XXL Nutrition

Daxtrio bestelling

Lifting

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Is het bij Daxtrio (www.daxtrio.nl) ook gebruikelijk dat je een bevestigingsmail krijgt van je bestelling?
Ik heb nou een aantal dagen geleden wat besteld en het enige wat ik terug krijg is de betaal bevestiging van Paypal. Waarom ik dit vraag is omdat er bij mijn account op Daxtrio ook niks staat bij gemaakte bestellingen, terwijl er toch echt geld afgeschreven is.
Heb uiteraard al contact op proberen te nemen met Daxtrio zonder resultaat.
En mensen die al besteld hebben, wat is de gemiddelde levertijd in jullie ervaring? Is natuurlijk ook afhankelijk van PostNL, maar goed ze garanderen zo een beetje 24 uur leveringstijd en ik hoor nu nog niets en ben toch wel benieuwd wanneer m'n zooi binnenkomt lol.

Ik bestel altijd bij praxisdienst.be stuk goedkoper en snellere levering

• Topic Starter Topic Starter
Ik bestel altijd bij praxisdienst.be stuk goedkoper en snellere levering
Als de levering hier goed is bestel ik hier de volgende keer. Idd goedkoper. Maar goed niet echt zin om een dubbele bestelling daar te doen als die van Daxtrio misschien maandag nog aan komt.
Ik moet het maar even afwachten.

Het voordeel is je weet dat het uit Duitsland moet komen en dat het 3 dagen duurt. Ze hebben gelukkig wel een hele goede klantenservice in meerdere talen waaronder ook Nederlands

Ja, je hoort een bestelbevestiging te ontvangen en een mailtje dat het verstuurd is. Ik neem aan dat je je spamfilter al gecheckt hebt. En anders dus even met ze mailen. Lijkt me makkelijk op te lossen.

Praxisdienst heb ik ooit insulinespuiten bij besteld, maar die zijn ruk (zit een losse naald op waardoor er veel in de spuit achterblijft). Rest van de spullen daar is wel goed overigens.

Ja, je hoort een bestelbevestiging te ontvangen en een mailtje dat het verstuurd is. Ik neem aan dat je je spamfilter al gecheckt hebt. En anders dus even met ze mailen. Lijkt me makkelijk op te lossen.

Praxisdienst heb ik ooit insulinespuiten bij besteld, maar die zijn ruk (zit een losse naald op waardoor er veel in de spuit achterblijft). Rest van de spullen daar is wel goed overigens.
Ja, zit niet in spam. Heb wel verschillend mail adress voor de betaling (Paypal) gebruikt en mn Dax account.

altijd zeer nette service gehad bij daxtrio. neem even contact met ze op per telefoon, werkt wel zo handig.

Betaal altijd met ideal en dan de volgende dag netjes de spulletjes in huis bij Daxtrio.

Nooit problemen gehad bij daxtrio. Altijd netjes de spullen thuis na +- 3 dagen.

daxtrio supergoede ervaring mee. vandaag besteld, morgen in huis. Even bellen.

daxtrio supergoede ervaring mee. vandaag besteld, morgen in huis. Even bellen.
Ik wou net bellen maar net hiervoor kreeg ik een reactie mail terug op een mail die ik eerder dit weekend al gestuurd had met een bevestiging dat alles in orde was.
Voor de rest geen uitleg waarom er niks bij recente orders stond en waarom ik geen bevestigingsmail heb gehad maar goed.
Spul zal volgens het mailtje, als alles goed gaat met de post, morgen binnen komen.

Terug
Naar boven