij mee hoe het allemaal loopt.

Heyyyy Davy....nog aan het cardioen geweest vanmorgen:eek::D.
Wordt echt druk volgende week met al dat regelwerk....maar is ook echt fun hoor. 10 min. terug de bevestiging binnen Van Restaurant 't Olde Lettinck uit
Vorden dat we daar wat opnamen kunnen maken m.b.t. onze bb-maaltijd:meal::cool:...erg leuk en altijd enthousiaste sponsors:thumbs:.

Het filmpje wordt 100% Robbert's Tripple maar ook 100% anders omdat we
aandachtspunten willen aanstippen maar ook een stukje life style en wat er allemaal bij de sport komt kijken etc. willen gaan verweken.
Ben er erg blij mee hoe het allemaal loopt.

:D :eek: :D :cool: Ja was weer flink zweten.....

Mooi nieuws, dus Restaurant 't Olde Lettinck uit Vorden gaat voor jullie mannen een bodybuilding maaltijd klaar maken en dit word gefilmd? Ik denk dat het een erg gaaf idee is om een stukje life style en wat er allemaal bij de sport komt kijken in dit filmpje mee te nemen, omdat dit een aspect is van bodybuilding die mensen die niet aan bodybuilding doen maar moeilijk kunnen begrijpen.

morgen is het zo laat jongens:D!

we knallen dat 2e filmpje erop:D!

morgen is het zo laat jongens:D!

we knallen dat 2e filmpje erop:D!

Wordt ff flink aanpoten Henri, de opnamen strekken zich uit over 21 en 22 november en op 24 november de laatste opnamen tijdens het interview dat ik heb met Achterhoek FM:cool:.

Wordt dus ff goed uitslapen Henri:zzz: want denk dat we tot een uur of 01.30uur in de nacht bezig zijn in de gym:eek::D.

Leuk man....:)

Succes met de opnames heren !!! Knallen met dat filmpje :wl: , ik weet zeker dat het een mooi vervolg gaat worden op Robbert's Tripple :D :thumbup:

Waar in de Achterhoek woon je?

Waar in de Achterhoek woon je?

Zelf woon ik in Zutphen maar train bij Strada Sports Vorden:cool:

Gaat een lange en drukke dag worden...+ dat er dan morgen en zaterdag de laatste shots worden genomen. Hoop trouwens dat ze me bij Achterhoek FM Zaterdag meteen kunnen vertellen of ze veel knip en plak werk te doen hebben m.b.t. het interview..dan zal ik hier gelijk ff posten wanneer het wordt uitgezonden.

Zal proberen wat foto's te maken van de filmshots van vanavond, Dennis of Terror Hennip knallen ze er dan wel ff op:study:.
Heb er zin aan manne en ook leuk dat er zoveel DBB-ers uit de gym aan mee doen:cool:.

Zag er gisteravond goed uit hoor:thumbs:. Wel benieuwd tot hoelaat jullie bezig zijn geweest en of het en beetje wilde vlotten. Erg benieuwd hoe het resultaat deze keer wordt

De eerste serie opnamen zijn echt heel goed verlopen...toch van 19.00 uur tot
bijna 01.30 uur aan een stuk bezig geweest:eek::D. Sommige shots stonden er in een keer op en dat was met het vorige filmpje rond Robbert's Tripple toch wel anders:laugh::hahaha:.

Vandaag volgen er nog wat losse shots o.a. bij mij thuis en Zaterdag gaan we dan weer verder met de laatste shots en interview bij Achterhoek FM.
Er zijn zo links en rechts ook wat fototjes genomen, zal vragen of Hennep of Dennis ze er binnenkort ff op wil zetten;).

Was fun:D, op een gegeven moment gaf Mr.Aad zelfs de verlichting in de sportdrankjeskoeler de schuld van, dat zjn scene 4x over moest:D:haha:....en hij hoefde maar een regel op te dreunen:laugh::roflol:.

Laatst bewerkt:
Leuk.

De eerste serie opnamen zijn echt heel goed verlopen...toch van 19.00 uur tot
bijna 01.30 uur aan een stuk bezig geweest:eek::D. Sommige shots stonden er in een keer op en dat was met het vorige filmpje rond Robbert's Tripple toch wel anders:laugh::hahaha:.

Vandaag volgen er nog wat losse shots o.a. bij mij thuis en Zaterdag gaan we dan weer verder met de laatste shots en interview bij Achterhoek FM.
Er zijn zo links en rechts ook wat fototjes genomen, zal vragen of Hennep of
Dennis ze er binnenkort ff op wil zetten;).

Was fun:D, op een gegeven moment gaf Mr.Aad zelfs de verlichting in de sportdrankjeskoeler de schuld van dat zjn scene 4x over moest:D:haha:....en hij hoefde maar een regel op te dreunen:laugh::roflol:.

Hehehe geweldig :D :D :D , mooi dat het zo goed is gegaan :thumbup: :)

Terug
Naar boven