Fitness Seller

Dave Hawk, MrAad en DjGeezer bij Achterhoek FM

Haha leuk mannen. Ook al is het 'maar' achterhoek fm, jullie doen wat in jullie vermogen ligt om 'onze sport' positief naar buiten te brengen en dat verdient niets dan lof. Succes ermee!!

• Topic Starter Topic Starter
Net een berichtje van Juliette Bergman binnen gekomen :cool: ook namens de Sport&Fitness, zij gaan ook berichten over ons initiatief die wij dus zullen ontvouwen bij Achterhoek FM in het bij zijn van nog een aantal kranten en magazines:wl: .

Ff luisteren dus DBB-ers, zelfs uit de USA komen positieve reacties over onze plannen die we gaan ontvouwen de 14e, machtig mooi:D .

dus zelfs in de US weten ze er al vanaf... maar je wilt t ons nog niet vertellen....

jammer hoor :D

Backangle fm.

Peppino zei:
dus zelfs in de US weten ze er al vanaf... maar je wilt t ons nog niet vertellen....

jammer hoor :D

:D dat geld voor een een aantal media daar en een paar grote bb bazen maar verder, dus ook voor hun daar tot Zaterdag wachten voor meer info......;) :D

Beetje spanning opbouwen is nooit weg:P :laugh:

Dus we kunnen weer verder gaan met aftellen?
Nog 4 nachtjes slapen en dan.....................................:D
Nog 5 nachjes slapen en dan...................:birthday:

Ja het moet natuurlijk allemaal wel een beetje spannend blijven ;) als we meteen alles verklappen is de lol er af!!
We zijn gewoon hard bezig alles te regelen en lekker aan het trainen/oefenen!
We houden jullie op de hoogte :)

:p

Succes:thumbs:
Ben benieuwd :)

Leuk mannen! wij zijn erbij :D

Nog 4 nachtjes.......:p

Trouwens allemaal al bedankt voor de leuke reacties, al duurt het nog een paar nachtjes slapen:zzz: voordat we alles vrij kunnen geven.
Spannend is het allemaal wel, ook voor ons.....:D

zeker zeker, het is niet zomaar iets :rolleyes:

Spannend hoor , ik ben erg benieuwd :) :thumbup:

Wat het ook moge zijn ik wens julie alvast heel veel succes :D

Bedankt Davy:thumbs:

:D Nog drie nachtjes slapen......datn is het eindelijk zo ver;) :D

Iedereen wacht in spanning af..:d

Ik Kan Niet Wachten !!!!!!!!:shake: :help:

Succes ermee,Dave....ik zal aan je denken.;)

Testo zei:
Succes ermee,Dave....ik zal aan je denken.;)

Bedankt bro:thumbs:

Spannende gebeurtenis voor me, sta natuurlijk niet dagelijks de pers te woord maar hoop met het geen ik ontwikkelt heb de afstand tussen het fitness gebeuren en onze sport hiermee een klein beetje kleiner te maken;), tenslotte doen we allemaal het zelfde alleen het accent ligt wat anders:D.

Nog twee nachtjes slapen.......:zzz: .

Dave Hawk zei:
Bedankt bro:thumbs:

Spannende gebeurtenis voor me, sta natuurlijk niet dagelijks de pers te woord maar hoop met het geen ik ontwikkelt heb de afstand tussen het fitness gebeuren en onze sport hiermee een klein beetje kleiner te maken;), tenslotte doen we allemaal het zelfde alleen het accent ligt wat anders:D.

Nog twee nachtjes slapen.......:zzz: .

Je maakt me steeds nieuwsgieriger kerel :D.....

Ik ken de spanning bijna niet maar aan, nog maar 2 nachtjes slapen ..:shake: :shake: :zzz: :zzz:

Terug
Naar boven