apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik ga nu een film maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga nu een film maken.
Over je homoseksuele leven zeker.
Waar anders over?
Ik ga er wel zitten met @apfelstrudel en @Mentat.Ja, had het al voorgesteld in de post. Krijgen ook gratis toegang dan.
Vraag is wat ze erin gaan doen 🤔 stickers en shirts uitdelen? Over het forum praten of tips geven? 😄
En idd wie oh wie kan je daar in laten zitten dat het mensen aantrekt ipv wegjaagt.
Zeer ongeschikt voor tijdens het cutten:![]()
Vrolijk Pasen 🐣
Dan krijgen we nog meer nieuwe GGZ leden.
Als van t weekend inleveren nog optie is doe ik wel mee. Wrs zondag wel mogelijk.8 deelnemers momenteel. Je kan altijd meedoen door te stemmen in de peiling bovenaan dit topic.
In elk topic van de deelnemers voeg ik een peiling toe waarin je punten op 10 kan geven. Als iedereen zijn cake gepost heeft laten we het stemmen nog even doorlopen.
Op je eigen cake stemmen is niet toegelaten, alsook geen mensen zitten ronselen.
Jazeker, tot zondag 27ste 20u00Als van t weekend inleveren nog optie is doe ik wel mee. Wrs zondag wel mogelijk.
Ga er een ierse draai aan gevenIk zou deze toch gewoon in de keuken klaarmaken ipv in je wagen..
Aan de bank te zien is het al te laat..Ik zou deze toch gewoon in de keuken klaarmaken ipv in je wagen..

Dan doe je toch in de pan?Natuurlijk ik ben zo'n bofkont dat mijn oven niet aan gaat. Top man.
hekserij.
Natuurlijk ik ben zo'n bofkont dat mijn oven niet aan gaat. Top man.