MuscleMeat

Aankondiging DBB baking contest 🥮

Peiling Peiling Interesse?

• Totaal stemmers
    10
  • Peiling gesloten .
Opeens lees ik dat topic van jou dat afstand geen probleem is voor samen trainen toch heel anders. En dat je ook alvast de spiergroep moet weten...

Season 5 Nbc GIF by The Office

• Topic Starter Topic Starter
Zullen er ook een Elite lidmaatschap bijdoen voor die minder interesse hebben in het ticket.

Gewoon bakken! Komt wel wat uit 😁

En er is nog een 2de ticket, mogelijk voor een andere contest..

Ik ga vooral even moeten checken of ik daar overnacht, hotels zijn daar wel prijzig dat weekend.
Taart bakken ga ik echt aan me voorbij laten gaan 😂 Ik zal straks wat recepten zoeken en kijken of er misschien een heel makkelijke is.

Ik ga vooral even moeten checken of ik daar overnacht, hotels zijn daar wel prijzig dat weekend.
Taart bakken ga ik echt aan me voorbij laten gaan 😂 Ik zal straks wat recepten zoeken en kijken of er misschien een heel makkelijke is.
Je kan in de DBB boot wat rusten 😄 slapen weet ik niet.

Als we de boot niet doen wordt het mogelijk logo op de banner. Misschien een contest daar rondom dan.

Je kan in de DBB boot wat rusten 😄 slapen weet ik niet.

Als we de boot niet doen wordt het mogelijk logo op de banner. Misschien een contest daar rondom dan.
Is het een idee om enkele leden de boot te laten doen?
Dan moeten we wel zeker zijn dat ze de zaak niet trollen 😄

Is het een idee om enkele leden de boot te laten doen?
Dan moeten we wel zeker zijn dat ze de zaak niet trollen 😄
Ja, had het al voorgesteld in de post. Krijgen ook gratis toegang dan.

Vraag is wat ze erin gaan doen 🤔 stickers en shirts uitdelen? Over het forum praten of tips geven? 😄

En idd wie oh wie kan je daar in laten zitten dat het mensen aantrekt ipv wegjaagt.

Vraag is wat ze erin gaan doen 🤔 stickers en shirts uitdelen? Over het forum praten of tips geven? 😄

En idd wie oh wie kan je daar in laten zitten dat het mensen aantrekt ipv wegjaagt.

Wat is het doel van je booth? Gewoon reclame voor het forum?

Nou denk @Oom Oli sowieso wel, ook om verhalen over vroeger het forum te vertellen. En dan een vrij nieuw jong lid? Voor hoe het nu is.

@Seth_Fit ik verwacht wel dat je sowieso meebakt.

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
24.052
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven